Sen haluan kuitenkin kertoa teille, Sherlock Hiltunen ja tohtori Jyrki, että toimintanne vaikuttaa vähän hupsulta...
Onhan melkoista settiä taas täällä... :)
Näin äkkiseltään eri medioita selailtuani en löytänyt...
Nyt se luetunymmärtämismoodi päälle. Sport ei ole syyttänyt muita seuroja mistään.
Niemi totesi, että
"jopa Sportin lääkärinkin ammattitaitoa ja etiikkaa kyseenalaistettiin kilpailevan auditoitavan seuran taholta Jääkiekkoliitolle tehdyssä kirjelmässä". Lauseessa on mainittu muut auditoitavat seurat, mutta se ei ole syytös vaan lakoninen toteamus. Tämä on vahvistettavissa Jääkiekkoliitolta, eikö niin?
Hetken kuluttua Niemi kirjoittaa, että
"sanonta ”Sodassa kaikki on sallittua” saa tässä kamppailussa mahdollisesta Liigapaikasta kysymyksiä herättävän toimintatavan." Tällä voidaan viitata niin muihin seuroihin, muiden seurojen palstoilla kirjoittaviin kannattajiin, huhuihin, lehtikirjoitteluihin yms. Eli sekään ei ole syytös vaan toteamus, että onpas taas ollut teennäisiä myrskyjä vesilasissa. Kumma että mä mun vajavaisella suomenkielentaidolla tajuan sen, mutta osalla itäsuomea äidinkielenään puhuvista on vaikeuksia luetun ymmärtämisen kanssa.
Jos ollaan hiljaa, niin joku valittaa siitä. Jos esitettyjä virheellisiä tietoja kumotaan, niin sekään ei käy. Siksipä linja on selvä. Kumotaan höpöhöpöjutut heti alkuunsa ja annetaan mahdollisuus kysyä asioita suoraan.
Ihmeellistä että mä etätouhailijana täällä Rysselin kehitysmaa-alueella saan Sportin osalta todella äkkiä vastaukset asiallisiin kysymyksiini, mutta siellä Itäsuomessa tuntuu jostain syystä löytyvän valituksen aihetta ensin Sportin avoimuudesta ja sitten Jukurien hiljaisuudesta. Jakomielistä, etten sanoisi.
KooKoon osalta on taas totuttu siihen että mistään ei oikein mitään tietoa anneta, vaikka ihan pressitilaisuuskin järjestettäisiin.
"Joo, meillä on kohta pressi tästä ja tästä. Tulkaa sinne."
Pressitilaisuus:
"Joo, meillä on tulossa tätä ja tätä, mutta me ei ihan vielä kerrota niistä, vaikka ne tämän paivän pressin pääaiheita onkin. Mutta kaikki on hienosti ja ollaan ihan helvetin kovia. Meillä on piparia."
Palstoilla toisista huudellaan, mutta jos pitää omien huutelujen taustoja tai edes julkisia vastauksia tarkistaa, niin siitä on liikaa vaivaa. Pellehermannitouhua.