Ollut ikuinen suosikki aina! Puolustanut vaikeina hetkinä, että kyllä se sieltä tulee, joskus värilasit päässä, mutta sitähän se fanius on. Muistan aikoja B2:ssa huudettiin "aja" ja Lennuhan ajoi (taklasi) kaiken mitä kropasta lähti! Uskon, että antaa jokaisena iltana kaikkensa mitä kropasta lähtee, joskus lähtee enemmän joskus vähemmän. Aito Stadilainen, Aito IFK:lainen. Aina! Tänään on Lennu sun juhlan aika, näytä niille!
Mahtavaa olla hallilla tänään, kun Lennulle tulee 500 täyteen meillä. Petrell on todellinen IFK-ikoni ja taistelija, joka pelaa kyllä aina logolle. Harva pelaaja tuulettaa maalejakaan niin antaumuksella kuin Lennu!
Mä oon niin kylmä fani, että kukaan ei ole turvassa raa'alta reaaliaikaiselta kommentoinnilta tai huutamiselta, ei edes Lennu :D Annan kyllä palaa aina kun siltä tuntuu, ja kaikki saavat kenkää sekunneissa. Mut hei, kun pelaa tarpeeks hyvin ni ei tarvii huutaa!!! :D Mutta tuohan johtuu vaan siitän, että mun tappionsietokyky on aika lähellä nollaa. Eipä uskoisi että "siviili-hlö" ja "lätkä-hlö" on niin erilaisia mun tapauksessa.
Mut joo, kiitos Lennu tähänastisesta upeasta urasta meillä, ja näytä meille kaikille (alkaen tänään), että monta pätevää pelivuotta on edessäpäin!