Olen oikeakätinen ja -mielinen!
Pelasin kiekkoa leftiltä ja maalissa ollessani maila oli oikeassa ja räpylä täten vasemmassa kädessä. Löin pesäpalloa vasemmalta ja räpylä oli vasemmassa kädessä, jotta oikea käsi jäi heittokädeksi. Lentopallossa kunnon juntat lähtivät oikealla kädellä, mutta kierot tiputukset ja takakentän sijoitukset tein myös vasurilla. Jalkapallossa olin oikeajalkainen, kun piti kunnolla tykittää, mutta kyllä harhautukset, syötöt ja lyhyet keskityksetkin lähtivät myös vasurilla. Pituutta hyppäsin oikealla ponnistaen, kuten korkeuttakin, mutta kolmiloikassa en osannut ratkaista, kummalla jalalla lankulta kannattaisi lähteä - kumpikin toimi tuloksellisesti suunnilleen yhtä hyvin. Aitajuoksussa aidat ylitin oikealla jalalla ponnistaen, vasemmalla siitä ei tullut yksinkertaisesti yhtään mitään. Yksi laji, missä olen umpivasuri, on ammunta, johtuen oikean silmäni huonosta näöstä. Se on hieman hankalaa normi aseilla, kun ejektorit heittävät hylsyn näkökentän poikki ja latausliikkeen joutuu tekemään tukikädellä eli oikealla.