Hyvä keskustelu käynnissä!
Lopetetaan tämä sivustaseuraajan rooli tähän ja otetaan osaa keskusteluun.
Mahtavaa ja vielä kerran mahtavaa, en muista koska olisin saanut samat tunneskaalat läpi mistään viestiketjusta: puistattaa, vihastuttaa, naurattaa ja laulattaa.
Hyvä että keskustelu käy kuumana, mutta jotenkin tuntuu että tämä keskustelu on kääntynyt kahden joukkueen 'epäkohtien' selvittelyyn ja niillä dissaamiseen.
KooKoo:ta suuresti arvostavana vaasalaisena, heitän oman korteni, tietysti, Sportin kekoon.
Tottahan se, että tamin toilailuista ja ylimalkaisuudesta kannetaan vieläkin taakkaa seuran selässä. Nykyään usko seuraan - ja sen toimintaan on kova.
miksi? - no yksinkertaisesti siksi, että seuran peräsimessä on tällähetkellä raudankova ammattilainen, jääkiekkoa rakastava persoona.
Seuraa ollaan rakennettu nousujohteisesti uudistetun perustuksen päälle.
Seuralla menee hyvin urheilullisesti, ja kehtaan sanoa myös että taloudellisesti.
uskallan sanoa, että brändinä sport on tunnetumpi ja suurempi kuin yksikään muu mestiseura.
Sport tunnetaan ympäri Suomen.
Hiltunen on kasvattanut ja kasvattaa Sportia varmoin askelin uuteen uskoon.
Kyllä globaalin pörssiyhtiön vara tj osaa yhtiön johtamisen paremmin kuin yksikään tämän ketjun lukioista.
Pelkästään tappiota pelkäämällä ei voi pyrkiä eteenpäin.
Fakta on se, että vaikka velkaa on niin ei niitä rahoja olla pönttöön heittämässä, vaan kaikki on sijoituksina seuraan. Nämä sijoitukset tulee näkymään lähituleivaisuudessa myös hallin ulkoilmeessä: sportin itse investoima kolmas harjoitusjää + kotkanpesän päivitys + sisääntulo hallille.
Nämä on tällaisia selviä sijoituksia tulevaisuuteen.
Enkä ota kantaa mitä hra Hiltunen kulissien takana tekee, veikkaan että hän pelaa siellä isommilla nappuloilla mitä osataan edes arvata ja tekee siirtoja mitä moni ei osaa edes odottaa.
"– Sport tarvitsee nyt Vaasan kaupungilta ja kuntayhtymältä selkeän aikataulun jäähallin uudistamiselle. Vaasan jäähalli ei nykyisellään riitä Liigaan, Hiltunen sanoo.
– Toinen heikko kohtamme on talous, vaikka olemmekin Mestiksen seuroista budjettimme ja liikevaihtomme osalta lähimpänä Liigan vaatimuksia. Sport Oy:n omaa pääomaa pitää ehdottomasti vahvistaa, ja osakeanti on yksi keino. Lisäksi tarvitsemme yhteistyökumppaneiltamme varmistuksen taloudellisesta sitoutumisesta nousuprojektiin."
Mä luotan hiltusen tekemiseen 100%:sti.
ps. En kanna mitään huolta, että susirajalta ammuttaisiin nokkimisjärjestyksen kärjeen. Mielummin luen näitä viestejä ja jään odottelemaan auditoinnin tuloksia.
Muilla saa olla ässät ja pari jokeria hihassa tai vaikka viikinkikypärä päässä.
Mä uskon työntekoon, kunnianhimoon ja menestykseen - jota minulle rakas seura edustaa.
Vaikka 09 kevään hurmos ja "the big steal" Porissa taitaa jäädä enää kokematta, otan tälläisen "kabinettipäätöksen" vastaan - vaikkakin se karsintoihin näden tuntuu kuin kuivana laitettais kakkoseen.
oikeudenmukaista tai ei, näillä mennään.