Eikse ole pelannu nilkka puudutettuna jo pidempään ja leikkaus edessä..Maikkarin Tulosruudussa kerrottiin juuri, että Lauri Korpikoski ei ole kiinnostunut tämän vuoden MM-kisoista. Uutista aiheesta ei taida vielä mistään kuitenkaan löytyä?
Eikse ole pelannu nilkka puudutettuna jo pidempään ja leikkaus edessä..Maikkarin Tulosruudussa kerrottiin juuri, että Lauri Korpikoski ei ole kiinnostunut tämän vuoden MM-kisoista. Uutista aiheesta ei taida vielä mistään kuitenkaan löytyä?
Maikkarin Tulosruudussa kerrottiin juuri, että Lauri Korpikoski ei ole kiinnostunut tämän vuoden MM-kisoista. Uutista aiheesta ei taida vielä mistään kuitenkaan löytyä?
Kun kisat alkaa niin joka jätkän pitää olla raivolla mukana eikä yksikään ketju saa näyttää huonolta. Asenteesta lähtee joka saatanan homma elämässä muutenkin, enkä mä nyt väitä etteikö jätkillä olisi asennetta ollenkaan mutta ei sitä koskaan liikaakaan voi olla.
Eli Korpikosken jäätyä pois ainoa potentiaalinen putoajaehdokas ensimmäiseltä kierrokselta pelaajista on Bergenheim joka voisi tulla kyseeseen + maalivahti. Muita NHL:n puolelta tuskin on mahdollista saada.
Suomelle on elintärkeää roolitus. Katsotaan miten siinä onnistutaan.
Itseäni kyllä harmittaa todella paljon Korpikosken ja varsinkin Petrellin puuttuminen. Mä en tykkää katsoa Leijonien peliä missä ei taklata ketään missään koskaan. Petrell olisi tuonut edes vähän jotain joka muistuttaa taistelulta.
Onhan Suomella Ruutu ja Pihlström. Nokelainen ja Joensuukin tuovat vähän kaivattua kovuutta.
Jos seuraisit vähän tarkemmin tuon miehen otteita, huomaisit että Oilers siirsi Teemun pelaamaan AHL:n pudotuspelejä, joten ei sieltä noin vain tulla MM-kisoihin. Ehkä sitten jos putoavat ekalla kierroksella.
Eikö tuolla MM-Slovakia 2011 osiossa ole Suomelle vielä omaa ketjua? Olin semmoisen aikasemmin huomaavinani
Onko tietoa pelaako Koivu/Ruutu tänään Ruotsia vastaan?
Tiedän sen kyllä erittäin hyvin. Tarkoitan sitä, että Hartikainen löi itsensä läpi NHL:ssä ja varmisti pelipaikkansa ensi kauden Oilersissa. Tämän pitäisi riittää näytöksi mm-kisoja varten. Ei tarvita enää EHT-turnauksia. Toivottavasti Jalonen on ajan tasalla. Jos Barons menee 2. kierrokselle, niin siinä tapauksessa ei tietenkään pääse kisoihin. Nyt voitot ovat 2-2.
Niko Kapasen osallistuminen MM karkeloihin oli loistava juttu. Niko on aina ollut suomen kärkihyökkääjä MM-kisoissa ja olisi ansainnut minun papereissani paikan Vancouveriin. Viime vuoden outo kieltäytyminen taisi pakottaa Kapasen tällä kertaa suostumaan kisoihin ja lisäksi seuraavan vuoden kotikisat taitavat kiinnostaa sen verran, että näyttöjä halutaan jo nyt antaa.