Lennart Petrell – HIFK:n ruumiillistuma

  • 820 687
  • 2 259

Pordinard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buffalo Sabres
Viekää nyt se Jääskeläinen vittuun Lennun ketjusta ja äkkiä. Mitä helvettiä?

Loistavaa että Lennart jatkaa. 2000-luvun SE IFK-pelaaja. Median ja fanien lemmikki.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Viekää nyt se Jääskeläinen vittuun Lennun ketjusta ja äkkiä. Mitä helvettiä?

Loistavaa että Lennart jatkaa. 2000-luvun SE IFK-pelaaja. Median ja fanien lemmikki.

Pitäisi vihjata Jääskeläiselle, että teidän Suski on vapaana. Kai sekin haluaa panna joskus menestyjiä, eikä aina antaa vain säälimiehille.

Jääskeläinen oli vain esimerkki pelaajasta, joka mm. pisti viime kauden finaaleissa teidän idoli Maraa 6-0 turpaan. samaan jonoon voi laittaa Boumediennen ja Forrestin.

Kuten jo aiemmin todettu, en dissaa Lennua. Siinä vasta mies, jolle toivon onnistumisia keväällä. Jääskeläinen oli vain pieni kitkerä sivujuonne tässä keskustelussa.

MIES jolle on jo tullut onnistumisia nimenomaan niissä peleissä, jotka ovat ratkaisevia. Mielestäni lähes samat tehot runkosarjassa ja pleijareissa kertovat pelaajasta jotain.

Tähtiä voi olla minkälaisia tahansa, mutta arvostan esim. Olli Sipiläistä, joka on tehnyt kaikki kolme kauden maaliaan alivoimalla. Mm. yhden voittomaalin. HIFK:ta vastaa 29.12.

Toki voi olla odotuksia pelaajista, mutta joskus ne pitää myös realisoitua. Lennun kohdalla odotan edelleen sitä odotusten realisoitumista tosipeleissä.
 

Pordinard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buffalo Sabres
Minua ei kiinnosta JYP tai Jari Jääskeläinen. Ei edes sivujuonteena. Tämä on Lennart Petrellin ketju. Jäsällä on varmaan JYP-osiossa oma ketjunsa. Voit jatkaa hänen meriittilistaansa siellä.
 

XXLshirt#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Drumheller Miners
Jatkosoppari

Hieno homma, että Lennu jatkaa Suomessa ja nimenomaan HIFK:ssa. Tällaista tsemppiä ja ilmettä juuri kaivataan SM-liigaan. Mikko Koivun sanoin: "jokainen valmentaja haluaa tämän kaverin joukkueeseensa". Onnea HIFK.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Tämä pelaaja antaa kyllä kaikkensa pelissä, se on ihan sama missä kejussa pelaa, niin meno vaan jatkuu. Eilisessä matsissa Lennu pelasi Töykkälän ketjussa erinomaisesti ja tuskin kukaan enää sitä Liivikiä kaipaa? Lennu tuo viimeistely voimaa samalla, kun pyrkivät nollaamaan vastustajan ykkösen.
 

Ioota Rhoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Broad Street Bullies
Tämä pelaaja antaa kyllä kaikkensa pelissä, se on ihan sama missä kejussa pelaa, niin meno vaan jatkuu. Eilisessä matsissa Lennu pelasi Töykkälän ketjussa erinomaisesti ja tuskin kukaan enää sitä Liivikiä kaipaa? Lennu tuo viimeistely voimaa samalla, kun pyrkivät nollaamaan vastustajan ykkösen.

Lennu pelaa nyt hyvin joka ketjussa, mutta ehdottomasti kaipaan Liivikiä. Liivikin panosta joukkueelle ei kannata vähätellä. Tuo ketju kokonaisuudessaan toimi paremmin Liivikin kanssa ja silloin Petrell voitaisin pistää ketjuun, joka tarvitsee piristystä.
 

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lennu pelaa nyt hyvin joka ketjussa, mutta ehdottomasti kaipaan Liivikiä. Liivikin panosta joukkueelle ei kannata vähätellä. Tuo ketju kokonaisuudessaan toimi paremmin Liivikin kanssa ja silloin Petrell voitaisin pistää ketjuun, joka tarvitsee piristystä.

Mielestäni siis Lennu pitäisi asettaa pelaamaan Jerryn ja Ramun kanssa, jotta nämäkin herrat piristyvät ja Liivik asetettaisiin takaisin tuohon kolmoseen tutulle paikalleen.

Lennu on yleensä itse haastateltava, mutta Melartin jälkeisessä haastattelussa nähdäänkin ihan erilainen meinkinki: HIFK-TV:n matsihaastattelussa Ilari Melart ja Lennu Petrell
 

XXLshirt#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Drumheller Miners
Lennu-isä

Lennusta tuli kuulemma tänään isä. Hienoa ja paljon onnea isälle ja äidille myös. Miten käy pelien? Kasvaako vastuuntunto entisestään vai ajatteleeko seuraavassa matsissa vain pikkuprinssiä/prinsessaa? No, leikki sijansa saakoon, nyt viimeistään on Lennukin tullut tosimiesten joukkoon.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onnea Lennulle tosiaan.

On ehkä vähän rumasti sanottu, mutta hivenen kutittelisi nähdä, että minkänäköinen veitikka sieltä on maailmaan putkahtanut?
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Onnea Lennulle tosiaan.

On ehkä vähän rumasti sanottu, mutta hivenen kutittelisi nähdä, että minkänäköinen veitikka sieltä on maailmaan putkahtanut?

Joo onnea vaan Lennulle!!!!!!!!!!!!!!!

Ai minkä näköinen?
- No vastaus lienee: Jossain Heikki Silvennoisen ja Abban välimaastossa :)

http://static.iltalehti.fi/viihde/kansisilvTM_vi.jpg (Silvennoinen)

http://2.bp.blogspot.com/_SlIyXL_3OMI/SQqA8QG4mWI/AAAAAAAAAYA/V2MemNlvDwk/s400/abba1.jpg (Abba)
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Yksi asia, mikä noissa harjoituspelien tilastoissa pisti silmään, oli suhteellisen isoon rooliin kaavaillun L.Petrellin tehot kahdeksassa matsissa: 0+0. Tämä siis, jos noin ET-turnauksen kotisivuilla esitetyt tilastot pitävät paikkaansa. Pitäisikö olla huolissaan vaan onko vaan ollut puolustavassa roolissa? Niiden harjoitusmatsien perusteella, mitä itse olen nähnyt, olisi kyllä ollut mahdollisuus olla tuottelias myös hyökkäyspäässä.

Ei kai siinä sen ihmeellisempää ole kuin se, että Lennu on entistä tehottomampi kuin viime kaudella. On päässyt pelaamaan harkkamatseissa myös isommassa roolissa, mutta minkäs teet, jos kaveri osaa tehdä maaleja tai pääse edes paikoille. On juurtumassa hyvää vauhtia kolmoskentän rikkovaksi pelaajaksi, ylemmissä kentissä ei ole tilausta tuhlailijoihin.

Tässä harjoitusottelut-ketjusta poimittuja komentteja Petrellistä tältä kaudelta. Eli sama meininki jatkuu kuin viime keväänä pleijareissa. Tehotonta puuhastelua kentällä ja silloin tällöin matsissa taklaus tai pari. Onko tämä se, mitä Lennulta pitäisi odottaa? Mun mielestä ei, hän pelaa riittävän hyvässä ketjussa PW:n ja Kuhdan kanssa, joten tehopisteitäkin pitäisi syntyä. Lennu pääsi pelaamaan myös erikoistilanteita harkkamatseissa, mutta perinteiseen tyyliin, kiekot lentelivät plekseihin tai sitten ei edes päässyt maalintekopaikoille.

Vaikka Lennu onkin fanien mieleen, niin mikä on se kompetenssi, millä hän tällä hetkellä saa peliaikaa? Mun mielestä pari taklausta ottelussa ei ole kummoinen saavutus, jos sitä vastoin tuhritaan pari avopaikkaa maalintekopaikalla. Tietääkseni maalinteko on se ratkaiseva tekijä jääkiekossa kuitenkin...Nelosketjuun voidaan laittaa tehottomia pelaajia.
 

Ilmala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Vaikka Lennu onkin fanien mieleen, niin mikä on se kompetenssi, millä hän tällä hetkellä saa peliaikaa? Mun mielestä pari taklausta ottelussa ei ole kummoinen saavutus, jos sitä vastoin tuhritaan pari avopaikkaa maalintekopaikalla. Tietääkseni maalinteko on se ratkaiseva tekijä jääkiekossa kuitenkin...Nelosketjuun voidaan laittaa tehottomia pelaajia.
Asiahan ei minulle kuulu, enkä lähde sen enempää viisastelemaan, mutta Lennu on ifk:n kivijalka. Tekee pisteitä tai ei niin ainoita jätkiä nykyifk:ssa jotka pelaa sitä fyysistä peliä josta te vaahtoatte iänkaikkisen. Tosta nipusta vielä lennu pois niin hametta päälle vaan seuraavaksi. Lennulle siis täältä vihollisleiristä iso peukku ylöspäin.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Asiahan ei minulle kuulu, enkä lähde sen enempää viisastelemaan, mutta Lennu on ifk:n kivijalka. Tekee pisteitä tai ei niin ainoita jätkiä nykyifk:ssa jotka pelaa sitä fyysistä peliä josta te vaahtoatte iänkaikkisen. Tosta nipusta vielä lennu pois niin hametta päälle vaan seuraavaksi. Lennulle siis täältä vihollisleiristä iso peukku ylöspäin.

Joo, voihan se olla kokoonpanossa, mutta ei sillä tee mitään sellaisessa ketjussa, jonka pitäis myös ratkaista otteluita. Vai onko joku ottelu voitettu taklauksella, ei mun mielestä. Mua ei häiritse Lennun pelaamisessa mikään muu, kuin tehottomuus. Muuten ei ole kauheasti valittamista pelaamisessa, tai voisihan se hiukan suoraviivaistaa sitä, turhat kikkailut pois.

Lennu ei todellakaan ole tällä kaudella HIFKin kivijalka, se on Ville Peltonen.

Ja ennen kuin Pro-Lennu kaverit tulee huutelemaan, niin kirjoittelen tästä sen takia, koska jos ei otteet ala paranemaan, niin Lennu voi oikeasti löytää itsensä filasta.
 

Ilmala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Joo, voihan se olla kokoonpanossa, mutta ei sillä tee mitään sellaisessa ketjussa, jonka pitäis myös ratkaista otteluita. Vai onko joku ottelu voitettu taklauksella, ei mun mielestä. Mua ei häiritse Lennun pelaamisessa mikään muu, kuin tehottomuus. Muuten ei ole kauheasti valittamista pelaamisessa, tai voisihan se hiukan suoraviivaistaa sitä, turhat kikkailut pois.

Lennu ei todellakaan ole tällä kaudella HIFKin kivijalka, se on Ville Peltonen.

Ja ennen kuin Pro-Lennu kaverit tulee huutelemaan, niin kirjoittelen tästä sen takia, koska jos ei otteet parane, niin Lennu voi oikeasti löytää itsensä filasta.
Ei uskois sua ifk:n mieheksi. Taklauksilla voitetaan otteluita. Vedät pusun ja viet kiekon, teet tilaa kaverille tai vastustajan mikkihiiripuolustaja arkailee kun tietää että taas paukkuu kun hakee kiekkoa.

Ifk on muuttunut jos Peltonen on kivijalka.
 

Ilmala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Kuinka niin? Tarkoittanet tämän 2000-luvun netti/pleikka-sukupolven esille tuomaa kuvaa brändistä, fyysisyydestä ja pelitavasta. Peltonen on erinomainen kivijalka, kuten esim. Hagman aikoinaan.
Jotain tonne päin kyllä. Peltonen on hyvä johtaja, se on selvä. Lennu kivijalkana tarkoitin sitä "brändin näköistä ryminäpronssi" -vaahtoamista mitä nuoret ja vähän vanhemmatkin kannattajat ovat 20 vuotta toitottaneet.
 

Bismarck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lennu kivijalkana tarkoitin sitä "brändin näköistä ryminäpronssi" -vaahtoamista mitä nuoret ja vähän vanhemmatkin kannattajat ovat 20 vuotta toitottaneet.

Mä luulen, että tässä on juuri sitä väärin ymmärrystä ja asioiden sekoittamista mitä internetin ihmeellinen maailma on tuonut mausteeksi kannattamiseen ja sen hahmottamiseen. Mä en ikinä ole ollut esim. ryminäpronssimiehiä. Mä vaadin fyysistä peliä, mutta ennen sitä tulee tärkein "brändin" ominaisuus eli periksiantamattomuus loputtomalla voitontahdolla - se oli tärkein asia mitä Brewer toi aikanaa mukanaan. Ei se tuonut mitään vitun Nielikäisiä luistelemaan square-fucking-offiin Heleniuksen kanssa. Edellä mainittu on juuri sitä pleikkasukupolven fyysisyyskiimaa, joka on kaukana perinteistä.Täällä törmää puolin jos toisin kuvitelmiin jossa HIFK on yhtä kuin 25 Lennusta/Rajamäestä/Brennanista/Nielikäisestä muokattua kloonia. Kun joukkue ei olekaan näin rakennettu, toitottaa esim. tamperelainen helsinginvihaaja (huom. kuvitteellinen henkilö) kuinka HIFK ei ole kuin ennen, vaikka kyseinen henkilö ei olisi ikinä nähnytkään mitä lätkä oli esim. 80-luvulla. Täällä on muotoutunut jo niin monta eri kuvaa ja käsitystä fyysisyydestä ja brändistä, että ei pysy enää perässä.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Tack, Bismarck. Asiaa ei voisi enää paremmin kuvailla, itse olen myös tuon mainitsemasi Brewerin aikakauden ihannoija. Mua ei kauheasti nappaa mitkään Brennan-tyyliset mouhot, joilla ei ole mitään annettavaa joukkueelle loppupeleissä. SM-liigassa ei ole pelotteilla tehnyt yhtään mitään, se on harhakuvitelmaa, että pelaajat pelkäisivät toisia. Periksiantamattomuus ja voitontahto ovat ne asiat, mitä minäkin peräänkuulutan kaikilta pelaajilta, jotka HIFK-vaakunapaidan päällensä laittaa. Muuten, tack och adjö.
 

Ilmala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Mä luulen, että tässä on juuri sitä väärin ymmärrystä ja asioiden sekoittamista mitä internetin ihmeellinen maailma on tuonut mausteeksi kannattamiseen ja sen hahmottamiseen. Mä en ikinä ole ollut esim. ryminäpronssimiehiä.
Oikeassa olet, mutta mikä on "oikea totuus" asiassa. "Ryminäpronssi" -kannattajia on ihan oikeastikin, ei vaan täällä jatkoajassa. 20 vuotta hommaa seuranneena, kuten ifk-kaverini, sanoisin että joka junaan riittää menijöitä. Joku uskoo johonkin ja toinen muuhun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös