Lauri Tukonen Lukkoon

  • 229 789
  • 760

JaaraMies

Jäsen
Suosikkijoukkue
RaLu, Winnipeg Jets
Ai perhana ku mää tykkään tästä jätkästä!! Uskomaton pelimies!

Sopimusta vaan kehiin vaikka ei koko kautta pystyisikään pelaamaan.
 

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
Aina kun Tukonen pelaa on Lukon parhaimmistoa. Jos paikat kestäisi niin pelaisi ihan eri liigassa.

Tänäänkin vei monta kertaa pakin, mutta pienestä kulmasta ei vaan menny. 2-0 oli kunnon soturiasenne maali. Jos ei ole kavereita vapaana niin perkele ajetaan sinne maalille ja lyödään kiekko väkisin sinne. Tästä mä tykkään!
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Länsi-Suomessa kerrottiin, että Tukosen ja Lukon neuvottelut jatkosopimuksesta ovat pitkällä.

Lisäksi Tukonen jutun mukaan kertonut pari viikkoa sitten, että on tammikuusta asti pelannut terveenä, eikä muista koska viimeksi olisi näin tapahtunut.

Eilisestä pelissä oli tosiaan nilkka vääntynyt, siitä Late totesi Länsi-Suomessa: "sattuu niin saatanasti".
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Ja äkkiä nimeä paperiin. Tämä Tukonen on kyllä niin kaksipiippuinen juttu kun olla voi. Sopimuksen kun tekee niin tietää varmasti mitä saa. Taistelua ja raatamista sen 20-30 ottelun verran.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kyllä ensimmäinen ajatus eilen oli, kun Laten paarustamista pois kaukalosta katselin, että se oli siinä sitten tämä kausi. Vitutti ja laski kyllä voiton tuomaa hyvän olon fiilistä paljon.
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Kyllä ensimmäinen ajatus eilen oli, kun Laten paarustamista pois kaukalosta katselin, että se oli siinä sitten tämä kausi. Vitutti ja laski kyllä voiton tuomaa hyvän olon fiilistä paljon.

Samat sanat. Se oli dramatiikkaa sikäli, että hän vain pyörähti kulmassa ja siinä samassa ilmeisesti vasen nilkka vääntyi ja nyrjähti niin, ettei tolpillaan enää pysynyt. Ja kyllä Laten linkuttaminen pois kaukalosta shokeerasi jotenkin myös muuta joukkuetta. Voitto kumminkin otettiin. Toivotaan nyt taas kerran parasta.
 

sheiko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jos Laten soppari Lukossa päättyy eikä uutta tule niin olisiko asianmukaista kiittää tätä soturia kaikista näistä hienoista vuosista?
 

hokkikokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Twitter / Valimaatw: @JuhoSuoramaa kyseessä siis ...

Tuossa linkki päivän Satakunnan Kansan juttuun. Tuosta tulee sellainen kuva, että Tukonen ei jatka Lukossa.

Minä en saa tuosta minkäänlaista kuvaa. Tosin en ole koskaan osannut naisten tunteita ja vinkkejä tulkita. Tästä sovittiinkin vaimon kanssa ensimmäisen riidan yhteydessä, että minä en mihinkään tulkintaa tule koskaan suostumaan. Asiat täytyy tulla tiskiin sellaisina kuin on ja rivien väliin minä en aio ikinä perheasioissa kirjoittamaan mitään.
 

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Minä en saa tuosta minkäänlaista kuvaa. Tosin en ole koskaan osannut naisten tunteita ja vinkkejä tulkita. Tästä sovittiinkin vaimon kanssa ensimmäisen riidan yhteydessä, että minä en mihinkään tulkintaa tule koskaan suostumaan. Asiat täytyy tulla tiskiin sellaisina kuin on ja rivien väliin minä en aio ikinä perheasioissa kirjoittamaan mitään.

En tiedä onko sama juttu kuin lehtiversiossa, otaksun että on, mutta kyllä sen perusteella saa käsityksen, että kohti uusia haasteita on Late menossa. Toivottavasti ei ainakaan hokkareita vielä naulaan lyö.
 

hokkikokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Niino, minä luin vain tuon Twitteriin liitetyn kuvan perusteella olevan tekstipätkän. Siitä ei saa kyllä mitään selvää asian haaroista.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Urheilulehti tietää kertoa, että Lauri on tehnyt Tepsin kanssa sopimuksen ensi kaudesta.

No onhan noita +25 pisteen miehiä liikkeellä halvemmallakin.

Edit. Vähän hidas.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
No onhan noita +25 pisteen miehiä liikkeellä halvemmallakin.
Toki, jos lasketaan että koko kauden pääsisi pelaamaan. Tukonen on kuitenkin niitä harvoja pelaajia, jotka pystyvät omalla pelillään voittamaan otteluita, ja niin on tälläkin kaudella tapahtunut. Jos nyt miettii esim kumpi on ollut ratkaisevampi pelaaja tällä kaudella, niin ei montaa kertaa tarvitsisi Tukosen ja Koiviston välillä arpoa.

Tukosen kentällä ollessa ei muukaan joukkue kehtaa löysäillä. Tällä hetkellä Lukko tarvitsisi kipeästi Tukosta näyttämään esimerkkiä.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Oletettavasti siellä on lyöty ns. vitusti pätäkkää pöytään, johon Lukko ei pysty (lue: ole järkevää) vastaamaan. Tepsillä on varmaan aikamoinen tarve palauttaa uskottavuuttaan, ja kotimainen huippupelaaja on siihen mitä parhain alku. Ja kyllähän siellä Turussa varmaan halutaan vähän näpäyttää Lukkoa, kun Vahalahti (ja Nummelin) ryssittiin Lukkoon ja Azekin meni sivu suun.

Harmittaahan tämä, paljon enemmän vieläpä kuin Saarelan siirto. Mutta en usko, että Lukon olisi kannattanut ylittää Palloseuran tarjousta hyvin loukkaantumisherkästä pelaajasta. Niin uskomattoman hieno pelaaja ja mies kuin Late onkin.

Tosin Urheilulehden skuuppeihin en lähtisi ihan varauksetta luottamaan.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ja kyllähän siellä Turussa varmaan halutaan vähän näpäyttää Lukkoa, kun Vahalahti (ja Nummelin) ryssittiin Lukkoon ja Azekin meni sivu suun.

Vahalahti ja Nummelin olivat kuitenkin niin loukkaantumisherkkiä pelaajia, ettei TPS nähnyt heille käyttöä. Eiku.
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Jos pitää paikkansa, niin tottakai ensimmäinen reaktio on syvä ketutus. Kun ei tiedetä yksityiskohtia, niin todelliset syyt jäänevät pimentoon. Mutta Laten kannalta siirto on sikäli ymmärrettävä, että hän on pelannut Lukossa jo pitkään ja ikää ei ole paljon, joten nyt kannattaa siirtyä.

Late on todella arvostamani pelaaja, ei pelkästään taitojensa ansiosta, mutta myös positiivisen asenteensa takia kaikkien loukkaantumista huolimatta. Toivotaan nyt tässä vaiheessa, että Late pääsee vielä playjareissa näyttämään taitojaan.

Mutta kuka Tukosen tilalle?
 

Durden

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jos uutinen pitää paikkaansa, niin kyllä kirpaisee. Ennen kauden alkua oli kova luotto Tukosen ehjään kauteen, kerrankin mies pääsi treenaamaan kesällä, eikä ollut tuhannen palasina. Loukkaantumisten palattua ajattelin että joutaa mennä, mutta paluun myötä taas mieli muuttui. Toivoin Tukosen jatkavan. Ehjä Tukonen olisi kultaakin kallimpi pelaaja, mutta historia näyttää että pelejä voi odottaa 20-40 runkosarjassa, tuurilla pudotuspelejä kanssa. Ei tuosta kannata itseään kipeäksi maksaa, Tukonen on jo nyt saanut paljon Lukolta kun on isoa tiliä nostanut kaudesta toiseen. Veikkaan että palkka/pelatut pelit asteikolla Tukonen on yksi Lukon kalleimmista pelaajista koskaan. Tunteella ajateltuna haluaisin Tukosen jatkava Lukossa maksoi mitä maksoi. Järjellä ajateltuna jo nyt on maksettu paljon kaverista, joka pelaa puolet kaudesta.

Nyt pitää toivoa että Gagnonin nimi saadaan paperiin.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kyllä mun pitää sanoa ihan suoraan että jos Late lähtee ja eritoten lähtee Tepsiin, minua potuttaa se paljon enemmän kuin Aleksi Saarelan meno Ässiin.
 

100A

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto, Lukko, Jokerit
Kyllä mun pitää sanoa ihan suoraan että jos Late lähtee ja eritoten lähtee Tepsiin, minua potuttaa se paljon enemmän kuin Aleksi Saarelan meno Ässiin.

Just näin. Toivotaan nyt vielä, että on uutisankka. Tukosta en haluaisi muussa kuin Lukko-paidassa koskaan nähdä.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Sama juttu. Aleksi Saarela on meikäläisen kirjoissa yksi mopoautoileva teini muiden joukossa. Lauri Tukonen taas on antanut itsestään paljon fiksumman kuvan kuin jääkiekkoilijat yleensä. Jostain kumman syystä tällaiset merkitsevät, ja siksi olen tyytyväinen, että Lukossa on sellaisia pelaajia kuin Tukonen ja Tikkanen, eikä esimerkiksi Tommi Huhtala ja Jere Karalahti.

Porilaiset saavat kuittailla Saarelasta ja me Vahalahdesta, mutta mikäli tämä huhu pitää paikkansa, eivät kuittailut em. pelaajista tunnu enää missään.

Luotan tahan enemman kuin urheilulehden tietoihin.

Komppaan tässäkin. Urheilupaperi on voinut aivan hyvin perustaa huhunsa tähän foorumiin, jossa Tukosta on ehditty huhuta Turkuun jo ajat sitten.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Voihan se olla, että vaimon sanoma "otamme uudet haasteet vastaan yhdessä" tarkoittaa mitä vaan. Esimerkiksi jäävät Raumalle ja haasteena on yli 30 ottelua ensi kaudella. Tosin en tiedä mihin siinä vaimoa tarvitaan.

Kiistatta Tukonen on loistava pelaaja. Hänen varaansa vaan ei voi laskea mitään. Todennäköisempää on, että hän on saikulla kuin kokoonpanossa. Hintakin on aikamoinen pelattuihin peleihin nähden. Ei jatkoon. Harmi.
 

RaLu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Voihan se olla, että vaimon sanoma "otamme uudet haasteet vastaan yhdessä" tarkoittaa mitä vaan. Esimerkiksi jäävät Raumalle ja haasteena on yli 30 ottelua ensi kaudella. Tosin en tiedä mihin siinä vaimoa tarvitaan.

Kiistatta Tukonen on loistava pelaaja. Hänen varaansa vaan ei voi laskea mitään. Todennäköisempää on, että hän on saikulla kuin kokoonpanossa. Hintakin on aikamoinen pelattuihin peleihin nähden. Ei jatkoon. Harmi.

Suomessa jatkaessaan Late on Lukon mies, mutta KHL kutsunee.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös