Kyllä ensimmäinen ajatus eilen oli, kun Laten paarustamista pois kaukalosta katselin, että se oli siinä sitten tämä kausi. Vitutti ja laski kyllä voiton tuomaa hyvän olon fiilistä paljon.
Twitter / Valimaatw: @JuhoSuoramaa kyseessä siis ...
Tuossa linkki päivän Satakunnan Kansan juttuun. Tuosta tulee sellainen kuva, että Tukonen ei jatka Lukossa.
Minä en saa tuosta minkäänlaista kuvaa. Tosin en ole koskaan osannut naisten tunteita ja vinkkejä tulkita. Tästä sovittiinkin vaimon kanssa ensimmäisen riidan yhteydessä, että minä en mihinkään tulkintaa tule koskaan suostumaan. Asiat täytyy tulla tiskiin sellaisina kuin on ja rivien väliin minä en aio ikinä perheasioissa kirjoittamaan mitään.
Toki, jos lasketaan että koko kauden pääsisi pelaamaan. Tukonen on kuitenkin niitä harvoja pelaajia, jotka pystyvät omalla pelillään voittamaan otteluita, ja niin on tälläkin kaudella tapahtunut. Jos nyt miettii esim kumpi on ollut ratkaisevampi pelaaja tällä kaudella, niin ei montaa kertaa tarvitsisi Tukosen ja Koiviston välillä arpoa.No onhan noita +25 pisteen miehiä liikkeellä halvemmallakin.
Ja kyllähän siellä Turussa varmaan halutaan vähän näpäyttää Lukkoa, kun Vahalahti (ja Nummelin) ryssittiin Lukkoon ja Azekin meni sivu suun.
Kyllä mun pitää sanoa ihan suoraan että jos Late lähtee ja eritoten lähtee Tepsiin, minua potuttaa se paljon enemmän kuin Aleksi Saarelan meno Ässiin.
Mäkeläinen twiittaa, että Tukos-uutinen tuskin pitää paikkansa.
Luotan tahan enemman kuin urheilulehden tietoihin.
Voihan se olla, että vaimon sanoma "otamme uudet haasteet vastaan yhdessä" tarkoittaa mitä vaan. Esimerkiksi jäävät Raumalle ja haasteena on yli 30 ottelua ensi kaudella. Tosin en tiedä mihin siinä vaimoa tarvitaan.
Kiistatta Tukonen on loistava pelaaja. Hänen varaansa vaan ei voi laskea mitään. Todennäköisempää on, että hän on saikulla kuin kokoonpanossa. Hintakin on aikamoinen pelattuihin peleihin nähden. Ei jatkoon. Harmi.