IPK nousi pelaamalla Mestikseen (GREAT),,, Jukurit nostettiin liigaan (vähemmän GREAT)..Yksi lähti, yksi tuli.
Sarjan voittajat nousivat, eli se on urheilullista voittaa Suomi-Sarja ja ilman karsintoja nousta Mestikseen, mutta silloin se ei ole sitä kun voittaa Mestiksen ja nousee Liigaan? Kiinnostaa siis vain tietää, että mikä logiikka tässä on, kun teoriassa eroa ei ole kuin sarjataso, josta voitto on tullut. Jos saat perusteltua hyvin niin peukku ylös sinne!
Ja kyllä, itse olen sitä mieltä että karsinnat ovat paras vaihtoehto nousta ylinpäätään millekkään sarjatasolle, mutta se ei ole Sportin, Jukureiden, IPK:n tai KooKoon vika, että niin on käynyt, vaan päättäjien.
Ja itse Espoo asiaan, niin uskon tuovan kyllä paljon palstatilaa Mestikselle(Mikä on hienoa!), mutta ymmärrän kyllä toisenkin puolen, kun puhutaan aivan uudesta seurasta. Näin lyhyellä varoitusajalla kilpailukykyisen joukkueen hankkiminen Mestikseenkään ei ole helppoa, sopimuksia kuitenkin on tulevalle kaudelle tehty jo syksystä lähtien. Toki rahalla saa ja Hevosilla pääsee...