Hienoa Heikki Leime! Olet tuhonnut kaiken sen minkä Kai Suikkanen rakensi ja jäljellä on enää palavat rauniot.. En halua nähdä enää yhtään TPS-legendaa tämän purren ruorissa jolla ei ole KUNNOLLISTA päävalmentajakokemusta. Kiitos ja näkemiin.
Jukka Koivu loppukaudeksi ja sitten etsimään Mestiksestä joku kokeiluversio ensi kaudelle.
Leime lähtee. Lauantaina meillä on uusi päävalmentaja puikoissa. Hallissa oli tänään 4 000 silmäparia ja lauantaina ei ole sitäkään jos tähän ei tule muutosta. Seuran johto ei voi enää ummistaa silmiään. Yleisö hylkää muuten joukkueen ja sillä on kammottavat seuraukset.
Leimeeltä jotenkin äärettömän ylimielisiä vastauksia siihen nähden, että tässä on käsillä kenties kautta aikojenkin huonoin alku SM-Liiigassa millään joukkueella? Ainakin suhteellisen lähellä ollaan. Pelaajissa ainoastaan vika, ammattiylpeys kuulemma puuttuu ja pelaajiakin pitäisi lähteä vaihtamaan. Joopajoo. Pelle mikä pelle.
Katoavaista on maallinen kunnia ja maine. Aika pahalta umpisolmulta tilanne nyt näyttää TPS:n kannalta. Jos ei valmentajaa haluta vielä vaihtaa, niin jotain suuria muutoksia yms. kokeiluja kannattaisi ainakin tehdä.
Mave pariksi pariksi peliksi TuToon vauhtia hakemaan?
Hienoa Heikki Leime! Olet tuhonnut kaiken sen minkä Kai Suikkanen rakensi ja jäljellä on enää palavat rauniot.. En halua nähdä enää yhtään TPS-legendaa tämän purren ruorissa jolla ei ole KUNNOLLISTA päävalmentajakokemusta. Kiitos ja näkemiin.
Leime sanoi Ilves ottelun lehdistötilaisuudessa yrittäneensä kääntää kurssia positiivisuudella. Ei herranen aika sentään!! Unskin pitäisi paiskoa ovia ja karjua pukukopissa.
Eipä se Leime tätä yksin ole perseillyt. Mies kysyi tänään ihan aiheellisesti, että eikö ammattiurheilijoilla ole ammattiylpeyttä.
Ehkä pelaajat pelaavat päin persettä tahallaan, mutta kaipa heillä jonkinlainen syy sille on.
Nyt on nimittäin pakko vaihtaa valmentajaa, miksi homma yhtäkkiä nykymenetelmillä tästä paranisi? Pudotuspeleihin on päästävä, eikä Heikki Leime ole oikea mies viemään Tepsiä sinne.
Tahallaan? En minä niin sanonut.
Tuolla Chilessä on sellainen porukka kuin San Jose Miners. Ne pojat ovat olleet vielä syvemmässä kuopassa, mutta niin ne vaan nousevat sieltä ylös. Ei saa antaa periksi, ...rrkele! Nyt vaan meille uusi Turakainen kun tämän entisen eväät näyttävät syödyiltä hyvin pitkälti.Joukkue on saatava ylös kuopasta, jossa se nyt on.
Olen edellä kirjoittaneiden kanssa samaa mieltä, että entiset pelaajat eivät ole enää tervetulleita Palloseuran ruoriin. Virta, Jalonen, Leime... Kaikilla samaa paskaa, myös Jortikan viimeisin visiitti menee tuohon kategoriaan. Valmentajan tulee olla nimenomaan valmentaja, eikä mikään vanhoilla meriiteillä Ranskasta hankittu amatöörikoutsi, joka on joskus pelannut Palloseurassa hyvällä menestyksellä.
Et, mutta minä uskon niin.
Tarkoititko, että pelaajatausta nimenomaan TPS:ssä ei ole eduksi vai pelaajatausta ylipäätään?
Minä kuitenkin hieman ihmettelen tuota puhetta joukkueen syttymisestä. Tänäänkin TPS ei yrityksessä jäänyt yhtään Ilvekselle, mutta peli on vain täysin aseetonta.