Mainos

Leo Komarov HIFK:ssa

• 194 156
  • 1 042

Ballo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, LA Kings, Arsenal
Niin eihän Komarovia hankittu varmaankaan alunperin top6 rooliin. Nyt hän on siihen ikään kuin ajautunut.

Komarovin pitäisi pelata ihan eri roolissa HIFK:ssa eli pimentämässä vastustajien kärkipelaajia.
Ei varmastikaan silloin, kun hänet hankittiin. Mutta tällä kaudella jo harjoituspeleistä asti on istutettu Komarovia top 6 rooliin. Sen sijasta, että siihen olisi hankittu joku muu. Sitä en tiedä sopisiko nyky-HIFK:sta joku tohon rooliin paremmin. Ehkä, ehkä ei. Olisi ihan mielenkiintoista nähdä joku kiekollisempikin pelaaja Komarovin paikalle, jos kakkosketjun sama alavireisyys jatkuu.

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Mikä tekee Leksasta hyvän pelaajan kärkiketjuihin? Kiekollinen pelaaminen vaatimatonta ja siihen päälle ei oikein tahdo pysyä pelintemmossa mukana. Toivottavasti ei jatka ensi kaudella HIFK:ssa. Mun mielestä riman pitäisi olla korkeammalla vastaisuudessa mitä tulee top 6 hyökkääjiin. Näiden dieselkoneiden aika on ohi nykylätkässä lukuunottamatta poikkeuspelaajia mm. Lehterä.
Todellakin saa olla viimeinen kausi tässä seurassa, vaikka on nyt pystynytkin roikkumaan mukana. Ikää on ja vauhti hiipuu vääjäämättä. Siinä olisi yksi hölmöimmistä jatkosoppareista tämän kauden jengistä, on niitä toki muitakin.

Purkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Katselin hieman IFK pelaajien edistyneitä tilastoja ja Komarov pomppasi kyllä erittäin positiivisesti esille.
L+/- on joukkueen ylivoimasesti paras +50 / 54.94%. Myös positiivinen tehotilasto +7 kertoo, että kentällä tapahtuu oikeita asioita.

Ballo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, LA Kings, Arsenal
Komarov on kyllä parantanut todella paljon viime keväästä. Leksan pelissä kannattaa kiinnittää huomiota siihen kuinka älykäs kaveri hän on. Ei tee juuri ollenkaan virheitä ja esimerkiksi syöttöjen laadusta, syöttöjen haltuunotosta, kiekonsuojaamisesta yms näkee että on tahkottu muutakin kuin Liigaa. Jalka toki hidas, mutta ihan riittävä. Tarjoaisin itse jatkosopimuksen. Vaikuttaa olevan aika hyvä joukkuepelaajakin. Ennenkaikkea ei todellakaan ole mikään jäädyttelijä. Sen näkee jo olemuksesta kun peli ei kulje.

Battlefield

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Komarov on kyllä parantanut todella paljon viime keväästä. Leksan pelissä kannattaa kiinnittää huomiota siihen kuinka älykäs kaveri hän on. Ei tee juuri ollenkaan virheitä ja esimerkiksi syöttöjen laadusta, syöttöjen haltuunotosta, kiekonsuojaamisesta yms näkee että on tahkottu muutakin kuin Liigaa. Jalka toki hidas, mutta ihan riittävä. Tarjoaisin itse jatkosopimuksen. Vaikuttaa olevan aika hyvä joukkuepelaajakin. Ennenkaikkea ei todellakaan ole mikään jäädyttelijä. Sen näkee jo olemuksesta kun peli ei kulje.
Tietysti on parantunut kun nyt ei oo ollut loukissa kuukausia ennen "kauden alkua".
On kyllä aivan älyttömän hidas tilannenopeuksiensa kanssa.
Jossei sieltä löydy poffeihin uutta vaihdetta nopeuden kanssa, niin sitten olen todella skeptinen kannattaako Leon enää pelaa meillä. Haluaako luutia 3-4 ketjussa? Koska itse näen niissä ketjuissa Leon paikan runkosarjassa. Poffeissa voi sit stuntata ylemmissä. Ja ehkä YV:llä maalin edessä.
Taisteleminen mielestäni kyllä riittää, se on se kroppa joka on kysymys merkki.

Stratman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tietysti on parantunut kun nyt ei oo ollut loukissa kuukausia ennen "kauden alkua".
Jossei sieltä löydy poffeihin uutta vaihdetta nopeuden kanssa, niin sitten olen todella skeptinen kannattaako Leon enää pelaa meillä. Haluaako luutia 3-4 ketjussa? Koska itse näen niissä ketjuissa Leon paikan runkosarjassa. Poffeissa voi sit stuntata ylemmissä. Ja ehkä YV:llä maalin edessä.

Alkaiskohan ura olla paketissa? Ikää jo 38 v. ja loukkaantumiset siihen päälle, niin en kyllä näe mitään syytä jatkosopimukselle. Luultavasti kallis ukko kaiken lisäksi. Samalla ovenavauksella Rask, Åsten ja Melart ulos myös. Nuorempaa jamppaa sisään.

Purkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos, siinä kropassa olisi kuvatun kaltaisesti niin paljon puutteita etteikö riittäisi niin kai sen pitäisi jossain näkyä?

Ei tollaisia statistiikkoja kuin leksalla tule ihan vahingossa.

Gabrieli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Newcastle
Olen tästä samaa mieltä, tosin toisessa ketjussa kirjotin, että edes prime aikana Leksa ei oo 1-2 kentän jätkä pelityyliltään. Kuitenki tehny uransa 3-4 kentässä ja stuntannu sitten ylemmissä. Laiturin kun saisi niin näkisin mainiona kenttänä Komarov - Somppi - Rask

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen tästä samaa mieltä, tosin toisessa ketjussa kirjotin, että edes prime aikana Leksa ei oo 1-2 kentän jätkä pelityyliltään. Kuitenki tehny uransa 3-4 kentässä ja stuntannu sitten ylemmissä. Laiturin kun saisi niin näkisin mainiona kenttänä Komarov - Somppi - Rask

Niin määrittele sitten ykköskentän kaveri pelityylitään. Jarkko Ruutu pelasi mestaruuskaudella HIFK:n ykkösessä ja voitti maalipörssin pudotuspeleissä. Komarov on ollut Moskovan Dynamon paras pistemies yhdellä kaudella ja toisellakin kolmas. Siinä varmaan hänen uransa pelilliset piikit. Ymmärrän kyllä pointin mitä haet, mutta on ollut Liigaa kovemmassa sarjassa ykkösheppa hyvässä joukkueessa. Nyt ei kyllä enää taso riitä fysiikan osalta tuollaista roolia toteuttamaan. Silti olen ihmetellyt tätä, että miksi Komarov ja Kodytek eivät vaihda paikkoja yv:llä. Tuo rooli voisi hänelle edelleen sopia. Kodytek taas saisi kiekollisempaa roolia toisessa.

Miettisin tarkkaan, että jatkaako Komarovin kanssa. Liian montaa tämän tyyppistä sopimusta HIFK ei voi tehdä, jos oikeasti halutaan uudistua ja pelata joukkueena eri vahvuuksilla, johon minusta pitäisi kuulua luisteluvoiman.

Nyt jo tehty sopparit Jasun, Miehon, Hartikaisen, Lundellin kanssa ja ihan saletisti tehdään Åstenin kanssa. Tähän vielä Komarov, niin voi voi voi... Diesel jengillä mennään. Enemmän pitäisi olla sellaisia pelaajia, joilla on luisteluvoimaa yhtä paljon, kun Marleaulla... Kollektiivisesti

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin määrittele sitten ykköskentän kaveri pelityylitään. Jarkko Ruutu pelasi mestaruuskaudella HIFK:n ykkösessä ja voitti maalipörssin pudotuspeleissä. Komarov on ollut Moskovan Dynamon paras pistemies yhdellä kaudella ja toisellakin kolmas. Siinä varmaan hänen uransa pelilliset piikit. Ymmärrän kyllä pointin mitä haet, mutta on ollut Liigaa kovemmassa sarjassa ykkösheppa hyvässä joukkueessa. Nyt ei kyllä enää taso riitä fysiikan osalta tuollaista roolia toteuttamaan. Silti olen ihmetellyt tätä, että miksi Komarov ja Kodytek eivät vaihda paikkoja yv:llä. Tuo rooli voisi hänelle edelleen sopia. Kodytek taas saisi kiekollisempaa roolia toisessa.

Miettisin tarkkaan, että jatkaako Komarovin kanssa. Liian montaa tämän tyyppistä sopimusta HIFK ei voi tehdä, jos oikeasti halutaan uudistua ja pelata joukkueena eri vahvuuksilla, johon minusta pitäisi kuulua luisteluvoiman.

Nyt jo tehty sopparit Jasun, Miehon, Hartikaisen, Lundellin kanssa ja ihan saletisti tehdään Åstenin kanssa. Tähän vielä Komarov, niin voi voi voi... Diesel jengillä mennään. Enemmän pitäisi olla sellaisia pelaajia, joilla on luisteluvoimaa yhtä paljon, kun Marleaulla... Kollektiivisesti

En kyllä itse oikein lähtisi Komaroville jatkosopimusta enää tekemään, sillä kyllä nyt olisi jo aika katsoa hänenkin tilalle jotain nuorempaa ja nopeampaa pelaajaa, jolla se kehityskäyrä osoittaisi selkeästi ylöspäin ja joka olisi ennen kaikkea myös Komarovia edullisempi. Tonne kolmos-nelosketjuihin ei todellakaan kuulu hankkia ketään sadan tonnin vuosipalkalla pelaavia kalliita miehiä, saati sitten vieläkin kalliimpia, koska ne eurot on mielestäni säästettävä juurikin niitä ykkösketjun pelaajia varten.

Jasu, Hartikainen, Lundell ja Åsten saisivat kyllä kaikki etsiä ensi kaudeksi sen työnantajan jostain muualta, mutta heillä taitaakin olla sopimukset näköjään jo kaikilla Åstenia lukuunottamatta.

Kodytekille, Knotille ja Marleaulle pitäisi saada ensi kaudeksi jatkosopimukset, sekä tietenkin Kiviharjulle. Vesalainen ja Martinin olisin totta kai pitänyt täällä myös enemmän kun mielelläni, mutta he taitavat olla suuntaamassa ensi kaudeksi rahakkaampiin kaukaloihin.

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, KooKoo-Juniorit
Sanoiko joku, ettei klabbi riitä :)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy