Itse kyllä ymmärrän Ultraseja. Heille kun jääkiekko on urheiluseuran kannatusta, eikä pörssiuutisten seuraaminen .
Nyt menee kyllä puurot ja vellit sekaisin. Tai, miten sen nyt sitten ottaa.
Mulle tärkeintä on seurata Sportia. Miksi tätä ei järjestetty ajat sitten? Miksi nyt?
Mua ei oikeesti kiinnosta, kuin oman suosikkijoukkueeni seuraaminen. Säännöt oli selvät ja kaikki sinne halusi. Nyt valittiin näin ja olisiko Kouvolasta tullut vastaavaa myötätukea? Tuskin! Eikä silläkään ole väliä. Pääasia, että tulevaisuudessa me nyt vaan satutuaan pelaan liiga ja tekopyhyyttä on nyt alkaa tinttaileen.
Mä en siis ymmärrä, en alkuunkaan! Mulle nyt on jokatapauksessa tärkeintä jääkiekko ja miten oma suosikkijengi siinä pärjää. Jos joku väittää, että LeKiä on mukavempi vaan periaatteesta katsoa, kuin hifkiä, niin mikäs siinä. Onneks meillä Pohjanmaalla on todennäkösesti tähänki mahdollisuus S-Kiekon muodossa ensi kaudella. Mä nautin nyt tästä, jota olen yli 30-vuotta henk.kohtaisesti odottanut. Eikä siinä ole mielestäni mitään väärää, koska säännöt oli jokaiselle entuudestaan selvät.
Periaatteet, joopa joo! Niiden aika olisi ollut ajat sitten, eikä nyt. Nyt tää on pelkkää tekopyhyyttä, jota joku finninaama motorisoi. Tää on mun mielipide.
Ja näsäviisastelijoille tiedoksi. Ei, ei ole mielipide tai takki kääntynyt. Valintatapa on perseestä, mutta se ei ole edelleenkään Sportin syy. Mä kannatan Sportia ja mua kiinnostaa ainoastaan heidän edesottamukset, sarjatasosta riippumatta. Jos tekee mieli kutoa vaikka villasukkaa jääkiekko-ottelun sijaan, niin siitä vaan. Toivottavaa olisi, että jääkiekkofanit kävisivät kuitenkin katsomassa omaa suosikkiaan. Pakko ei toki ole, valinta on vapaa. Mä en vaan itse voisi jättää yhtään Sportin ottelua väliin jonku angstin takia. No, jokainen tavallaan.