Mikä saa sinut tällaista edes epäilemään?Tänäänhän on ollut tiedotusvälineet pullollaan tavaraa ja jos itse uskot, että Jokerit selvisi tänään käden puristuksella niin olet ihan yhtä täynnä mutua kuin muutkin.
Mikä saa sinut tällaista edes epäilemään?Tietysti tarkoituksesi on vain vittuilla, joten turhaanpa tässä kirjoitan.
Minä olen tässä ketjussa esittänyt monta kysymystä/täsmennystä asiaan liittyen, koska on ollut täysin ilmiselvää että tässä ketjussa on esitetty olettamuksia, joilla ei ole ollut minkäänlaista pohjaa tai kosketuspintaa reaalimaailmaan. Suurin osa niistä kirjoittajista joille olen jonkun kysymyksen lainauksen muodossa esittänyt, ovatkin avoimesti myöntänyt kommentoineen asiaa ilman faktatietoja, mutta esittäneet täysin järjellisen ja loogisen perustelun omalle näkemykselleen. Tai ainakin minun mielestäni loogisen perustelun, jonka olen "ostanut". Mielestäni se, että joku kyseenalaistaa "palstatotuuksia" ja/tai ainakin yrittää väittämille saada jotain järjellisiä perusteluja, ei välttämättä tarvi olla vittuilua, vaan ihan tällaisella keskustelupalstalla harrastettavaa keskustelua. Oletko eri mieltä?