Lennart Petrell – HIFK:n ruumiillistuma

  • 820 763
  • 2 259

Hanson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, alasarjat.
Jee, jee! Maajoukkue-edustus on kunnia-asia ja ymmärrän varsinkin nuorten miesten näyttöhalut tulevaisuuttakin ajatellen. Mutta sitä mä en ymmärrä, että sinne lähdetään, vaikka puudutuspiikkiä tarvitaan pelaamisen onnistumiseksi.
Onhan se kiva, että Lennu pääsi antamaan näyttöjä, mutta jos se nyt maksaa IFK:lle Lennun menetyksen ja pidemmän saikun sekä kenties on uhka oikeasti potentiaalisille mestaruushaaveille, en voi sanoa mitään muuta kuin kivat sulle Lennu. Itsekästä. Mitä tarkoittaakaan sanat "Olen aina haaveillut mestaruudesta IFK-paidassa" käytännössä?
Olen osin samaa mieltä ja osin eri mieltä BOL:n kanssa. Samaa mieltä olen siitä, että maajoukkue-edustus on kunnia-asia pelaajalle. Samaa mieltä olen myös siitä, että olisi ikävää jos HIFK ei voittaisikaan mestaruutta tämän kauden päätteeksi.

Eri mieltä olen siitä, että Lennu olisi itsekäs tai että asettaisin kyseenalaiseksi Lennun halut voittaa mestaruus HIFK:n paidassa. Se taistelu ja uhrautuvaisuus millä L ottelut pelaa on kaukana "itsekkyydestä". Heittäytymiset kiekon eteen, loukkaantumiset ja pelin jatkaminen pienen jäähoidon jälkeen (vaikka paikat olisivat pipinä) osoittavat kaikkea muuta kuin itsekkyyttä. Useiden koettujen kolhujen jälkeen nuo selkävaivatkaan eivät ehkä tuntuneet niin "kamalilta" varsinkin, jos treenit sujuivat ok piikin jälkeen. Taistelija ! Rakkaus ja uskollisuus joukkuetta kohtaan on nähty myös "kulissien takana", kun Lennu on kieltäytynyt muiden seurojen kosinnoista ja korkeammistakin palkkatarjouksista - myös ulkomaisista - jatkaakseen HIFK:ssa. Se on "julkinen salaisuus" ja sen tietävät useat täälläkin esiintyvät nimimerkit.
Ehkä ei ollut viisasta lähteä sairaana pelaamaan (?), mutta se ei tarkoita minkäänlaista "jenginpetturuutta". Itse olen pitänyt jenginpettureina niitä pelaajia, jotka ovat kieltäytyneet esim. maajoukkuetehtävistä outojen tekosyiden varjolla.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eri mieltä olen siitä, että Lennu olisi itsekäs tai että asettaisin kyseenalaiseksi Lennun halut voittaa mestaruus HIFK:n paidassa. Se taistelu ja uhrautuvaisuus millä L ottelut pelaa on kaukana "itsekkyydestä". Heittäytymiset kiekon eteen, loukkaantumiset ja pelin jatkaminen pienen jäähoidon jälkeen (vaikka paikat olisivat pipinä) osoittavat kaikkea muuta kuin itsekkyyttä.

En mäkään "ihan oikeasti" ajattele tästä Lennun tilanteesta niin kärkkäästi, mitä aamulla kirjoittelin. Purin kiukkua kirjoittamalla vähän, mitä sylki suuhun tuo. En mä oikeasti kyseenalaista Lennun IFK-sydäntä tai halua voittaa mestaruus IFK:n paidassa. Kyllä Lennu on näyttönsä sydämensä vahvuudesta antanut.

Siltikin harmittaa ja samalla ihmetyttää, kuinka Lennu on voinut vähätellä (?) selkäongelmiaan, jos ne kerran ovat jo jonkin aikaa vaivanneet. Itsekin selkäongelmista kärsineenä tiedän, että kunnollisella lihashuollolla ja tietynlaisella rasituksella on suuri merkitys paranemisprosessissa, mutta kaiken a ja o on lepo. Ja nyt olisi lepoa ja treeniä ollut tarjolla oikeanlaisessa suhteessa, jos maajoukkue olisi jäänyt väliin. Ja paskana oleminen ei ole mikään tekosyy, vaan aito selitys, miksi pelaaja ei Suomi-paitaa päälleen pue.

