Olen osin samaa mieltä ja osin eri mieltä BOL:n kanssa. Samaa mieltä olen siitä, että maajoukkue-edustus on kunnia-asia pelaajalle. Samaa mieltä olen myös siitä, että olisi ikävää jos HIFK ei voittaisikaan mestaruutta tämän kauden päätteeksi.Jee, jee! Maajoukkue-edustus on kunnia-asia ja ymmärrän varsinkin nuorten miesten näyttöhalut tulevaisuuttakin ajatellen. Mutta sitä mä en ymmärrä, että sinne lähdetään, vaikka puudutuspiikkiä tarvitaan pelaamisen onnistumiseksi.
Onhan se kiva, että Lennu pääsi antamaan näyttöjä, mutta jos se nyt maksaa IFK:lle Lennun menetyksen ja pidemmän saikun sekä kenties on uhka oikeasti potentiaalisille mestaruushaaveille, en voi sanoa mitään muuta kuin kivat sulle Lennu. Itsekästä. Mitä tarkoittaakaan sanat "Olen aina haaveillut mestaruudesta IFK-paidassa" käytännössä?
Eri mieltä olen siitä, että Lennu olisi itsekäs tai että asettaisin kyseenalaiseksi Lennun halut voittaa mestaruus HIFK:n paidassa. Se taistelu ja uhrautuvaisuus millä L ottelut pelaa on kaukana "itsekkyydestä". Heittäytymiset kiekon eteen, loukkaantumiset ja pelin jatkaminen pienen jäähoidon jälkeen (vaikka paikat olisivat pipinä) osoittavat kaikkea muuta kuin itsekkyyttä. Useiden koettujen kolhujen jälkeen nuo selkävaivatkaan eivät ehkä tuntuneet niin "kamalilta" varsinkin, jos treenit sujuivat ok piikin jälkeen. Taistelija ! Rakkaus ja uskollisuus joukkuetta kohtaan on nähty myös "kulissien takana", kun Lennu on kieltäytynyt muiden seurojen kosinnoista ja korkeammistakin palkkatarjouksista - myös ulkomaisista - jatkaakseen HIFK:ssa. Se on "julkinen salaisuus" ja sen tietävät useat täälläkin esiintyvät nimimerkit.
Ehkä ei ollut viisasta lähteä sairaana pelaamaan (?), mutta se ei tarkoita minkäänlaista "jenginpetturuutta". Itse olen pitänyt jenginpettureina niitä pelaajia, jotka ovat kieltäytyneet esim. maajoukkuetehtävistä outojen tekosyiden varjolla.