Tarinankertoja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Tiedän hyvin, että Liiton ja IIHF:n jne kanssa on sopparit ym… Mutta kun jatkuvasti ehdotellaan, että Liiga pitäisi taukoa EHT:n, olympialaisten tai MM kisojen takia (pelataan kiireillä), niin itse olisi mieluummin kuten NHL ja paskat nakkasin kansainvälisistä höntsyistä. Mua kiinnostaa Ilves ja ne sarjat joissa se pelaa, ei joku majuhöntsä. NHL on oikealla agendalla, eli oma Liiga ensin.Taitaa olla niin, että erinäisistä sopimuksista johtuen Liiga-pelaajia ei saa estää osallistumasta maajoukkuepeleihin.
Ei, ei ole muskeleita euroliigoilla tähän.. vielä.. ainakaan… eikä halua, mutta itse menisin siihen suuntaan (kuten onneksi EHT:n kanssa on menty, pelataan Liigaa.. toki ei sinne pitäs Liigapelaajia myöskään päästää), kuin että pidetään taukoa joidenkin kansainvälishöntsien takia… no joo olympialaiset voi olla poikkeus, ne kun on vaan joka neljäs vuosi…
Mutta siis ideana päinvastanen kun tässä ketjussa pääasiassa esitetty periaate ”Liiga väistää”, muotoon että ”Liiga ei väistä” ja ”Liiga ensin”