Minua edelleen turhauttaa nämä jäätävän huonot kirjoitukset, joita aiheen ympärillä on pyörinyt edes ja takas, syypäitä tähän löytyy molemmilta puolilta. Mutta kyllä esim sporttikotkan kirjoitukset olivat taas niin syvältä hanurista. Mutta sellaista se tuntuu olevan.
Itse kuitenkin pidän kantani siitä, että olen Sportin noususta vilpittömästi onnellinen. Se ei ole tapa jolla seura tai sen fanit olisivat halunneet nousta, mutta se on tapa nousta joka olisi kelvannut myös muille seuroille tässä tilanteessa. Nousu on kuitenkin vuosien tähän tähdänneen kovan työn palkinto ja toivotan Sportille onnea tulevaan. Kyseessä on hieno seura, jolla on myös todella hieno fanikulttuuri. Se että tässä ollaan oltu kilpasilla vuosikausia niin kaukalossa kuin sen ulkopuolella ei vähennä arvostustani Sportia kohtaan - vaan päinvastoin.
Ilmeisesti oltiin kuitenkin auditoinnissa vakaasti toisella sijalla, mutta siitä ei jää mitään käteen, ei edes hopeaa tässä kohtaa. Oma turhautumiseni kohdistuu siihen, että tulevaisuus on kyllä mielestäni KooKoon osalta aikamoisesti vaakalaudalla, mutta toivottavasti johto keksii keinot millä tästä eteenpäin päästään. Helppoa se ei tule olemaan.