Lauri Marjamäki Jokerien päävalmentajaksi

  • 386 488
  • 2 227

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tai sitten Jokerit pelasi hyvin, mutta vastustaja paremmin?
Vai miten selität sitten sen, että Jokerit on voittanut pelejä, missä se on pelannut huonosti? Vai ovatko voitetut pelit aina voitettu hyvällä pelillä? En usko...riittävän hyvin kuitenkin voittaakseen kyseisen pelin.
Kaikki kauden pelit myös nähneenä, on se Jokereiden oma paketti hyvin usein levähtänyt. Sanoisin, että enemmän tai vähemmän kaikissa noissa. Esim. nyt vaikka se viimeinen Dynamo peli. Järkyttäviä virheitä, joihin ei paljon vastustajan aina edes tarvitse myötävaikuttaa. Toki on ollut hyviä vastustajia, mutta paljon paljon helppoja virheitä, kurittomuutta, tyhmiä jäähyjä jne. Kazania vastaan pelattiin periaatteessa hyvin myös osa pelistä ja niissä lähimpänä tuo mainitsemasi tilanne. Mutta niissäkin helppoja virheitä.

Jokereilla kuitenkin sen verran hyvä materiaali että rontti puolet joukkueista kaatuu perussuorituksella. Tai pitäisi kaatua.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tähän eri. Kyllä ne jotain kertoo. Kertoo sen, että esim. missään noista tappioista se paketti ei pysynyt kasassa 60min -->pelattiinko silloin hyvin? Jep. Vai mennäänkö tässä Marjamäen selitysten tielle ja aletaan laskemaan minuutteja ja eriä jotka pelattiin hyvin - ei otteluita.
Niin. Esim Kazan tappioissa ( jotka olit muuten vahingossa kiihkopäissäsi merkinnyt Jokereiden voitoiksi) Jokerit taisteli ja pelasi miehekkäästi koronakaranteenin runtelemalla joukkueella.

Isossa kuvassa olen toki samaa mieltä siitä, että liikaa selityksiä ja liian vähän suorittamista.
 

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Niin. Esim Kazan tappioissa ( jotka olit muuten vahingossa kiihkopäissäsi merkinnyt Jokereiden voitoiksi) Jokerit taisteli ja pelasi miehekkäästi koronakaranteenin runtelemalla joukkueella.

Isossa kuvassa olen toki samaa mieltä siitä, että liikaa selityksiä ja liian vähän suorittamista.
Niin. Kuten toteat, selityksiä. Niiden aika on keskiviikosta alkaen toivon mukaan ohi ja heilahtamalla mennään r2.
 
Niin. Kuten toteat, selityksiä. Niiden aika on keskiviikosta alkaen toivon mukaan ohi ja heilahtamalla mennään r2.

Ja jos ja kun Jokerit selvittää heilahtamalla Lokomotivin, niin se seuraava vastus (oletettavasti TsSKA) on ihan samaa puuroa.

Marjamäen systeemit toimii ihan hyvin ja nyt pelaajat pääsi vähän lepäämään ja latautumaan pelkästään pudotuspeleihin.
 

Letkuspede

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Pens
Ja jos ja kun Jokerit selvittää heilahtamalla Lokomotivin, niin se seuraava vastus (oletettavasti TsSKA) on ihan samaa puuroa.

Marjamäen systeemit toimii ihan hyvin ja nyt pelaajat pääsi vähän lepäämään ja latautumaan pelkästään pudotuspeleihin.
Niin ensiksi pitäisi kaataa Liigan paras maalivahti. Ja Tsska ei todellakaan ole samaa puuroa. Siellä ei kukaan uskalla edes itsekseen kukaan ajatella Leviä. Viimeistely pitää saada kuntoon Loko-sarjaan. Loko tuskin tulee yhtä takki auki kuin viime keväänä. Ja joukkue ei ole ainakaan heikentynyt.
 
Niin ensiksi pitäisi kaataa Liigan paras maalivahti. Ja Tsska ei todellakaan ole samaa puuroa. Siellä ei kukaan uskalla edes itsekseen kukaan ajatella Leviä. Viimeistely pitää saada kuntoon Loko-sarjaan. Loko tuskin tulee yhtä takki auki kuin viime keväänä. Ja joukkue ei ole ainakaan heikentynyt.

No mun mielestä Dynamo on 1st ja Loko 2nd tässä konferenssissa. Sitten TsSKA, SKA ja Jokerit.

Lokon puolustus ja MV parempi mitä TsSKA:lla. TsSKA:n vahvuus on älytön rutiini.

Eilisessä pelissä Lokomotiv ei näyttänyt mitenkään erikoiselta Salavatia vastaan.

Eli jos täällä uskotaan Jokereiden etenevän tokalle kierrokselle, niin mä uskon niiden menevän suoraan konferenssifinaaliin.
 
Milloin mielestäsi Jokerit on näyttänyt kokonaisen ottelun erikoiselta? Ihan mielenkiinnosta.

Mä toistan samaa saagaa. Jokereilla on paras pelinsä olemassa. Se on ailahdellut jonkin verran monestakin eri syystä, jotka ovat kotiyleisön puute, loukit ja älytön otteluruuhka.

Jokerit on todistanut monessakin ottelussa huippuja vastaan pystyvänsä pelaamaan laadukasta jääkiekkoa. Mulla ei ole epäilystäkään etteikö se sama peli löytyisi pudotuspeleihin, kun joukkue on terveempi, pieni tauko alla ja vain yksi joukkue johon keskittyä.

Yksilöt voi kusta hommat ja tässä tarkoitan maalivahtia. Kalninsiin mulla ei ole luottoa, Lindbäckiin on.

Toi joukkue on rakennettu pudotuspeleihin ja nyt on aika toteuttaa.
 

Letkuspede

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Pens
No mun mielestä Dynamo on 1st ja Loko 2nd tässä konferenssissa. Sitten TsSKA, SKA ja Jokerit.

Lokon puolustus ja MV parempi mitä TsSKA:lla. TsSKA:n vahvuus on älytön rutiini.

Eilisessä pelissä Lokomotiv ei näyttänyt mitenkään erikoiselta Salavatia vastaan.

Eli jos täällä uskotaan Jokereiden etenevän tokalle kierrokselle, niin mä uskon niiden menevän suoraan konferenssifinaaliin.
Tuskin tuolla eilisellä pelillä Lokolle oli hirveästi merkitystä.
 

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Milloin mielestäsi Jokerit on näyttänyt kokonaisen ottelun erikoiselta? Ihan mielenkiinnosta.
Erikoisen huonolta ne on näyttäneet useammassa ottelussa ja useimpiin peleihin on mahtunut vähintään erikoisen huono erä.

Erikoisen hyviltä narrit näytti joskus alkukaudesta, kun esittivät ehdottomasti sarjan parasta kiekkoa. Vaan löytyykö se katkaisijaa kääntämällä pleijareihin?

Taitaa olla meille hyvä, että kevään pelit on vain Venäjällä, pojilla ei ole muuta mahdollisuutta kuin keskittyä kiekkoon..
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Red Wings, #65
Kai sulla on jo kootut selitykset keksittynä, kun näin ei nappia painamalla tapahdukaan. Vai meinaatko vain kadota palstalta, kun kakka osuu tuulettimeen.

Eikai niitä tarvitse keksiä tai selitellä, eiköhän jokainen tiedä mitkä ovat Jokereiden ongelmat ja heikkoudet tällä kaudella? Pelitapa ei niihin kuulu. Se on Jokereiden vahvuus.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lähtölaskenta on alkanut. Eväät syötiin ensimmäisessä pelissä. Näennäistä pyörimistä kulmissa ja Loko nauraa partaansa keskustassa. Lähtölaskennan ensimmäinen peli on nyt taputeltu.
 

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lähtölaskenta on alkanut. Eväät syötiin ensimmäisessä pelissä. Näennäistä pyörimistä kulmissa ja Loko nauraa partaansa keskustassa. Lähtölaskennan ensimmäinen peli on nyt taputeltu.
Vielä en ihan tähän usko. Mutta muistutus 2019 keväästä saatiin. Uskon edelleen, että Marja&joukkue ottaa opiksi tästä illasta erityisesti hyökkäämisen osalta. Toki olisihan sieltä raivokkaammankin esityksen tänään saanut pöytään löydä. En kiistä. Liian helposti tyydyttiin pyörimään ulkokehällä.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Perjantaina turpiin niin voi olla tämä ja potku-ketju aika aktiivisia :) Aika paljon on tullut kuraa annettua Latelle kauden aikana . Jotenkin sitä on yrittänyt luoda itselle positiivisen fiiliksen pudotuspeleihin. Ei jaksa alkaa vielä lyttäämään Latea sen enempää vaan yrittää tukea jengiä. Kaikki on vielä mahdollista. No, perjantaina voi olla jo toisenlaiset fiilikset :) Toivon vilpittömästi, että Late onnistuu. Kieltämättä seuraava peli on aika lailla must win. Tämä on kuitenkin tulosurheilua. Ulos ensimmäisellä kierroksella tarkoittaa uutta päävalmentajaa Jokereille.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itse toivoisin, että Marjamäki painottaisi ajan hengen mukaisesti sitä maskia sekä raivoa vetoihin. Ei tämän niin monimutkaista tarvi olla.
 

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Marjamäeltä hyvät kommentit pelin jälkeen. Erityisesti pelin tasapainosta ja oman paketin avaamisesta hyökkäyksen kustannuksella. Uskotaan, että keinot murtaa Lokon puolustus löytyy.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös