Alfred E Neuman
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät ja Ärrät
No joo, ehkä tuo pitkä kiekko alivoimalla on vähän liikaa. Mutta ehdottomasti sitä mieltä, että rikkonut joukkue saa vaihtaa vasta seuraavan aloituksen jälkeen, niinkun nykyisin on sääntö pitkässä kiekossa.
Mun mielestä jatkoaika ja rankkarit voisi poistaa kokonaan, mutta pisteet jakaisin siten, että voitosta saa kolme pistettä ja tasapelistä piste per joukkue. Tai jos se jatkoaika on pakko pelata, niin sitten viisi minuuttia viidellä viittä vastaan. Pisteet jakaisin silti kolme voitosta ja nolla häviöstä periaatteella.
Kaipaako kukaan vanhaa pistelaskua, eli voitosta 2 pistettä ja tasapelistä pisteet 1-1? Siinä oli se jännitys, kun jatkoajalla saattoi oikeasti menettää vielä kaikki pisteet tai vastaavasti riistää ne vastustajalta. Samaan syssyyn liittyy se, että miksei se peli voi päättyä tasan, jos ei eroa 65 minuutissa saada? Kyllä nuo voittolaukauskilpailut on ihan hanurista edelleen ja vaikka tämä nykyinen 3vs3 jatkoaika on ihan hauskaa seurattavaa, niin eihän silläkään enää itse pelin kanssa paljon tekemistä ole.
Mun mielestä jatkoaika ja rankkarit voisi poistaa kokonaan, mutta pisteet jakaisin siten, että voitosta saa kolme pistettä ja tasapelistä piste per joukkue. Tai jos se jatkoaika on pakko pelata, niin sitten viisi minuuttia viidellä viittä vastaan. Pisteet jakaisin silti kolme voitosta ja nolla häviöstä periaatteella.