Oli muuten klassikko kamaa, kun liukui polvillaa naaman kiinni Karhusen maskiin.Katsokaa muuten sitä miten Leksa ennakoi ja sijoittumisella korvaa puutetta. Kuten myös sitä, että poikkeuksetta Leksa siirto menee omille. Sitten löyty sitä hämmentäjääkin tänään, fiksusti.
Komarov hassaili eilen kiekkoa jatkuvasti. Mukavia flashbackeja Pelicans-sarjasta kun mies työntää väsyneenä "purkukiekkoa" suoraan viivapelaajan lapaan.
Marleaun ja Kodytekin mukana pystyy liukumaan tukevana pelaajana. Itse ei pysty luomaan yhtään mitään.
Nyt kun Marleau pois, niin ykkösketju on ainoa joka saa jotain aikaan. Kertoo hieman surullista kieltään, että IFK:lla pelaa näin pahasti vajavaisia pelaajia top6-hyökkääjistössä.
Ollut hyvä muutenkin. Viime kevään esitykset ovat enää muisto vain.Leksalta todella kovaa suorittamista tänään!
Ehdottomasti samaa mieltä, pitää ajoittain vastustajia suorastaan pilkkanaan.Ollut hyvä muutenkin. Viime kevään esitykset ovat enää muisto vain.
Vuosi sitten Leksa ei vakuuttanut, olin valmis liputtamaan hänet eläkeläiseksi. Mutta, niin vain 37 vuotiaana Leksa pisti palapelin kuntoon ja pelaa erinomaisesti. Eikä pelkästään fyysisesti ja henkisesti raastavassa roolissan, vaan myös tuloksellisesti. 12gp, 8p ja 0,66ppg.
Nykyisellä menolla ja meiningillä on jopa tuloksellisesti tulossa Leksan uran paras kausi.
Kevättä odotellessa, Leksan parasta aikaa. Pysy kunnossa kiitos!
Nyt vasta kattelen tässä lähetystä jälkikäteen Lauantailta. Studiossa nostettiin älykiekkodata joka kerto, että Leksalla on jengin nopeimmat spurtit tältä kaudelta. Äijä pistänyt ittensä kyllä oikeesti kuntoon kahella jalalla. Tosin onhan tuo data melkeen suoranainen yhteys siihen kuinka älykkäästi mies tällä hetkellä skulaa kaukalossa.
Itse katson aina myös lisäksi lähetykset. Paikanpäällä jää niin paljon näkemättä. Viimeisessä lähetyksessä oli paljon kaikkea mm. Villen ja Hölön yhteishaastattelu.Nyt vasta kattelen tässä lähetystä jälkikäteen Lauantailta. Studiossa nostettiin älykiekkodata joka kerto, että Leksalla on jengin nopeimmat spurtit tältä kaudelta. Äijä pistänyt ittensä kyllä oikeesti kuntoon kahella jalalla. Tosin onhan tuo data melkeen suoranainen yhteys siihen kuinka älykkäästi mies tällä hetkellä skulaa kaukalossa.
Jatketaan. Ja parannetaan.Tänään Leksa jatketaan hyvää syksyä eikös niin?
Kyllä ja näkihän sen vauhtieron KooKoon ja meidän välillä.Mikä tekee Leksasta hyvän pelaajan kärkiketjuihin? Kiekollinen pelaaminen vaatimatonta ja siihen päälle ei oikein tahdo pysyä pelintemmossa mukana. Toivottavasti ei jatka ensi kaudella HIFK:ssa. Mun mielestä riman pitäisi olla korkeammalla vastaisuudessa mitä tulee top 6 hyökkääjiin. Näiden dieselkoneiden aika on ohi nykylätkässä lukuunottamatta poikkeuspelaajia mm. Lehterä.
Mikä tekee Leksasta hyvän pelaajan kärkiketjuihin? Kiekollinen pelaaminen vaatimatonta ja siihen päälle ei oikein tahdo pysyä pelintemmossa mukana. Toivottavasti ei jatka ensi kaudella HIFK:ssa. Mun mielestä riman pitäisi olla korkeammalla vastaisuudessa mitä tulee top 6 hyökkääjiin. Näiden dieselkoneiden aika on ohi nykylätkässä lukuunottamatta poikkeuspelaajia mm. Lehterä.