Viekää nyt se Jääskeläinen vittuun Lennun ketjusta ja äkkiä. Mitä helvettiä?
Loistavaa että Lennart jatkaa. 2000-luvun SE IFK-pelaaja. Median ja fanien lemmikki.
Tämä pelaaja antaa kyllä kaikkensa pelissä, se on ihan sama missä kejussa pelaa, niin meno vaan jatkuu. Eilisessä matsissa Lennu pelasi Töykkälän ketjussa erinomaisesti ja tuskin kukaan enää sitä Liivikiä kaipaa? Lennu tuo viimeistely voimaa samalla, kun pyrkivät nollaamaan vastustajan ykkösen.
Lennu pelaa nyt hyvin joka ketjussa, mutta ehdottomasti kaipaan Liivikiä. Liivikin panosta joukkueelle ei kannata vähätellä. Tuo ketju kokonaisuudessaan toimi paremmin Liivikin kanssa ja silloin Petrell voitaisin pistää ketjuun, joka tarvitsee piristystä.
On ehkä vähän rumasti sanottu, mutta hivenen kutittelisi nähdä, että minkänäköinen veitikka sieltä on maailmaan putkahtanut?
Onnea Lennulle tosiaan.
On ehkä vähän rumasti sanottu, mutta hivenen kutittelisi nähdä, että minkänäköinen veitikka sieltä on maailmaan putkahtanut?
Yksi asia, mikä noissa harjoituspelien tilastoissa pisti silmään, oli suhteellisen isoon rooliin kaavaillun L.Petrellin tehot kahdeksassa matsissa: 0+0. Tämä siis, jos noin ET-turnauksen kotisivuilla esitetyt tilastot pitävät paikkaansa. Pitäisikö olla huolissaan vaan onko vaan ollut puolustavassa roolissa? Niiden harjoitusmatsien perusteella, mitä itse olen nähnyt, olisi kyllä ollut mahdollisuus olla tuottelias myös hyökkäyspäässä.
Ei kai siinä sen ihmeellisempää ole kuin se, että Lennu on entistä tehottomampi kuin viime kaudella. On päässyt pelaamaan harkkamatseissa myös isommassa roolissa, mutta minkäs teet, jos kaveri osaa tehdä maaleja tai pääse edes paikoille. On juurtumassa hyvää vauhtia kolmoskentän rikkovaksi pelaajaksi, ylemmissä kentissä ei ole tilausta tuhlailijoihin.
Asiahan ei minulle kuulu, enkä lähde sen enempää viisastelemaan, mutta Lennu on ifk:n kivijalka. Tekee pisteitä tai ei niin ainoita jätkiä nykyifk:ssa jotka pelaa sitä fyysistä peliä josta te vaahtoatte iänkaikkisen. Tosta nipusta vielä lennu pois niin hametta päälle vaan seuraavaksi. Lennulle siis täältä vihollisleiristä iso peukku ylöspäin.Vaikka Lennu onkin fanien mieleen, niin mikä on se kompetenssi, millä hän tällä hetkellä saa peliaikaa? Mun mielestä pari taklausta ottelussa ei ole kummoinen saavutus, jos sitä vastoin tuhritaan pari avopaikkaa maalintekopaikalla. Tietääkseni maalinteko on se ratkaiseva tekijä jääkiekossa kuitenkin...Nelosketjuun voidaan laittaa tehottomia pelaajia.
Asiahan ei minulle kuulu, enkä lähde sen enempää viisastelemaan, mutta Lennu on ifk:n kivijalka. Tekee pisteitä tai ei niin ainoita jätkiä nykyifk:ssa jotka pelaa sitä fyysistä peliä josta te vaahtoatte iänkaikkisen. Tosta nipusta vielä lennu pois niin hametta päälle vaan seuraavaksi. Lennulle siis täältä vihollisleiristä iso peukku ylöspäin.
Ei uskois sua ifk:n mieheksi. Taklauksilla voitetaan otteluita. Vedät pusun ja viet kiekon, teet tilaa kaverille tai vastustajan mikkihiiripuolustaja arkailee kun tietää että taas paukkuu kun hakee kiekkoa.Joo, voihan se olla kokoonpanossa, mutta ei sillä tee mitään sellaisessa ketjussa, jonka pitäis myös ratkaista otteluita. Vai onko joku ottelu voitettu taklauksella, ei mun mielestä. Mua ei häiritse Lennun pelaamisessa mikään muu, kuin tehottomuus. Muuten ei ole kauheasti valittamista pelaamisessa, tai voisihan se hiukan suoraviivaistaa sitä, turhat kikkailut pois.
Lennu ei todellakaan ole tällä kaudella HIFKin kivijalka, se on Ville Peltonen.
Ja ennen kuin Pro-Lennu kaverit tulee huutelemaan, niin kirjoittelen tästä sen takia, koska jos ei otteet parane, niin Lennu voi oikeasti löytää itsensä filasta.
Ifk on muuttunut jos Peltonen on kivijalka.
Jotain tonne päin kyllä. Peltonen on hyvä johtaja, se on selvä. Lennu kivijalkana tarkoitin sitä "brändin näköistä ryminäpronssi" -vaahtoamista mitä nuoret ja vähän vanhemmatkin kannattajat ovat 20 vuotta toitottaneet.Kuinka niin? Tarkoittanet tämän 2000-luvun netti/pleikka-sukupolven esille tuomaa kuvaa brändistä, fyysisyydestä ja pelitavasta. Peltonen on erinomainen kivijalka, kuten esim. Hagman aikoinaan.
Lennu kivijalkana tarkoitin sitä "brändin näköistä ryminäpronssi" -vaahtoamista mitä nuoret ja vähän vanhemmatkin kannattajat ovat 20 vuotta toitottaneet.
Oikeassa olet, mutta mikä on "oikea totuus" asiassa. "Ryminäpronssi" -kannattajia on ihan oikeastikin, ei vaan täällä jatkoajassa. 20 vuotta hommaa seuranneena, kuten ifk-kaverini, sanoisin että joka junaan riittää menijöitä. Joku uskoo johonkin ja toinen muuhun.Mä luulen, että tässä on juuri sitä väärin ymmärrystä ja asioiden sekoittamista mitä internetin ihmeellinen maailma on tuonut mausteeksi kannattamiseen ja sen hahmottamiseen. Mä en ikinä ole ollut esim. ryminäpronssimiehiä.