Eipä ollut suuri yllätys, että Peltosen johtamisessa on munattomuutta. Siellä se Komarov viilettää ykkösen laidassa. Veikkaus, että Tyrväisellä pää kestää tänään ja Leksalle ei. Toivottavasti olen väärässä.
Ihan oikeassa paikassa se Leksa nyt (vihdoin) on. Nyt voi olla, että pääsee jopa ne parhaat avut esiin, kun hakkaa avausmaalin maalin edestä sisään. Komarovin käyttö pelkkänä agitaattorina nelossa on hukkaan heitettyjä euroja. Tuo jätkä on pelannut yli 500 NHL-peliä ja taisi yhdellä kaudella tehdä 19 maalia. Leo Komarov on hyvä jääkiekkoilija ja pystynyt paljon parempaan urallaan kuin lähes kaikki muut tuosta kokoonpanosta.
Minusta hän näyttää todella heikolta jääkiekkoilijalta
No jos muisti riittää sinne helmikuun Ilves-peliin, niin siinähän Komarov oli juuri sellainen kuin hänen voisi olettaa olevankin. Ei toki ole kovin ihmeellistä sitä lukuun ottamatta esittänyt, mutta toisaalta on hyvä muistaa, että oli koko syyskauden pois. Ei voi olla näkymättä tuon ikäisellä (tai minkään ikäisellä) pelaajalla. Olisin itse käyttänyt Komarovia koko ajan tulosketjun laidassa. Voi tuoda siihen sen tarvittavan elementin ja luoda muille tilaa ja parhaimmillaan sekoittaa vastustajan peliä. Voi toki olla, että olen väärässä ja Komarovista ei tänäänkään ole mitään hyötyä.
Se olikin liian hyvää ollakseen totta.Leksa ykkösessä peruttu.
Ei nyt ehkä paras peli HIFK:n paidassa, mutta hyvä peli kuitenkin. Vaikutti osaltaan siihen, että HIFK:n pelit jatkuvat. Jos Komarov jatkaa tällä tasolla, niin hän on palkkansa ja pelipaikkansa pelaavassa kokoonpanossa ansainnut.Mikäli hänet valitaan pelaavaan kokoonpanoon huomenna, niin odotan sitä, että Komarov pelaa huomenna parhaan pelinsä HIFK:n paidassa tähän mennessä. Ja samalla osaltaan vaikuttaa siihen, että HIFK:n pelit jatkuvat vielä huomisenkin jälkeen.
Toinen kysymys on sitten kokonaan kannataako ikämiehiä olla joukkueessa määräänsä enempää.