Mainos

Leo Komarov HIFK:ssa

• 193 693
  • 1 038

Anterotero

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal.
Kolme viikkoa sitten jo intoilin. Liksa ollut todella hyvä tänään.
Yksi tuttuni joka pelaa meidän rakkaassa seurassa, kehui Liksan motivaatiota ja asennetta mulle alusta asti kun Liksa seuraan siirtyi. Varsinkin kun itse vähän kyseenalaistin hankintaa hänelle. Toki Komaroville tuli se pitkä loukki alkuun, mutta ei silti poista niitä kehuja mitä kuulin. Tänään ainakin Liksa näytti, että ei ollut pelkästään tyhjiä puheita. Tasaisuutta vielä lisää, niin voidaan lopettaa puheet ikälopusta jäähdyttelijästä.

Jo

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Meni kyllä ihan hukkaan tänään kun Ikonen vaihdettiin keskelle, keskittyi vaan soittamaan suutaan koko pelin. Ei ollut kuin muisto edellisen pelin tasosta.

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Änäri-leksa.
En ikinä uskois, että on pelannu 500 NHL peliä jos en sitä tietäis.
Ei tietäis. Siinä jatkoajallakin pelasi suorastaan naurettavan huonosti omiin - 3 jätkää yhden kirkollisen perässä ja selän takana maalin eteen lipuu vastustajaa.

Tosi huono.

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Änäri-leksa.
En ikinä uskois, että on pelannu 500 NHL peliä jos en sitä tietäis.
Ei tietäis. Siinä jatkoajallakin pelasi suorastaan naurettavan huonosti omiin - 3 jätkää yhden kirkollisen perässä ja selän takana maalin eteen lipuu vastustajaa.

Tosi huono.

No joo, noilla nastoilla pitäis olla pelisilmä tilanteisiin monestakin kulmasta katottuna sen verran hyvä, että käytännössä aina ratkasut menee joukkueen eduksi. Ihmettelen myös vähän sitä, miksi käy niin hermona tuolla välillä, luulisi että kilometrit rauhoittaa. Ehkä #47 pitää päästä johonkin tiettyyn mielentilaan tai jotain.

Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Hävisi aloitukset ja sähelsi mailan naamaan. Näitä ei saa ratkaisuhetkillä sattua konkarille.
Osuuko muuten oikeasti Kalapalaista naamaan? Olin katsovinani TV:stä että lapa osui ylärintaan ja sitten kalasteltuin onnistuneesti…

Gabrieli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Newcastle
Osuuko muuten oikeasti Kalapalaista naamaan? Olin katsovinani TV:stä että lapa osui ylärintaan ja sitten kalasteltuin onnistuneesti…
Just katoin, pää oli polvien korkeudessa kyyryasennosta johtuen. Kamerat ei tietenkää ole sinnepäinkään mutta rintakehään ja siitä ”liukumalla” ehkä leukaan osui.

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Just katoin, pää oli polvien korkeudessa kyyryasennosta johtuen. Kamerat ei tietenkää ole sinnepäinkään mutta rintakehään ja siitä ”liukumalla” ehkä leukaan osui.
Ja tilanteen toinen osapuoli oli Jaakko ”embellishment king” Rissanen, yksi liigan pahimmista feikkaajista. Toki kun savolainen on niin ehkä osui, ehkä ei.

Korkea maila tuo silti oli ilman rikkeen korostamistakin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy