TPS:n Lauri Tukonen on neuvotellut sopimuksesta eri seurojen kanssa. Hyökkääjällä ei kuitenkaan ole sopimusta mihinkään ensi kaudeksi.
Ilta-Sanomat kirjoittaa tänään, että Tukonen olisi tehnyt jo Rauman Lukon kanssa diilin ensi kaudesta.
- Ei mulla ole mitään allekirjoitettuna mihinkään, se on fakta. Mulla ei ole sopimusta ensi kaudesta minkään seuran kanssa, Tukonen sanoo MTV Sportille.
Mainos (uutinen jatkuu alla)
29-vuotiaan hyökkääjän sopimus TPS:n kanssa päättyy tähän kauteen.
- Olen neuvotellut moneen eri suuntaan. Olen neuvotellut moneen eri suuntaan Suomen ulkopuolellakin. Mutta sopimusta ei siis ole, Tukonen jatkaa.
MTV Sportin tietojen mukaan Tukonen ja TPS ovat viime aikoina neuvotelleet erittäin hyvässä hengessä jatkosopimuksesta.
Tukonen on ollut pitkään loukkaantuneena. Hyökkääjä sai kovan tällin päähänsä 27. lokakuuta Jyväskylässä JYP-pelaaja Jani Tuppuraisen toimesta. Tukonen ei ole kyseisen tällin jälkeen pystynyt pelaamaan.
Loukkaantumishetkellä Tukonen johti SM-liigan pistepörssiä, hän oli kerännyt 18 ottelussa yhtä monta tehopistettä.
MTV Sportin tietojen mukaan Tukosesta ovat kiinnostuneita tietyt seurat KHL:ssä ja Sveitsissä. Lukon ja HIFK:n lisäksi.