Jyppin ja Padan hyökkäyskalustosta ei tänävuonna voi edes puhua samassa lauseessa.
Jypissä ei ole yhtään edes Tähtisen tasoista pelimiestä...Mavesta puhumattakaan (joensuu,häppölä, hisey, maajoukkuejunnuja, foppa,....)
Jostain helmisenpojasta ei kannata ihan hirveästi huudella jos ei ole peliäkään nähnyt. ihan hyvä varmaan, mutta...
Ässien maalivahtipeli ei voi hirveästi flopata. Kilpeläinen pystyy ainakin paikkaamaan. Kapanen onnistessaan voi jopa....leijoniin takaisin
paskapuhetta. Tähtinen on ehkä yli-arvostetuin pelaaja koko liigassa, kaudellahan se nähdään sitten taas. Mutta verrataan nytten sitten JYP:in ja Ässien rosteria, kun ei muutakaan tekemistä ole:
JYP (jotenkin tunnetut) Hyökkäys
-Tuomas vänttinen--10+15 ja perempaa on lupa odottaa tulevalla kaudella
tommi hannus-- Jos pysyy kunnossa on lupa odottaa ehdottomasti ~20 maalia
Ilari Filppula 41 pistettä viime kaudella, odotan ~50 pisteen kautta
Tuomas pihlman, jos nyt tekisi sen 15 maalia ja syöttäisi toiset mokamat niin olisin tyytyväinen
Antti Virtanen: alle 35 pistettä olisi valtaisa pettymys
D.Helminen. mieshän on itsekkin sanonut tavoitteensa, ja kun näin miehen tosi toimissa, eise kyllä mahdotonta ole
++ Louhivaara&J.P.Hytönen: jos Louhivaara pystyy pitämään kevään tason on ~30pistettä mahdollista, Hytösen odotukset pyörii siellä noin ~30-35 pojossa
Ässät (jotenkin tunnetut) hyökkäys
Toni Häppölä: Ehkä onnistuessaan paras hyökkääjä patapaidassa
Markku Tähtinen: toivottavasti vastaa luokattoman kovaan odotukseen
Marko kivenmäki: Tarvitsee hyvät ketju-kaverit
Rob Hisey: Varmasti hyvä pelaaja, mutta ei noi tehot niin hirveän kovia ole olleet viime kausilta
++ Teemu virkkunen: Voi pian tehdä enemmän pisteitä kuin kukaan muista hyökkääjistä Ässissä
kyllä mun mielestä todellakaan ei voida puhua JYP:in hyökkäyksestä ja Ässien vastaavasta samassa lauseessa, on JYP:in hyökkäys niin selvästi laajempi ja "parempi" kuin Ässien
-no, teidän vuoro pata nyt vetää "pienet" itkuraivarit ja avautua, kertokaa mielipiteenne, itse olen hiljaa tästä asiasta ja voidaan sitten kauden jälkeen miettiä et miten se menikään.