Klubipääty toimii esikuvana monelle kiekkokatsomoista tutuille ryhmittymille.Eikös klubipäädyllä ole tuo sama chäntti käytössä?
Vaasalaisille kyllä vähän merimiesnaurua, ensimmäinen halli jossa järkkärit esti kotipäädyssä kusella käynnin. Oman porukan pienempi kokoista kaveria oltiin vessassa ihan tönitty, itse kun kävin niin joku vaasalainen alkoi järkkäreille huutamaan että miksi ilvesläisiä päästetään sinne :D ei ole Nokia Arenalla tällaistä.
Hallihan oli jaettu kahtia ihan turvallisuussyistä ja toimi hyvin. Onhan sinne vastustajan päädyn vessaan pakko koittaa mennä? Ne varsinkin sellaisia paikkoja joissa myllyt voi helposti alkaa koska ei järkkäreitä. Toivottavasti et kastellut housujasi merimiesnaurusi lomassa…Vaasalaisille kyllä vähän merimiesnaurua, ensimmäinen halli jossa järkkärit esti kotipäädyssä kusella käynnin. Oman porukan pienempi kokoista kaveria oltiin vessassa ihan tönitty, itse kun kävin niin joku vaasalainen alkoi järkkäreille huutamaan että miksi ilvesläisiä päästetään sinne :D ei ole Nokia Arenalla tällaistä.
Älä laita tänne tällasta. Ilmeisen hyvin kuitenkin isot määrät kannattajia hoidettu. Siis luetun perusteella.
Hallihan oli jaettu kahtia ihan turvallisuussyistä ja toimi hyvin. Onhan sinne vastustajan päädyn vessaan pakko koittaa mennä? Ne varsinkin sellaisia paikkoja joissa myllyt voi helposti alkaa koska ei järkkäreitä. Toivottavasti et kastellut housujasi merimiesnaurusi lomassa…
Ihan normaalia tuo on että vierasporukat on eristettynä muista katsojista.Joo, noin ylipäänsä vaasalaille kyllä peukkua järjestelyistä, mutta on tuo hieman naurettavaa että pitää vierasjoukkueen kamat ottaa pois että pääsee lähimpään vessaan kuselle.
Vaasan turvapäällikkö on kyllä konjamiininsa ansainnut. Aiemmin talvella oli ottamassa jyväskyläläisiä vastaan ja silloinkin jäi mieleen pohjalainen suht suorapuheinen asenne yhdistettynä erittäin asialliseen kohteluun.Kaikki mahdolliset peukut ja arvostukset Vaasaan tapahtuman järjestyksestä. Huikea meno, ei mitään provokointeja jne. Parhaiten hoidettu away ikinä. Ei turhaan viety laadukasta konjakkia Vaasan turvallisuuspäällikölle. Hattu. Päästä.
Sitten jos olisit saanut siellä jostain syystä turpaasi, olisiko se ollut parempi vaihtoehto? Tänään mentiin turvallisuus edellä ja sitähän juntin on vaikea tajuta. Ei tuo ollut normaali ilta edes Tampereen paikalliseen verrattuna.No siis kuten täällä sivistyksessä, minä käy lähimmässä vessassa kusella. Ei ole toistaiseksi missään muulla Liiga-paikkakunnalla ollut vastaavaa ongelmaa. Sen ymmärrän että huli-henkiset käännytetään kotipäädystä, mutta sama kohtalo tosiaan esimerkiksi kaverin noin 65v faijalla.
Ihan normaalia tuo on että vierasporukat on eristettynä muista katsojista.
Sitten jos olisit saanut siellä jostain syystä turpaasi, olisiko se ollut parempi vaihtoehto? Tänään mentiin turvallisuus edellä ja sitähän juntin on vaikea tajuta. Ei tuo ollut normaali ilta edes Tampereen paikalliseen verrattuna.
Ei siellä ole tuollaista tunnelmaakaan vielä ollut. Iso kiitos siitä Ilveksen ja Sportin fanien suuntaanToistaiseksi Nokia Arenan vessojen edessä ei ole päivystänyt järkkäri joka estää vessoihin menemisen.
Se, että Nokialla asiat tehdään päin vittua on asia erikseen. Kerran olen vieraillut, ja tupakalle päästäkseenkin piti kahlata koko hallin toiselle puolelle. Ja suhteellisen täydessä hallissa tuo ei muuten onnistunut. Se on aika paljon sanottu kun väitän että Turkuhallin käytävät vetää täytenä paremmin kuin Nokian.Toistaiseksi Nokia Arenan vessojen edessä ei ole päivystänyt järkkäri joka estää vessoihin menemisen.
No eikö se ole hyvä että koitetaan ehkäistä ettei nämä minä itse -tyypit joudu väärään seuraan kun eivät itse ymmärräTaitaa ne juntit löytyä teidän porukasta jos paidan logo menee noin tunteisiin että pitää turpaan lähteä lyömään kesken kusireissun. Peili, katsokaa.
No eikö se ole hyvä että koitetaan ehkäistä ettei nämä minä itse -tyypit joudu väärään seuraan kun eivät itse ymmärrä
Sama uhka oli toisessa päässä, turhat provosoinnit pois. Ota ensi kerralla Tenat mukaan sulle ja sille paapalle niin ei tule paha mieli.Mitä ehkäisyä se on jos tuollainen porukka on edes hallissa?
Sama uhka oli toisessa päässä, turhat provosoinnit pois. Ota ensi kerralla Tenat mukaan sulle ja sille paapalle niin ei tule paha mieli.
Nykyäänhän tämä alkaa valitettavasti olla normaalia, jos on iso vierasporukka tai sitten jollain porukalla tavanomaista korkeampi riski häiriöihin.Ihan normaalia tuo on että vierasporukat on eristettynä muista katsojista.