Leo Komarov HIFK:ssa

• 184 694
  • 1 001

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
On se Leksa hyvä tänäänkin. Positiivinen alku vaikean viime kauden jälkeen ja on siellä annettavaa hyökkäyspäähänkin, kuten Melartinkin maalissa näkyi. Tykkään.

Greffin

Jäsen
Komarov hassaili eilen kiekkoa jatkuvasti. Mukavia flashbackeja Pelicans-sarjasta kun mies työntää väsyneenä "purkukiekkoa" suoraan viivapelaajan lapaan.

Marleaun ja Kodytekin mukana pystyy liukumaan tukevana pelaajana. Itse ei pysty luomaan yhtään mitään.

Nyt kun Marleau pois, niin ykkösketju on ainoa joka saa jotain aikaan. Kertoo hieman surullista kieltään, että IFK:lla pelaa näin pahasti vajavaisia pelaajia top6-hyökkääjistössä.

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Komarov hassaili eilen kiekkoa jatkuvasti. Mukavia flashbackeja Pelicans-sarjasta kun mies työntää väsyneenä "purkukiekkoa" suoraan viivapelaajan lapaan.

Marleaun ja Kodytekin mukana pystyy liukumaan tukevana pelaajana. Itse ei pysty luomaan yhtään mitään.

Nyt kun Marleau pois, niin ykkösketju on ainoa joka saa jotain aikaan. Kertoo hieman surullista kieltään, että IFK:lla pelaa näin pahasti vajavaisia pelaajia top6-hyökkääjistössä.

Eilen oli muutenkin tosi näkymätön. Ei edes räksyttänyt, tosin ei ole sitä tehnyt oikeastaan koko kaudella. Taklaamaankaan ei oikein ehdi.

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
1. erä takana Mikkelissä ja Leksa kasvattanut kauden pistesaldon jo 7 pisteeseen 12 pelissä. Pistetahti enteilee +30 pisteen kautta. Se olisi jo hyvää kakkosketjun tasoa. Lisää tätä Leksa! Nu kör vi!

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
MVP

Ege H.

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Komarov on ollut hyvä. Kun saa sopivan ketjun, pelaa omaa rooliaan erinomaisesti. Ollut hyvä maalin edessä, taklannut hyökkäysalueen riistoja ja pysynyt poissa jäähyboksista. IFK:n pistepörssissä nyt kai kuudes, ja +/- tilaston kärkipaikka yhdessä Lindbohmin kanssa.

MHPeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vuosi sitten Leksa ei vakuuttanut, olin valmis liputtamaan hänet eläkeläiseksi. Mutta, niin vain 37 vuotiaana Leksa pisti palapelin kuntoon ja pelaa erinomaisesti. Eikä pelkästään fyysisesti ja henkisesti raastavassa roolissan, vaan myös tuloksellisesti. 12gp, 8p ja 0,66ppg.

Nykyisellä menolla ja meiningillä on jopa tuloksellisesti tulossa Leksan uran paras kausi.

Kevättä odotellessa, Leksan parasta aikaa. Pysy kunnossa kiitos!

C2 huutelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Vuosi sitten Leksa ei vakuuttanut, olin valmis liputtamaan hänet eläkeläiseksi. Mutta, niin vain 37 vuotiaana Leksa pisti palapelin kuntoon ja pelaa erinomaisesti. Eikä pelkästään fyysisesti ja henkisesti raastavassa roolissan, vaan myös tuloksellisesti. 12gp, 8p ja 0,66ppg.

Nykyisellä menolla ja meiningillä on jopa tuloksellisesti tulossa Leksan uran paras kausi.

Kevättä odotellessa, Leksan parasta aikaa. Pysy kunnossa kiitos!

On myös erinomainen alivoimalla ja johtoa puolustaessa. Tais vaan se loukkaantuminen olla aika vaikea. Niin kuin itse sanoi, että yhdellä jalalla oli vaikea luistella.

Gabrieli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Newcastle
Nyt vasta kattelen tässä lähetystä jälkikäteen Lauantailta. Studiossa nostettiin älykiekkodata joka kerto, että Leksalla on jengin nopeimmat spurtit tältä kaudelta. Äijä pistänyt ittensä kyllä oikeesti kuntoon kahella jalalla. Tosin onhan tuo data melkeen suoranainen yhteys siihen kuinka älykkäästi mies tällä hetkellä skulaa kaukalossa.

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Nyt vasta kattelen tässä lähetystä jälkikäteen Lauantailta. Studiossa nostettiin älykiekkodata joka kerto, että Leksalla on jengin nopeimmat spurtit tältä kaudelta. Äijä pistänyt ittensä kyllä oikeesti kuntoon kahella jalalla. Tosin onhan tuo data melkeen suoranainen yhteys siihen kuinka älykkäästi mies tällä hetkellä skulaa kaukalossa.

Kuulemma liike ei riitä mihinkään ja koko ajan pelin ulkopuolella. Täältä saanut syvädataa Leksan pelaamisesta. Oma silmähavainto kyllä tukee älykiekkodataa. Ja myös sen, että Leksalla on peli koko ajan nousujohteista.

Stadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse katson aina myös lisäksi lähetykset. Paikanpäällä jää niin paljon näkemättä. Viimeisessä lähetyksessä oli paljon kaikkea mm. Villen ja Hölön yhteishaastattelu.

Ballo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mikä tekee Leksasta hyvän pelaajan kärkiketjuihin? Kiekollinen pelaaminen vaatimatonta ja siihen päälle ei oikein tahdo pysyä pelintemmossa mukana. Toivottavasti ei jatka ensi kaudella HIFK:ssa. Mun mielestä riman pitäisi olla korkeammalla vastaisuudessa mitä tulee top 6 hyökkääjiin. Näiden dieselkoneiden aika on ohi nykylätkässä lukuunottamatta poikkeuspelaajia mm. Lehterä.

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Mikä tekee Leksasta hyvän pelaajan kärkiketjuihin? Kiekollinen pelaaminen vaatimatonta ja siihen päälle ei oikein tahdo pysyä pelintemmossa mukana. Toivottavasti ei jatka ensi kaudella HIFK:ssa. Mun mielestä riman pitäisi olla korkeammalla vastaisuudessa mitä tulee top 6 hyökkääjiin. Näiden dieselkoneiden aika on ohi nykylätkässä lukuunottamatta poikkeuspelaajia mm. Lehterä.
Kyllä ja näkihän sen vauhtieron KooKoon ja meidän välillä.

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Niin eihän Komarovia hankittu varmaankaan alunperin top6 rooliin. Nyt hän on siihen ikään kuin ajautunut.

Komarovin pitäisi pelata ihan eri roolissa HIFK:ssa eli pimentämässä vastustajien kärkipelaajia.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy