Ei Saipa säästä Lehterän pitämisessä mitään. Ennemmin tai myöhemmin Lehterä pitää potkia pois, ja sopimuskauden palkka hänelle tulee joka tapauksessa maksaa. Se, vaan, ettei Saipa hyödy jumbona olemisesta mitään. Toki Saipa saa funtsia, kuka se henkilö olisi, joka pystyisi Saipan täältä kurapohjilta nostamaan. Eli uuden valmentajan etsintä vie jonkin aikaa, ettei taas tule hätiköityä päätöstä. Mutta voisihan se vapauttaa valmentajan heti, että uusi löydetään ja joku tuuraamaan siihen asti. Toki Lehterä elää herroiksi palkkarahoillaan alkuun tekemättä mitään, mutta sehän on valmentajien oikeus potkutilanteissa. Elämä on julmaa, ja ratsuväki raakaa!
Ei kai tuo nyt mikään yllätys ole. Markkaselta puuttuu sekä työkokemus että koulutus tuohon nykyiseen pestiinsä. Ne ovat melko isoja puutteita toimitusjohtajalle.Itsellä alkaa kyllä jo tuntumaan vahvemmin että Markkanen oli väärä valinta toimitusjohtajaksi.
Vieläpä se että tämän on tunnistanut jo aikojen alusta asti Teron oltua SaiPan peräsimessä.Joukkueen sisältä kuultua eilen: puolet pelaajista ei tule Teron kanssa toimeen ja isoin syy siihen on että Tertsi on olevinaan kaikessa oikeassa edelleen ja jos asiat eivät mene hänen päättämällä tavalla, syytellään pelaajia eikä löydetä virheitä itsestä. Tämähän on näkynyt jo pitkään ja esimerkkinä tämän tunnistaa jokaisesta viimeisimmästä lehdistötilaisuudesta.
Joukkueen sisältä kuultua eilen: puolet pelaajista ei tule Teron kanssa toimeen ja isoin syy siihen on että Tertsi on olevinaan kaikessa oikeassa edelleen ja jos asiat eivät mene hänen päättämällä tavalla, syytellään pelaajia eikä löydetä virheitä itsestä. Tämähän on näkynyt jo pitkään ja esimerkkinä tämän tunnistaa jokaisesta viimeisimmästä lehdistötilaisuudesta.
Joukkueen sisältä kuultua eilen: puolet pelaajista ei tule Teron kanssa toimeen ja isoin syy siihen on että Tertsi on olevinaan kaikessa oikeassa edelleen ja jos asiat eivät mene hänen päättämällä tavalla, syytellään pelaajia eikä löydetä virheitä itsestä. Tämähän on näkynyt jo pitkään ja esimerkkinä tämän tunnistaa jokaisesta viimeisimmästä lehdistötilaisuudesta.
[/QUOTE
Vahva sama. Valitettavasti Terossa on nähtävissä paljon kertomiasi piirteitä. Juuri verbaaliset lahjat ovat yksi sellainen merkki, joka viittaa siihen suuntaan. Itse olen ollut tekemisissä tämän tyylisten ihmisten kanssa. Hänessä ei ole vikaa vaan muissa on vikaa. Ulospäin niin rento ja lupsakka tyyppi. Muuten...jotain muuta. Harmittaa kyllä pelaajien puolesta. Todella paljon. Harmittaa myös SaiPan puolesta, et tällaisen "myrkyttäjän" kanssa on silloin alunperin sopparin tehnyt.Tämän kuulin jo kaksi vuotta sitten jo muualla pelaavalta saipalaiselta. Lisäksi sellainen narsismi ja ego kuulemma paistaa pahasti läpi. On vaan yksi tapa ja se on Teron tapa millä pelata. Jos ei onnistu niin pelaajat huonoja. Lisäksi se että herra kuulemma kuittailee paljon ja on kuin olisi isä aikuisillekkin miehille.
Voi vaan kuvitella esim. Kollea miten on syönyt miestä. Koho ei kyllä ole varmastikkaan ollut se joka heittää hanskat tiskiin ensimmäisenä. Mutta se C:n poisjättö oli mielestäni kannanottokin enemmän Teroa kohtaan. Eihän kukaa jaksa vääntää narsistin kanssa.
Mitä tulee Jussiin niin en usko että on ns. pokasta kiinni. Eiköhän hän ole selvinnyt kovemmistakin paikoista elämänsä varrella. Kuten aikaisemmin kerroinki jatkosopimus tehtiin viime vuonna pakon edessä ja ainoan hyvän jakson aikana. Joten varmasti uskoa oli että kelkka kääntyy.
Nyt taas painaa varmasti talous ja korona taustalla. Olen kuitenkin varma että kyllä sielä Teron edesottamuksista jutellaan harvase päivä. Ja kohta on ihan pakko reagoida oli sitten talous millä mallilla tahansa ja koronat. Ihmiset äänestää jaloillaan. Se ettei pärjätä ei Lappeenrannassa ole ennenkään ollut mikään syy olla tulematta peleihin. Nyt ongelmat henkilöityy Teroon. Ja tämä on se syy miksi kannattajat reagoi niin netissä kuin hallillakin.
Pitää muistaa myös se että jos/kun Lehterällä on narsistisia piirteitä. Hän kyllä osaa selittää ittensä pois joka asiasta ja uhriutua. Näin pystyy ostamaan aina lisää aikaa itselleen pienissä pätkissä.
Vahva sama. Valitettavasti Terossa on nähtävissä paljon kertomiasi piirteitä. Juuri verbaaliset lahjat ovat yksi sellainen merkki, joka viittaa siihen suuntaan. Itse olen ollut tekemisissä tämän tyylisten ihmisten kanssa. Hänessä ei ole vikaa vaan muissa on vikaa. Ulospäin niin rento ja lupsakka tyyppi. Muuten...jotain muuta. Harmittaa kyllä pelaajien puolesta. Todella paljon. Harmittaa myös SaiPan puolesta, et tällaisen "myrkyttäjän" kanssa on silloin alunperin sopparin tehnyt.
Joo itsekin olin silloin tyytyväinen kun hän tuli. Raikas tuulahdus uutta. No tuulahdus on nyt kyllä näiden vuosien aikana muuttunut joksikin muuksi kuin raikkaaksi. Enempi sellaiseen ruskeaan suuntaan.Itse olin kyllä onnellinen silloin kun Tero tuli. Olin vahvasti sitä mieltä että hän osaa viedä joukkuettamme oikeaan suuntaan. Tosin koko kuva hänestä tuli television kautta
Pitäisi pitää YT:t ja senkään jälken tuskin menisi lakituvassa läpi että kun yksi henkilö lomautetaan niin se on se ratakaiseva asia kustannuksissa. Kyllä taitaa vaan olla että reilusti pitää vaan antaa fudut.Tiedotetta ei tullut tänään joten Lehterällä mennään, ainakin seuraavat kaksi peliä. Eikös irtisanomisia ole monesti hoidettu ja tiedotettu juuri sunnuntaina. Eikä tarvitsisi Teron enää ajaa Espoosta tänne sitä varten.
Lehterän lomauttaminen olisi saipalle ilmainen lounas ja siitä säästöä 15-20t€. Mutta eikö Jussille kelpaa vai.