Itse toitotatte, että koko Ilves pelkää teidän "huippuhankintaa", josta oli tiedossa ylilyöntejä ja idioottimaisuuksia. Heti ekassa pelissä roiskui kaverilla ja yritti vahingoittaa törkeästi meidän lupaavinta junnua (mahtuisi nippanappa teillekkin pelaamaan). Kuten teillä pari viisaampaa totesi, ihan täysi hulabaloo olisi teidän päässä ollut, jos toisinpäin, mutta tämä nyt kuuluu lahtiskeneen, että provosoidutaan ja tullaan huutelee "lähe ny vittuun" "menehän takaisin omalle puolellesi" yms. Rauhoitu ja jatketaan elämää.Osa palstan Ilvesfaneista todisti taas eilen olevansa maineensa veroisia ja erityisen hyviä voittajia. Jotenkin tuoksuu ihan Valkeakoski ja Toijala. Kuka tollo lähtee voitetun pelin jälkeen provoamaan ja soittamaan suutaan vastustajan puolelle palstaa?
@Meidänpeli @Rantsukoff @Värilasi
Keitä ne on ne sankarit?
Kun nyt halusit lähteä tähän, niin miksi on ok teikäläisten käydä julkisilla merkkaamassa meitä, käydä jauhamassa meidän puolella, mutta TEIDÄN puolelle ei saa tulla sanomaan yhtään mitään negatiivista toiminnasta/pelaajasta, vaikka itse JATKUVALLA syötöllä haukutte? Onko reviiriskene näin tärkeä juttu teille, mutta vastaan ei kestä ottaa? Naurettavaa pelleilyä. Ilmeisesti Ilves on niin syvällä osaa teidän päätä, että käytte meidän omalta foorumilta asti kuvakaappaamassa tekstiä. Se on ok, mutta kaikki muut "lähes nyt vittuun" "painu takasin omalle puolelle". Ihan oikeasti NYYYH mäkin itken.
Itse te olette muovannut tätä "Lahti vs everybody" skeneä, ihan teidän joukkueenne toimesta. Huvittavinta on, että ette ole edes täälläpäin hirveän korkealla "vihalistalla". Hienoa on toki, että saadaan tunnetta joukkueiden välille en sitä kiellä. Hokia tää vaan on silti.
Viimeksi muokattu: