Lehterälle kenkää!

  • 239 690
  • 1 181

Tuen Vety

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lätkä Lentää Oy
Kyllä, myös tämä päivä antaa aiheen tähän.
Höpsis! Teron mukaan kolmannessa erässä homma oli hyvin hanskassa.
Oletettavasti jos seiväs olisi ollut mukana, niin uutta jatkosopparia pukkaisi.
 

Mctavish85

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ei Lehterä ollut Kohon dokkarissa mukana ollenkaan. Mutta ei kait siinä ole mitään isompaa dramatiikkaa mukana. Siinä oli vaan Kohon uran kannalta tärkeimmät henkilöt mukana ja ihan oikeinhan se meni. Reilun tunnin mittaiseen dokumenttiin oli hienosti laitettu juuri ne henkilöt jotka ovat olleet omalta osaltaan vaikuttamassa Kohon hienoon pelaajauraan. Varmasti hyvä näin. Oli muuten tehty hieno dokkari, meinasi tulla se roskakin silmään useassa kohtaa.
 

tonz@

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, NHL:n suomalaiset
SaiPan kommentti Lehterän haastattelun puuttumiseen Facebookin kautta:

"Viimeisen kolmen vuoden periodin analysointi jätettiin tarkoituksella tuonnemmaksi, kun tämä jakso on vielä hetken käynnissä."
 

Mälkiä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilmoitetaan lähiviikkoina
Nyt kun kuunteli Kohon jutustelut Mälkiästä ja Selinistä, niin meinaa melkein itku päästä, kun miettii tätä nykyistä narsistista kikkamestaria. Jos tilanne on todella se, että ensi kaudella jatketaan Lehterän kanssa ilman Ville Kohoa, niin ei kyllä kiinnosta hevosen paskaläjän vertaa seurata tuota touhua.
 

Herra Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Muutamat herrat puolustavat vankkumattomasti Lehterän saavutuksia SaiPan peräsimessä. Nämä kaverit ovat oikeassa, on hyvin että kolmesta kaudesta kaksi kertaa SaiPa on päässyt pudotuspeleihin. Se mitä minä olen koko ajan kritisoinut on kiekollinen peli. Se on nyt ollut jo neljä kautta peräkkäin huonoa. Ensimmäinen oli se Sannin kausi. Jos hyvää kiekollista peliä olisi selvästi nähtävissä niin se lupailisi jotain paljon enemmän, tyyliin Ilves, KooKoo tai HPK. Tällainen jatkuva selviytymistaistelu ottelusta toiseen lupaa vain huonoa. No okei on hyvä kysyä, että mistä SaiPa löytää jonkun Antti Pennasen tai Pekka Virran tms? En osaa sanoa. Loppujen lopuksi se on seuran tehtävä kaivaa jostain joku kiekkonero SaiPaan. Minun tehtäväni on jatkossakin olla SaiPan kannattaja ja osallistua keskusteluun niin kauan kuin kynnelle kykenen. Kyllä varmaan kaikilla on mielipide siitä mitä SaiPa tarvitsee, se kuka sen löytää tulee olemaan suosittu henkilö tässä yhteisössä.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Ne, jotka Lehterän jatkoa edelleen jostain syystä toivoo ja haluaa ni voisivat perustella kolmen (3) ranskalaisen verran ne syyt minkä takia herran pitäisi täällä jatkaa, mitä herra enää kolmen kauden jälkeen toisi, mitä annettavaa hänellä olisi. Tähän alle, kiitos. nyt.

-
-
-

Itse olen niin täynnä tätä paskaa.
 

juice71

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ne, jotka Lehterän jatkoa edelleen jostain syystä toivoo ja haluaa ni voisivat perustella kolmen (3) ranskalaisen verran ne syyt minkä takia herran pitäisi täällä jatkaa, mitä herra enää kolmen kauden jälkeen toisi, mitä annettavaa hänellä olisi. Tähän alle, kiitos. nyt.

-
-
-

Itse olen niin täynnä tätä paskaa.
En toivo, mutta kyllä tämän koronatilanteen jälkeen ensi kauden joukkueeseen on vielä vähemmän rahaa käytettävissä. Jää saamatta pleijaripalkkioita ja sponsorit menenvät taas varovaisemmiksi.
 

Barney

Jäsen
Ne, jotka Lehterän jatkoa edelleen jostain syystä toivoo ja haluaa ni voisivat perustella kolmen (3) ranskalaisen verran ne syyt minkä takia herran pitäisi täällä jatkaa, mitä herra enää kolmen kauden jälkeen toisi, mitä annettavaa hänellä olisi. Tähän alle, kiitos. nyt.

-
-
-
Itse en Lehterän jatkoa kannata, mutta helposti sitä nyt kolme syytä keksii:

- SaiPa säästää selvästi kuluissa, kun ei tarvitse maksaa palkkaa kahdelle päävalmentajalle
- SaiPan oheistuotemyynti kasvaa reilusti, kun suurin osa kannattajista jonottaa kaljaa jokaisella erätauolla
- Pelaajat voivat pelata ensi kaudellakin SaiPassa melko paineettomassa tilassa, kun valmennus pitää huolen siitä, että menestyksestä ei tarvitse haaveilla
 

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Ne, jotka Lehterän jatkoa edelleen jostain syystä toivoo ja haluaa ni voisivat perustella kolmen (3) ranskalaisen verran ne syyt minkä takia herran pitäisi täällä jatkaa, mitä herra enää kolmen kauden jälkeen toisi, mitä annettavaa hänellä olisi. Tähän alle, kiitos. nyt.

-
-
-

Itse olen niin täynnä tätä paskaa.

Kyllä Teron ajojahti on mennyt uusiin ulottuvuuksiin. Näinkö toistetaan se sama mitä Selinin kaudella oli (siitä marketti-solvaamisesta päästy sos.mediaan)? .Jos joku katsoi Kohon “dokumentin” ajatuksella , niin siinä hän puhui kannattajista “jotkut hyviä ja jotkut ei niin hyviä muistoja…” Mihin voisi Kapteeni tällä viitata?

Mä en liputa Teron puolesta, mutta en myöskään sylje. Sama päti Sanniin, nähty ja koettu. Ehkä olen se paha-pappi joka itsestänsä saaranaa.
 

Mälkiä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilmoitetaan lähiviikkoina
Kyllä Teron ajojahti on mennyt uusiin ulottuvuuksiin. Näinkö toistetaan se sama mitä Selinin kaudella oli (siitä marketti-solvaamisesta päästy sos.mediaan)? .Jos joku katsoi Kohon “dokumentin” ajatuksella , niin siinä hän puhui kannattajista “jotkut hyviä ja jotkut ei niin hyviä muistoja…” Mihin voisi Kapteeni tällä viitata?

Mä en liputa Teron puolesta, mutta en myöskään sylje. Sama päti Sanniin, nähty ja koettu. Ehkä olen se paha-pappi joka itsestänsä saaranaa.
Mikä tuossa lainaamassasi viestissä on ajojahtia?
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Kyllä Teron ajojahti on mennyt uusiin ulottuvuuksiin. Näinkö toistetaan se sama mitä Selinin kaudella oli (siitä marketti-solvaamisesta päästy sos.mediaan)? .Jos joku katsoi Kohon “dokumentin” ajatuksella , niin siinä hän puhui kannattajista “jotkut hyviä ja jotkut ei niin hyviä muistoja…” Mihin voisi Kapteeni tällä viitata?

Mä en liputa Teron puolesta, mutta en myöskään sylje. Sama päti Sanniin, nähty ja koettu. Ehkä olen se paha-pappi joka itsestänsä saaranaa.
Niistä kannattajista, joita itse tunnen, itseni mukaan lukien erittäin suuri enemmistö muistaa Atua lämmöllä. Atu teki mielestäni todella hienon työn luodessa pohjia sille menestykselle, josta Tirkkonen noukki hedelmät.

Itse nostan Selinille tavattaessa hattua, ja tarjoan oluet.

Terolle en tarjoaisi. No kenkää kyllä, mikäli olisin päätäntävallassa.
 

tonz@

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, NHL:n suomalaiset
Lehterä bongattu Valta clubilla umpikännissä!
 

Mälkiä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilmoitetaan lähiviikkoina
Lehterällä on samanlainen oikeus kuin kenellä tahansa muullakin ihmisellä olla umpikännissä Valta Clubilla.
Kuka on väittänyt muuta?

Mitä se kenellekään muulle ulkopuoliselle kuuluu?
Miten tämä on mitenkään relevantti kysymys?

Vittu että vituttaa tuollainen stalkkaus.
Miten se on stalkkausta, jos joku sattuu näkemään Lehterän ämpärikännissä?
 

ahal

Jäsen
Jospa kyseessä oli samalla "mailan painajaiset" ja Tertsi hyvästeli porukan avautumalla kunnolla... No kaiken koetun jälkeen tekee ainakin mieli nollata tilanne.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ei Lehterä sentään munasilleen sammunut baariin. Ainakaan toivottavasti.

Jokaisella, myös lätkäpelaajilla kuten valmentajilla, on oikeus nollaukseen. Jos olisin Tero Lehterä, niin vetäisin kuukauden rännin, jonkun yhden illan sijaan. Tekisin sen myös hyvällä omatunnolla.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Mahtaa olla ensimmäinen kerta hänen valmentamansa kolmen kauden aikana kun ei ollut kiire perheen pariin Espooseen. Uskomaton äijä, ei voi muuta sanoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös