>Kanavat >CMore Sport 1En mä löytänyt CeeMorelta mitään. Ehkä olen idiootti.
Kuka se Topi on?ZZ Topista lainattu basistia vissiin.
Venäläinen sotilas, ZZ Topi.Kuka se Topi on?
Aika kova kaveri siinä tapauksessa, koska virallisesti Dusty Hill on kuollut.ZZ Topista lainattu basistia vissiin.
Leijonien olisi sittenkin kannattanut hävitä jatkoajalla ja tyytyä hopeaan, jotta näiltä myötähäpeää ja tuskanhikeä aiheuttavilta "väärin juhlituilta" kekkereiltä olisi vältytty? Voimia sinullle!Onko kellään muulla fiilis, että tämä koko juhlahumu on vähän sellaista mallin mukaista tekohauskaa enemmän kuin ihan aitoa riemua? Saatanhan minä olla vähemmistössä tietysti itse, mutta vaikka helvetin hyvältä tuntui eilen ottelun ratketessa ja juhlia jäällä seuratessa, niin siitä sitten nukkumaan, eikä tulisi tänään mieleenkään lähteä minnekään riekkumaan saati eilen patsaita hajottamaan.
Juha Tapiohan on urheilumiehiä, tosin Jalkapallo taitaa olla enemmän miehen juttu.Kyllähän näille esiintyjille pitäisi laittaa ihan minimivaatimukseksi että osaavat selittää mikä on paitsio.
Niinhän on mukamas Elviskin, ja Danny muka ei oo.Aika kova kaveri siinä tapauksessa, koska virallisesti Dusty Hill on kuollut.
Jos Jukka Jalonen pyytää jonkun mestaruusjuhliin, niin hän tulee vaikka haudan takaa. Ihmettelen kyllä miksei kelpaa NHL-valmentajaksi.Aika kova kaveri siinä tapauksessa, koska virallisesti Dusty Hill on kuollut.
Muutaman vuoden kuluttua hän näyttää Hjallikselta vielä nykyistäkin enemmän, joten silloin täytyy palata tähän viestiin.Amanda Harkimo on seksikäs.
Olin Provinssissa Juhan keikalla 2016 ja olihan se aikamoinen hittiputki.Olen salaa Tapio-fani, tämä biisi toimii.
Juha on hyvä!Olen salaa Tapio-fani, tämä biisi toimii.