Kyllä Sieppi on valmentanut Vainion niin hyvin että se on takuulla just oikeessa paikassa. Tarkkaan on analysoitu juhlien mahdollinen kulku ja asemoiduttu sillee että on mahdollisimman paljon näkyvyyttä. Ei nää oo mitään amatöörejä hei! Tää on kovaa duunia!Meanwhile in Helsinki-Vantaa...
Futisfoorumin toive toteutui kun siellä jo eilen toivottiin kovaa sadetta tälle päivälle.Mielummin ottaisin sen lumipyryn mitä tuon vesisateen.
Tää taisi kyllä olla vuoden 1895 kisoissa sen aikainen sarasieppi.Aira Samulin.
Soittaa Maamme-laulua? (hymiö)Muuten varmasti paremmat. Mutta mitä tuo Haloo Helsinki juhlissa tekee?
Tarja Smura oli hyvin... esillä. Toki myös Mäkisen Carmen.
Pentti Lund oli silloin ihmeissään että mikä tuo on. Ja Tsekkoslovakian joukkueen junnutähti Jaromir Jagr.Tää taisi kyllä olla vuoden 1895 kisoissa sen aikainen sarasieppi.
Näinkin pieni asia voi tuottaa suuren ilon.Tärkeintä on ettei Nelli Matula ole pilaamassa näitä juhlia.
Tää taisi kyllä olla vuoden 1895 kisoissa sen aikainen sarasieppi.
Mä en Konnalta kysyisi mitään 3vs3 formaatista.
Niin katkeraa. Niin katkeraa. No ehkä itse en sen aikuismaisempi ole, kun tuo itku saa mestaruuden jälleen tuntumaan yhä paremmalta.Futisfoorumin toive toteutui kun siellä jo eilen toivottiin kovaa sadetta tälle päivälle.
Ja oli silloin aivan liian vanha Amerikan pojille.Aira Samulin oli 1952 Helsingin Olympialaisten aikaan 25-vuotias.
Olisi voinut kyllä palata jo Hämeenlinnaan, koska ottelu päättyi eilen.Onko tuo wannabe Freddie Mercury tuollakin? Ei saatana.
Ja yleisö mukaan - KIITOS KUMMOLA!Onko tuo wannabe Freddie Mercury tuollakin? Ei saatana.
Ei mulla ole tullut yhtään.Onneks tulee usein mainoksia.
Jani "Kuiskaus" Uotila. Siinä on mies joka yrittää saada kaiken vaikuttamaan mystiseltä, epäonnistuen täydellisesti.Jani Uotilan insertti. Saisikohan tämän maailmanmestaruuden kuulostamaan hopealta?
Mä en Konnalta kysyisi mitään 3vs3 formaatista.
Airahan oli silloin sähäkkä seitsenkymppinen, nainen sitkaimmassa iässä.Aira Samulin.