Lennun hyveet ovat aggressiivisessa ja aktiivisessa pelissä. Jos nämä elementit Lennulta otetaan pois, jäljelle ei kauheasti jää. Mutta eniten mua kyllä harmittaa Lennun itsensä puolesta. Hyvä kausi alla ja joukkue on pelannut hyvin. Ja joukkue kaipaa Lennua. Tämän kauden Petrellin merkitys vs. viime kauden Lennu on ihan eri luokkaa.

Pyydän Lennulta anteeksi kärkkäitä sanojani. Pistähän bäkki kuntoon ja palaa terveenä ja energisenä kaukaloon. Mielummin ennemmin kuin myöhemmin :).
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Selkärankaista toimintaa, BOL :)

Täällä unohdetaan se, kuinka iloinen ja innostunut Lennu itse oli maajoukkuepestistään. Maajoukkuekomennus on palkinto pelaajille, palaute siitä, että työ on tehty hyvin. Ja Lennu on tehnyt työnsä hyvin!

O Captain, my Captainkin sanoi, että maajoukkueen intensiivinen tempo jättää hyvän pelirytmin päälle sarjamatseihin, joten Villekin osaa vielä ottaa hyvän irti maajoukkuekomennuksesta. Meillä on nyt joukkueena niin hieno henki päällä, että kestämme loukkaantumiset, ellei ihan joukkoepidemia iske.

Pikaista paranemista Lennulle!
 

Hanson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, alasarjat.
Meillä on nyt joukkueena niin hieno henki päällä, että kestämme loukkaantumiset, ellei ihan joukkoepidemia iske.
Eilinen oli hyvä osoitus yo lauseen paikkansapitävyydestä : vaikka joukkueen tärkein pelaaja VP joutui jättämään leikin kesken, niin nyt ratkaisijaksi nousi Lennu, joka syötöllään (Hamiltonin maali) ja tasoitusmaalilla vei HIFK:n rankkareihin (jonka Haataja ratkaisi meille). Tämä kausi ollut Lennulta uran tasaisin. Vaikka pisteitä on tullut, niin tavaramerkki eli taklauspelikään ei ole unohtunut...ja av aivan mahtavaa ! Toivottavasti hyvä vire jatkuu !
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
vaikka joukkueen tärkein pelaaja VP joutui jättämään leikin kesken, niin nyt ratkaisijaksi nousi Lennu, joka syötöllään (Hamiltonin maali) ja tasoitusmaalilla vei HIFK:n rankkareihin (jonka Haataja ratkaisi meille). Tämä kausi ollut Lennulta uran tasaisin. Vaikka pisteitä on tullut, niin tavaramerkki eli taklauspelikään ei ole unohtunut...ja av aivan mahtavaa ! Toivottavasti hyvä vire jatkuu !

Näinhän siinä käytännössä tapahtui. Lennulla on tällä kaudella hyvin paketti kasassa. Hänestä on tullut mun mielestä vieläkin kovempi taistelija kuin aikaisemmilla kausilla. Kaikki laukausten blokkaamiset, alivoimalla raatamiset, nämä ovat niitä asioita, jotka nostavat pelaajan arvostusta joukkuekavereiden silmissä. Mielenkiintoista on Petrellin tämän kauden statseissa pieni määrä jäähyminuutteja, vaikka kovia niittejä viljeleekin matsista toiseen. Kertoo aika paljon siitä, että puhtaastikkin voi pelata kovaa. Vielä olisi matkaa 11 pistettä henk.koht. piste-ennätykseen, veikkaanpa että tammikuun alkupuolella sekin on tavoitettu... Keep up the good work!
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllähän Lennu on hyvää vauhtia(vaikka matkaa tähän vielä on) pelaamassa itseään sellaiseksi kaveriksi, kenen paidan nostamista kattoon voisi seuraavaksi harkita kun siihen pisteeseen tullaan.

- Antaa kaikkensa logolle, seuralle ja joukkueelle(tätä on joskus himmentänyt loukkaantumiset mistä fanit eivät ole olleet tietoisia)

- Taklaa kovaa ja oikein(vastustajat kunnioittaa, monestiko Lennu on valittu pelaajien puolesta liigan parhaaksi kolaajaksi?)

- Omaa kädet(oikeassa tilanteessa pystyy lähes maagisiin suorituksiin, ongelmana ollut tasaisuus)

- Moniroolinen pelaaja(telaketju, ykkösen pommittaja-tilantekijä, raastaja, alivoiman blokkaaja, fanikatsomon sytyttäjä)

- Persoona(radiolegenda, iloinen ja avoin kaveri, sympaattinen punapää)

Tuntuu että tällä kaudella Jalonen on saanut herra Petrellin parhaat puolet kukoistukseen ja nimenomaan sillä tavalla, että huonot hetket jäävät aina minimiin. Nyt Lennu pelaa nimenomaan fiksusti sitä omaa rooliaan. Aiempina kausina tuntui joskus, että ehkä hieman snadisti koohottaa silloin kun ei ihan aina ole pakko. Nyt ei sellaisesta ole tietoakaan.

Ja onneksi se teki 2v jatkot =)
 

Hanson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, alasarjat.
Lennusta oli tehty komea noin kolme-neljämetrinen banderolli, jota jotkut pikkujunnut levittelivät D-katsomon edessä olevassa "junnukatsomossa". Olikohan siinä teksti "LENNU #32" ja logo, sekä alla HIFK ja joku vuosiluku, olisko ollu 2002 tai 2003 ? Mitä lie tarkoittaa ? 2003-syntyneiden jengi ? Ehkäpä joku "kummisysteemi"?
En tiedä mitkä ovat taustat, mutta komea lakana !
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Lennusta oli tehty komea noin kolme-neljämetrinen banderolli, jota jotkut pikkujunnut levittelivät D-katsomon edessä olevassa "junnukatsomossa". Olikohan siinä teksti "LENNU #32" ja logo, sekä alla HIFK ja joku vuosiluku, olisko ollu 2002 tai 2003 ? Mitä lie tarkoittaa ? 2003-syntyneiden jengi ? Ehkäpä joku "kummisysteemi"?
En tiedä mitkä ovat taustat, mutta komea lakana !

On ehdottomasti, mutta ollut nyt kaks peliä putkeen siinä, ja minun mielestäni idea kärsii jos sama lakana/pahvi tms. on monta peliä putkeen.
 

Hanson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, alasarjat.
On ehdottomasti, mutta ollut nyt kaks peliä putkeen siinä, ja minun mielestäni idea kärsii jos sama lakana/pahvi tms. on monta peliä putkeen.
Tuskinpa noin kallista (?) banderollia on kertakäyttöiseksi tehty - oli nimittäin tehty ihan jossain mainospainossa ja omien kokemusteni perusteella tuollaisesta joutuu maksamaan ainakin parisataa egeä tai jopa enemmän.
 

scholl

Jäsen
On ehdottomasti, mutta ollut nyt kaks peliä putkeen siinä, ja minun mielestäni idea kärsii jos sama lakana/pahvi tms. on monta peliä putkeen.

Maaotteluissa näkyy joka kerta sama Litmasen kuva, alppihiihdossa faniklubeilla on aina samat plakaatit maalialueen katsomoissa [paikkakunta x] grüßt [urheilija y]. Sehän on hienoa, että urheilija voi tunnistaa, että tuolla ne mun kannattajat taas on. Jos joku porukka kannattaa nimenomaan Lennua niin parastahan se on tehdä mahdollisimman hieno plakaatti ja käyttää aina sitä samaa.

Idea on kannattaa/fanittaa urheilijaa eli tässä tapauksessa Lennua, miten se idea voisi jotenkin kärsiä toistamalla kannustamista/fanittamista?
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On ehdottomasti, mutta ollut nyt kaks peliä putkeen siinä, ja minun mielestäni idea kärsii jos sama lakana/pahvi tms. on monta peliä putkeen.

Nyt en schollin tavoin kertakaikkiaan ymmärrä.

Mulla on ollut sama IFK-kaulahuivi matseissa jo pari kertaa kaulassa kuluvan talven aikana. Heitänkö sen pois ennen seuraavaa matsia, ja ostan uuden hieman erilaisen ettei idea kärsi?
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuskinpa noin kallista (?) banderollia on kertakäyttöiseksi tehty - oli nimittäin tehty ihan jossain mainospainossa ja omien kokemusteni perusteella tuollaisesta joutuu maksamaan ainakin parisataa egeä tai jopa enemmän.

Itselleni tuli heti mieleen, että tämä banderolli on IFK:n sponsoroima/masinoima, sen verran IFK-tyylinen se kaiken kaikkiaan on. Mutta vaikka näin olisikin, se ei sen arvoa himmennä yhtään.

Ja tottakai jokaiseen matsiin messiin vaan! Nämä fanikatsomon isot tifot ovat sitten asia erikseen ja ihan jokaisessa matsissa niitä ei kannata toteuttaa, ainakaan samanlaisina. Toki, jos jokaisesta pelaajasta olisi omat isot tifonsa, asia olisi eri. Mutta ei taida käytännössä olla mahdollista sekään. Muutaman kerran kaudessa tehty täsmäisku tifojen voimalla takaa suuremman huomion ja ihmiset ovat aidosti kiinnostuneempia. Kyllä tifojen virittelyssä on aina vähän ylimääräistä kuhinaa ja ihmiset voivat jopa ärsyyntyä, jos kovin usein järjestellään jotain ylimääräisiä sirkushuveja.

Mutta tottakai jokainen saa tuoda omia banderollejaan vaikka ihan joka matsiin. Kyllä siitä "Meidän Lennun" katselemisesta joka kerta hyvä fiilis tulee, vaikka sen on aiemmin jo nähnytkin.
 

VT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On ehdottomasti, mutta ollut nyt kaks peliä putkeen siinä, ja minun mielestäni idea kärsii jos sama lakana/pahvi tms. on monta peliä putkeen.
Siis oletko nyt ihan vakavissasi? Toivottavasti olet ainoa IFK-fani, joka ajattelee noin. Ilmeisesti olet sokaistunut tifoista tms., joilla tarkoitettaneen jotain yhden pelin tempausta. Lennu-lakana on LAKANA, eikä haittaa, vaikka olisi kauden jokaisessa matsissa. Päinvastoin, toivottavasti näin onkin.

Montakohan kautta muuten 80-90-luvuilla roikkui B2:ssa se Sakke-lakana? 10? Vähintään 5 kautta, enkä kuullut kenenkään sanovan, että siinä oli 4 kautta ja 43 matsia liikaa.
 

Hanson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, alasarjat.
Kun utelin eräiltä HIFK-tutuiltani banderollin taustoja, niin eräs tuttu sanoi tietävänsä, että Lennu on erään junnujoukkueen kummi ja se joukkue on teettänyt kyseisen upean tekeleen. Kummi kuulemma vierailee kyseisen joukkueen luona, jututtaa pelaajia ja "kummittelee" muutenkin joukkueen ympyröissä. yms.
 
Viimeksi muokattu:

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Siis oletko nyt ihan vakavissasi? Toivottavasti olet ainoa IFK-fani, joka ajattelee noin. Ilmeisesti olet sokaistunut tifoista tms., joilla tarkoitettaneen jotain yhden pelin tempausta. Lennu-lakana on LAKANA, eikä haittaa, vaikka olisi kauden jokaisessa matsissa. Päinvastoin, toivottavasti näin onkin.

Montakohan kautta muuten 80-90-luvuilla roikkui B2:ssa se Sakke-lakana? 10? Vähintään 5 kautta, enkä kuullut kenenkään sanovan, että siinä oli 4 kautta ja 43 matsia liikaa.

Nojoo, ehkä sanoin hieman kärjistetysti, enkä ole sitä mieltä että tuo olisi sama asia kuin joku tifo. Ei missään nimessä, ja on erittäin hienoa varsinkin jos(?) tuo on jonkun 10vuotiaan junnujoukkueen tekemä/teettämä.

Mutta sitä mieltä minä olen kuitenkin, että jos tuo olisi esim kaikki 30 kotipeliä, niin se alkaa olla jo vähän kulahtanut juttu. Toki, tuo oli hienosti tehty, ei vasemmalla kädellä, vaan kunnolla suunniteltu ja teetetty, että voi mun puolesta olla pitempäänkin siinä, Lennu ansaitsee tuollaisia.
Mutta tämä nyt on mun mielipide, ja keskustelupalstoilla jonkun on oltava erimieltä, kerrankin se on joku muu, kuin scholl :)

Mutta tottakai jokainen saa tuoda omia banderollejaan vaikka ihan joka matsiin. Kyllä siitä "Meidän Lennun" katselemisesta joka kerta hyvä fiilis tulee, vaikka sen on aiemmin jo nähnytkin.

