Palkkakatto niin juuri! Silloin saadaan sellaisille huonoillekkin ja talousalueeltaan epätasa-arvoisille liigajoukkueille (jollainen muuten sport:kin tulee olemaan) mahdollisuudet pärjätä liigassa. Ja edelleen korostan että halusitte tai ette myöntää sen tosiasian että. Omistaessanne itse liigajoukkueen, ette varmaankaan haluaisi sitä mahdollisuutta että joukkueenne joka koostuu 100% ammatikseen pelaavista kavereista, joutuisi koskaan missään tilanteessa johonkin saakelin karsintoihin. Vaikka teillä nyt olisikin, niinkuin tuntuu olevan, maailman suurin urheilullisuuden sydän.Spofani kirjoitti:Hah! Voiko enää enemmän keinotekoisuutta keksiä urheilullisuuteen!
Palkkakatto, jotta huonotkin liikajoukkueet saadaan samalle viivalle muiden kanssa. .
Prinsiippi Tammisen ja Sportin eväät ei vaan riitä liigassa 7 sijaa korkeammalle
ilman lisäsatsauksia. Jos nyt edes riittävät liigapaikkaankaan.
Mutta kaikesta huolimatta vielä kerran yritän sanoa, että jos minä olisin edes jonkun nykyisistä liigajoukkueista johdossa. Tekisin aivan varmasti tässä kohtaa ehdotuksen noin 11 muulle liigajoukkueelle oman liiton ulkopuolisen sarjan perustamiseksi. Ja jättäisin teidät ilomielin pelaamaan liiton mestaruudesta nousu ja tippumis liigaanne. Silloinhan teillä olisi se kaipaamanne "urheilullinen" ratkaisunne, eikö??
Ja meillä taas liiga joka toimisi puhtaasti ammatilliselta pohjalta.
Luulisi nyt jo ymmärtävän sen että ei palaajillekaan aukea yhtään liigapaikkaa lisää jos ei joukkuemäärää kasvateta. Ja sehän ei nykytilassa kaiketi ole kovinkaan realistista. Varsinkaan jos ei liigajoukkueiden tasoeroja pyritä tasoittamaan joillakin ratkaisuilla.
Enkä nyt oikein ymmärrä sitä, että miksi ei tällaiselle ajttelulle löydy ymmärrystä ilman että pitää mennä ihan henkilökohtaisuuksiin asti. En minäkään ole ikäänne tai älynlahjoihinne viitannut.
Olen jo toivottanut teidät tervetulleeksi liigaan, mutta itse en nyt vaan osaa nähdä asioita samlla tavalla kuin te. Eikä se suinkaan tarkoita ettettekö te voisi hyvinkin olla oikeassa. Itse en vaan siihen usko.
Viimeksi muokattu: