manageri6969
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Osaavat Jääkiekko-organisaatiot, Jypinkylä
Valinta on tehty. Mitä mieltä??
Hieno otsikko ja avaus. Valmentaja on minulle täysin tuntematon.
Kuulostaa hyvältä. Itse pidän 3v pahvista, se antaa heti signaalin luottamuksesta.
Aika huono saa olla valmentajana, jos JYPin nykymateriaalilla jää liigassa runkosarjan kolmen parhaan ulkopuolelle ja pleijareissa puolivälieriin.
Uskon, että Tuokkola/Aho/Manner -osaston kaveri kyseessä.
Eipäs hutkita ennen kuin on tutkittu. Omista pojista Merikivi olisi minulle selkeästi mieluisin vaihtoehto!
Paras vaihtoehto organisaation sisältä, mutta valitettavaa haaskausta immospossen aikakaudella. Ei taatusti mitään auktoriteettia kokeneisiin ja paljon voittaneisiin pelureihin. No, eipähän taatusti tulla kuulemaan huhuja huonosta ilmapiiristä. Nähdään tuo mahdollisuutena vaikka jokainen tajuaa uhat.
Welcome head coach Seastone.
Nimenomaan puolustin Larry Seastonea. Todella hankalaan paikkaan joutui nyt.
Toki täytyy muistaa, että Immonen, Hytönen ja kumppanit eivät ole mitään egoisti-kiukuttelijoita, vaan viimeisen päälle JYPin menestyksen eteen sitoutuneita ammattimiehiä.Paras vaihtoehto organisaation sisältä, mutta valitettavaa haaskausta immospossen aikakaudella. Ei taatusti mitään auktoriteettia kokeneisiin ja paljon voittaneisiin pelureihin. No, eipähän taatusti tulla kuulemaan huhuja huonosta ilmapiiristä. Nähdään tuo mahdollisuutena vaikka jokainen tajuaa uhat.
Welcome head coach Seastone.
Nimenomaan puolustin Larry Seastonea. Todella hankalaan paikkaan joutui nyt.
Toki täytyy muistaa, että Immonen, Hytönen ja kumppanit eivät ole mitään egoisti-kiukuttelijoita, vaan viimeisen päälle JYPin menestyksen eteen sitoutuneita ammattimiehiä.
Toki täytyy muistaa, että Immonen, Hytönen ja kumppanit eivät ole mitään egoisti-kiukuttelijoita, vaan viimeisen päälle JYPin menestyksen eteen sitoutuneita ammattimiehiä.