Kahdeksan pistettä (4+4) neljässä viimeisessä pelissä ! Tuo ei oikeastaan vaatisi mitään lisäyksiä, niin selvää jälkeä meidän "puukäsi" on tehnyt. Jotkut soutavat ja huopaavat Lennun suhteen ; "ei osaa tehdä maaleja", "jarrukenttään koska kädet ei riitä", "olen menettänyt toivoni" jne.jne. Sitten kun Lennu taas onnistuu myös pisteiden teossa, "perutaan aikaisemmat puheet" ja kiitellään. Nämä ovat niitä jotka ymmärtävät pelistä vain sen verran, että "ainoastaan maalintekijät ovat oikeita pelimiehiä". Lennulla on se etu, että hän pääsee maalipaikkoihin vaikka maaleja ei aina syntyisikään - huonompi homma olisi jos ei pääsisi edes paikkoihin. Itse en ole menettänyt toivoani Lennun suhteen missään vaiheessa. Lennun pelityyli on ehkäpä koko SM-liigan näyttävintä. Varsinainen väriläikka, jota myös vastustajat ihailevat (vihaavat). Olen ollut HIFK-henkinen jo kauan ennen Lennun liigauraa, mutta on sanottava, että viime kausina Lennu on ollut yksi tärkeimmistä syistä suunnata askeleet hallille uudestaan ja uudestaan. Usein, vaikka HIFK olisi hävinnyt ottelun, on voinut olla edes vähän tyytyväinen Lennun ansiosta ; sen äijän taistelutahto ei lopu koskaan - ja taistelutahto on urheilun suola ! Virheitä tekevät kaikki, Lennukin, mutta hänelle on jotenkin helpompi antaa virheet anteeksi koska peli-ilme on aina hyvä. Olisi aika kammottava ajatus nähdä Lennu vastustajan riveissä ! Onneksi näin tuskin tapahtuu SM-liigassa, sillä luulisi Lennun pelaavan Suomessa vain punaisessa kilpipaidassa. Myös MM-kisapaikka on varmasti melko lähellä. Hieno mies ja loistava pelaaja - teki maaleja tai ei.