Tulee hyvä fiilis joo vaikka olisikin kaikki 30 peliä, mutta mielestäni silti loppua kohti alkaa lässähtämään se innostus. Ja jos joka kaudella olisi "Meidän Lennu" "Meidän Janne" banderollit päädyssä, niin jossain vaiheessa se ei herättäisi niin suurta kiinnostusta ainakaan minulla.

Mutta kuten joku jo kerkesi sanoa, onneksi olen ainoa IFK-kannattaja joka on tätä mieltä.


Edit: Sen verran täytyy sanoa vielä että nyt kun miettii niin sinälläänhän tuossa lakanassa on hienosti yhdistetty Lennun kummi asema, ja sitten tämä yleinen "meidän Lennu" käsite samaan lakanaan.

Ja en tarkoittanut etteikö se saisi siinä olla, tai että se häiritsisi minua. Oma mielipiteeni vain oli se, että väkisinkin nuo ainakin minun mielessäni alkaa menettämään arvoansa, jos ne joka pelissä päädyssä on.

Mutta hienoa että näitäkin vielä on, ei noita millään kaudella vielä liikaa ole ollut.

Ja eiköhän tämä keskustelu voida pikkuhiljaa päättää. Minä ymmärrän teidän kantanne, toivottavasti tekin ymmärrätte minun, vaikka se olisikin teidän mielestänne väärä.
 
Viimeksi muokattu:

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tulee hyvä fiilis joo vaikka olisikin kaikki 30 peliä, mutta mielestäni silti loppua kohti alkaa lässähtämään se innostus. Ja jos joka kaudella olisi "Meidän Lennu" "Meidän Janne" banderollit päädyssä, niin jossain vaiheessa se ei herättäisi niin suurta kiinnostusta ainakaan minulla.

Mutta eihän se olekaan sulle osoitettu, vaan Meidän Lennulle! Ei tosin muillekaan katsojille. Ja tässä tapauksessa "Meidän Lennukin" on ihan oikeasti "niiden" Lennu. Eli minkäänlaista vääränlaista omimista tai ylpeilyn aihetta tässäkään ei ole, toisin kuin kuulemma esim. "Meidän Jannesta" ylpeänä oleminen. Väärin arvostettu.

Kun kerran näillä junnuilla on Lennuun oikeastikin joku side olemassa, on hienoa, että ovat oikein lakanan teettäneet. Tosin liikuttavampaa olisi, jos olisivat itse omin pikku kätösin lakanan duunanneet. Pikkusällien harakanvarpaille sulaisi luultavasti se kaikista helpoitenkin kyllästyvä ;). Mutta hieno se nykyinenkin lakana on.
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Kun kerran näillä junnuilla on Lennuun oikeastikin joku side olemassa, on hienoa, että ovat oikein lakanan teettäneet. Tosin liikuttavampaa olisi, jos olisivat itse omin pikku kätösin lakanan duunanneet. Pikkusällien harakanvarpaille sulaisi luultavasti se kaikista helpoitenkin kyllästyvä ;). Mutta hieno se nykyinenkin lakana on.

Juuri tämän koitin tuohon edittiin vielä ilmaista, että heille se on oikeasti "Meidän Lennu" ja on toki hienoa että ovat lakanan teettäneet eikä siinä ole mitään väärää. Niinkuin sanoin, ei näitä suomessa vielä liikaa ole missään nimessä. Ja lakana ja idea on hieno, ei siitä pääse mihinkään.

Minä vain olen sellainen että jos se on joka pelissä niin tavallaan kyllästyy siihen, mutta tuo tietyllä tavalla eri asia, kuten sanoit, heille se on oikeasti "meidän Lennu".

Mutta niinkuin jo edellis viestissä sanoin, ymmärrän hyvin mitä te ajattelette lakanasta, mutta toivottavasti tekin ymmärrätte minun pointtini :)
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mutta niinkuin jo edellis viestissä sanoin, ymmärrän hyvin mitä te ajattelette lakanasta, mutta toivottavasti tekin ymmärrätte minun pointtini :)

Naisihmisen on vaikea suhtautua nimimerkkiisi muuten kuin tekemällä ristinmerkkejä ja syljeskelemällä vasemman olan yli, mutta annetaan nyt ymmärrystä tämän kerran :)

En uskalla edes kysyä nickisi taustoja.
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Naisihmisen on vaikea suhtautua nimimerkkiisi muuten kuin tekemällä ristinmerkkejä ja syljeskelemällä vasemman olan yli, mutta annetaan nyt ymmärrystä tämän kerran :)

En uskalla edes kysyä nickisi taustoja.

Jes :) Eikä kannatakkaan kysyä, järkytyt.
 

zaluun

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tanska
Aivan huikea peli Lennulta tänään. Siinä oli yhdessä miehessä tiivistettynä ne syyt joiden takia matseissa tulee käytyä. Tällaista peliä koko jengiltä niin loppukaudesta voi ehkä sittenkin odottaa jotain.
 

FINtastic

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja se, kuka pelaa Jokereita vastaan
Aivan huikea peli Lennulta tänään. Siinä oli yhdessä miehessä tiivistettynä ne syyt joiden takia matseissa tulee käytyä. Tällaista peliä koko jengiltä niin loppukaudesta voi ehkä sittenkin odottaa jotain.

Samaa mieltä. Lennu oli tänään loistava. Koko orkka, Liivik, Lennu ja Wärn olis voinut värkätä paremmalla tuurilla koval saldot tänään, mutta onneksi fyysisen pelin näyte tuli. Kovaa tööttiä ja ankaraa duunia joka vaihdossa. Mii laik.
Omat Hanssonit
 

Hegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt kaveri on oikeassa roolissa eli nelosessa saa vapaasti hämmentää, taklata ja jättää energiaa kentälle. Nelonen "koohotti" ja hämmensi ja paine siirtyi koko ajan Jokeripäätyä kohti. Sen päälle erikoistilanteita, niin peliaika pysyy hyökkääjistä korkeimpina. Keep on moving! :)
 

Jättikukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Florida Panthers (HIFK symp.)
Henkeäsalpaava esitys Petrelliltä. Näytti siltä, että joku laituri ihan muista svääreistä on päässyt irti. Väitin syyskuussa, että Lennart on parhaimmillaan NHL-tason hyökkääjä. Sitähän hän on parhaimmillaan. HIFK:n toivo on se, että scoutteja ei ollut tänään paikalla.

Lennu on huonoimmillaankin hyvä liigatason hyökkääjä, mutta ero hyvän ja huonon päivän välillä on järkyttävän suuri. Onko Lennulla huono kunto? Eikö aina kiinnosta? Lennartin pitäisi pelata ko. matsin perusteella Nashin rinnalla Columbuksen ykköskentässä. Ja seuraavassa pelissä Lennu pelaa kiltisti sitä HIFK:n kolmoskentän laituria.
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Henkeäsalpaava esitys Petrelliltä. Näytti siltä, että joku laituri ihan muista svääreistä on päässyt irti. Väitin syyskuussa, että Lennart on parhaimmillaan NHL-tason hyökkääjä. Sitähän hän on parhaimmillaan. HIFK:n toivo on se, että scoutteja ei ollut tänään paikalla.

Lennu on huonoimmillaankin hyvä liigatason hyökkääjä, mutta ero hyvän ja huonon päivän välillä on järkyttävän suuri. Onko Lennulla huono kunto? Eikö aina kiinnosta? Lennartin pitäisi pelata ko. matsin perusteella Nashin rinnalla Columbuksen ykköskentässä. Ja seuraavassa pelissä Lennu pelaa kiltisti sitä HIFK:n kolmoskentän laituria.

Itse olen väittänyt pitkän aikaa että Lennart Petrell tekee läpimurron, jos hän NHL:ään pääsee. Loistava pelaaja, hieno mies, hienossa seurassa. Lennu ansaitsisi näyttöpaikan Ameriikassa, mutta minulle käy jos mies pelaa meillä.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Tappara vs Pelicans
  • 1.84
  • 3.85
  • 3.85
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös