Leijonien kultajuhlien liveseuranta

  • 59 540
  • 1 124

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Tärkeintä on ettei Nelli Matula ole pilaamassa näitä juhlia.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Meanwhile in Helsinki-Vantaa...
Kyllä Sieppi on valmentanut Vainion niin hyvin että se on takuulla just oikeessa paikassa. Tarkkaan on analysoitu juhlien mahdollinen kulku ja asemoiduttu sillee että on mahdollisimman paljon näkyvyyttä. Ei nää oo mitään amatöörejä hei! Tää on kovaa duunia!
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tää taisi kyllä olla vuoden 1895 kisoissa sen aikainen sarasieppi.
Pentti Lund oli silloin ihmeissään että mikä tuo on. Ja Tsekkoslovakian joukkueen junnutähti Jaromir Jagr.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kontiola kerro tarkemmin miten viime vuonna jatkoajalla meni?
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Onko kellään muulla fiilis, että tämä koko juhlahumu on vähän sellaista mallin mukaista tekohauskaa enemmän kuin ihan aitoa riemua? Saatanhan minä olla vähemmistössä tietysti itse, mutta vaikka helvetin hyvältä tuntui eilen ottelun ratketessa ja juhlia jäällä seuratessa, niin siitä sitten nukkumaan, eikä tulisi tänään mieleenkään lähteä minnekään riekkumaan saati eilen patsaita hajottamaan.
 

Polemos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nakkilan uimaseura Uivat Nakit
Ei jumalauta, Peter Petro tietenkin lavalla. Jantta OK.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Futisfoorumin toive toteutui kun siellä jo eilen toivottiin kovaa sadetta tälle päivälle.
Niin katkeraa. Niin katkeraa. No ehkä itse en sen aikuismaisempi ole, kun tuo itku saa mestaruuden jälleen tuntumaan yhä paremmalta.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös