Osuu myös samaan kohtaan kuin talouden alamäki ja lisääntynyt työttömyys ja lomautukset. Osuu myös samaan kohtaan kun telkkarista on nähtävissä todella halvalla kaikki pelit. Sarjajärjestelmän takia katsojia ei häviä katsomosta. Yksittäisiä protestoijila ei kannata laskea koska teitä vaan sattuu olemaan erittäin vähäinen määrä. Ja osa teistäkin käyttänee tuota tekosyynä argumenteilleen.
No jos faktoista puhutaan olen itse yksi niistä jotka jää pois katsomoista, kunnes tapahtuu muutos. Olen myös nähnyt pelit aiemmin tv:sta. Siis faktana jää. Enkä ymmärrä pointtia yksittäisistä protestoijista. Ensinnäkään tämä ei ole protesti, vaan mielenkiinnon väheneminen, joka on johtunut päätöksistä ja yksittäisistä poisjäävistähän nuo luvut koostuu aina. Tuskin missään nyt on kokoontunut iso porukka, joka on joukolla päättänyt olla menemättä otteluihin. Voi olla että onkin, mutta en ole näistä kuullut. Kertoisitko mihin ja minkä tähden käyttäsin tuota tekosyynä? Itselle ei ole tullut mieleen yhtään syytä, vaikka yritin hieman mietiskelläkin. Laskeneita määriä on myös mestiksessä. Mielenkiintoista olisi tietää paljonko vähemmän liigalla ja mestiksellä on katsojia yhteensä verraten aiempaan.
Siis faktoista kun puhutaan, kiinnostaa kotimainen kiekko vähemmän kuin aiemmin. Sen näkee yleisömääristä. Syistä täällä arvuutellaan, mutta varmasti osansa on ollut myös päätöksillä. Veikkaukseni on että jos samalla tavalla jatketaan, tippuu yleisömäärät ensi kaudellakin vielä lisää / ottelu. Mitä itse arvioisit?