Höpsis! Teron mukaan kolmannessa erässä homma oli hyvin hanskassa.Kyllä, myös tämä päivä antaa aiheen tähän.
En toivo, mutta kyllä tämän koronatilanteen jälkeen ensi kauden joukkueeseen on vielä vähemmän rahaa käytettävissä. Jää saamatta pleijaripalkkioita ja sponsorit menenvät taas varovaisemmiksi.Ne, jotka Lehterän jatkoa edelleen jostain syystä toivoo ja haluaa ni voisivat perustella kolmen (3) ranskalaisen verran ne syyt minkä takia herran pitäisi täällä jatkaa, mitä herra enää kolmen kauden jälkeen toisi, mitä annettavaa hänellä olisi. Tähän alle, kiitos. nyt.
-
-
-
Itse olen niin täynnä tätä paskaa.
Itse en Lehterän jatkoa kannata, mutta helposti sitä nyt kolme syytä keksii:Ne, jotka Lehterän jatkoa edelleen jostain syystä toivoo ja haluaa ni voisivat perustella kolmen (3) ranskalaisen verran ne syyt minkä takia herran pitäisi täällä jatkaa, mitä herra enää kolmen kauden jälkeen toisi, mitä annettavaa hänellä olisi. Tähän alle, kiitos. nyt.
-
-
-
Ne, jotka Lehterän jatkoa edelleen jostain syystä toivoo ja haluaa ni voisivat perustella kolmen (3) ranskalaisen verran ne syyt minkä takia herran pitäisi täällä jatkaa, mitä herra enää kolmen kauden jälkeen toisi, mitä annettavaa hänellä olisi. Tähän alle, kiitos. nyt.
-
-
-
Itse olen niin täynnä tätä paskaa.
Mikä tuossa lainaamassasi viestissä on ajojahtia?Kyllä Teron ajojahti on mennyt uusiin ulottuvuuksiin. Näinkö toistetaan se sama mitä Selinin kaudella oli (siitä marketti-solvaamisesta päästy sos.mediaan)? .Jos joku katsoi Kohon “dokumentin” ajatuksella , niin siinä hän puhui kannattajista “jotkut hyviä ja jotkut ei niin hyviä muistoja…” Mihin voisi Kapteeni tällä viitata?
Mä en liputa Teron puolesta, mutta en myöskään sylje. Sama päti Sanniin, nähty ja koettu. Ehkä olen se paha-pappi joka itsestänsä saaranaa.
Niistä kannattajista, joita itse tunnen, itseni mukaan lukien erittäin suuri enemmistö muistaa Atua lämmöllä. Atu teki mielestäni todella hienon työn luodessa pohjia sille menestykselle, josta Tirkkonen noukki hedelmät.Kyllä Teron ajojahti on mennyt uusiin ulottuvuuksiin. Näinkö toistetaan se sama mitä Selinin kaudella oli (siitä marketti-solvaamisesta päästy sos.mediaan)? .Jos joku katsoi Kohon “dokumentin” ajatuksella , niin siinä hän puhui kannattajista “jotkut hyviä ja jotkut ei niin hyviä muistoja…” Mihin voisi Kapteeni tällä viitata?
Mä en liputa Teron puolesta, mutta en myöskään sylje. Sama päti Sanniin, nähty ja koettu. Ehkä olen se paha-pappi joka itsestänsä saaranaa.
Ei jumalauta, mikä jätkä! Kausi hädin tuskin päättynyt, jospa se törppöilee ja siitä fudut a la Mälkiä.Lehterä bongattu Valta clubilla umpikännissä!
SaiPalla oli eilen kaudenpäättäjäiset. Olivat kuulemma olleet ainakin Kukossa saunomassa.Lehterä bongattu Valta clubilla umpikännissä!
Joo... mutta huhujen mukaan Lehterä oli ainoa, joka oli kännissä. Kaikki muut joivat vissyä ja olivat ajoissa nukkumassa, jotta ehtivät nähdä puoli yhdeksän uutiset.SaiPalla oli eilen kaudenpäättäjäiset. Olivat kuulemma olleet ainakin Kukossa saunomassa.
Saiskohan tästä edes Seiskalta rahaa?Lehterä bongattu Valta clubilla umpikännissä!
Kuka on väittänyt muuta?Lehterällä on samanlainen oikeus kuin kenellä tahansa muullakin ihmisellä olla umpikännissä Valta Clubilla.
Miten tämä on mitenkään relevantti kysymys?Mitä se kenellekään muulle ulkopuoliselle kuuluu?
Miten se on stalkkausta, jos joku sattuu näkemään Lehterän ämpärikännissä?Vittu että vituttaa tuollainen stalkkaus.
Muistatko lauloko karaokea?Lehterä bongattu Valta clubilla umpikännissä!