Loistokamaa!
Täältä muisteloistahan puuttuvat kokonaan "parasta A-ryhmää" -jutut. Korjataan puute, tässä muuta ulkomuistista:
-"Tämä mies on naurettava pelle ja nysväri. Hän soittaa orkesterissa....BASSOA!...Kun taas tämä mies kuuluu parhaaseen A-ryhmään, hän on selkeästi...URKURI!. Paras A-ryhmä!"
-"Tämä mies on naurettava tunteilija ja pelle. Hän on menossa 50-vuotispäiville ja vie päivänsankarille lahjapaketin...Kun taas tämä mies kuuluu parhaaseen A-ryhmään...hän ojentaa päivänsankarille selkeästi...VIIRIN!"
IsoPeben musacorner on myös legenda. Kerran oli vieraana kaksi jazzmuusikkoa, joiden soiton ideana oli se, että he eivät tee lainkaan virheitä. Katsottiin mm. hidastettuna Timon pianosoolo: "katsokaa Timon käsiä koskettimilla, ei lainkaan virheitä". Poistuessaan kuvauksista he peruuttava auton seinään...Iso Pebe: Jahas, ja tän tyyppistä skitsotuubaa tänään
Kummelileffasta Jääkiekkovalmentaja Esko:
Huoltaja: -Esko hei...tehdäänkö sulle oma urheilujuoma tänään?
Esko näkee kauniin blondin katsomossa ja alkaa oitis kansainvälisen merkkikielen. "Perkele...hyvän näkönen vosu tuolla". Mr.Beginning huomaa tilanteen ja huutaa: "Hey coach, that´s my wife!" Esko: "Entä sitten idioootti!"
Huoltaja Raipelle: -Eiköhän sunkin ois aika Raipe lähteä kotio. Esko on nyt aika pahana...
Mauno Ahonen kesken juonnon: "Reksa hei...viittitkö hakee mulle Siwasta sikspäkin ja Alkosta pikku Carillon...ni, mulle on vieraita tulossa"
Silvennoinen naiseksi pukeutuneena seksipuhelimessa duunissa: "Ottaa paidan pois....ottaa housut pois....."
Ja tänään Esko Mörkö lukee meille Jallu-lehtiä...puhelin soi. "Oletteko te se Esko Mörkö, joka luitte äsken Jallua?" ..."Kyllä"..."Kiitos, olette loistava"
Ytte ja Mosse tekevät hilipataa ja maustavat mozzarellalla. Eli juustohöylällä Yten jalkapohjasta...
PALJON KUULUU SULLE...Vanaja on loistava....."Olisiko teillä kynää lainata?" "Kyllä, olen TIIMARI"...
Ei vittu, vedet valuu silmistä.......ketäs täällä on tänään muita keikalla: Popeda, Yö, Neljä ruusua...No, ei mitään hätää, niillä on ihan eri musaa