Shakermaker
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit
Laurin mielestä ei kannata miettiä, mitä tapahtuu kahden viikon päästä, tai keväällä.
Tätä aina jään pohtimaan, että miksi suomalaisista KHL:ssa pärjäävät vain tasoa NHL:n TOP-5 varaukset, mutta venäläisistä saman ikäluokan pelaajista pelaajia pystyy nousemaan mukaan melkein joukkueesta kuin joukkueesta. Ja tosiaan kaiken lisäksi vielä usein nämä "aivan paskat" suomalaisnuoret saattavat pyöritellä noita KHL:ssa vetäviä venäläisnuoria maajoukkuepeleissä nekkuun.
Mun mielestä tää on ihan oikein. Ainut mihin tänään voit vaikuttaa on tämä päivä. Pyritään olemaan paras mahdollinen lätkäjoukkue tänään peleissä ja taas huomenna treeneissä.Laurin mielestä ei kannata miettiä, mitä tapahtuu kahden viikon päästä, tai keväällä.
Sovittiin ettei paljasteta palstalaisten nikkejä.Marja on Keisari!
Tajusin sillä näppäimellä kun viestini postasin, että siinä on väärinymmärryksen mahdollisuus. Täytyy toivoa, että modeilla on sitä niin kutsuttua pelisilmää nyt.Sovittiin ettei paljasteta palstalaisten nikkejä.
Kumpi sinne laitetaan? Bragin vai Roma?Kannatti tehdä lisätilaa taskuihin!
Nyt näitä mahtuu taas.
Kumpi sinne laitetaan? Bragin vai Roma?
Olen vähän huolissani tuosta pelistä. Ei pelkästään saamattomuus vaan kolmannessa erässä näytti, että väsymys iski.
En ole yhtään huolissani. Puolustuspeli oli tänään just niin tiivistä kuin sen pitääkin olla. Tuo olisi voinut kääntyä kumpaan suuntaan tahansa, nyt kävi yhden Leskisen virheen takia näin. Harmi että ylivoima ei toiminut. Jokereiden pisteiden tekoon pystyvä osasto on valitettavasti liian kapea. Sillon kun Oneill tai Jensen on huono, niin nihkeää on varmasti.
Renkaat tyhjät-selitys toimii aina.Ne ylivoimat pitäisi hyödyntää paremmin. Harvoin sitä Pietarissa pelataan enemmän kuin kotijoukkue. Silti vähän hirvittää tämä peluutus ja rotaatioon puute. Varsinkin sitten kun alkaa ukkoa tippua enemmän. Kun meidän super-Janne ei saa mitään aikaiseksi. Ei siis vittu mitään.
En ole yhtään huolissani. Puolustuspeli oli tänään just niin tiivistä kuin sen pitääkin olla. Tuo olisi voinut kääntyä kumpaan suuntaan tahansa, nyt kävi yhden Leskisen virheen takia näin. Harmi että ylivoima ei toiminut. Jokereiden pisteiden tekoon pystyvä osasto on valitettavasti liian kapea. Sillon kun Oneill tai Jensen on huono, niin nihkeää on varmasti.
Minä olen huolissani. Ylivoima pitää saada kuntoon. Puolustus on liian heppoinen.En ole yhtään huolissani. Puolustuspeli oli tänään just niin tiivistä kuin sen pitääkin olla. Tuo olisi voinut kääntyä kumpaan suuntaan tahansa, nyt kävi yhden Leskisen virheen takia näin. Harmi että ylivoima ei toiminut. Jokereiden pisteiden tekoon pystyvä osasto on valitettavasti liian kapea. Sillon kun Oneill tai Jensen on huono, niin nihkeää on varmasti.
Sain pumpun eilen Biltemasta. On tänään harjoitushallin lämpiössä. Käsikäyttöinen.Renkaat tyhjät-selitys toimii aina.
Nautin, että tämä mies on Jokerien valmentaja. Täysin ylivoimainen esitys sarjakärkeä vastaan.
Minäkin nautin ihan helvetisti juuri tällä hetkellä.
Minä nautin siitä kun tästä miehestä päästään eroon ja mahdollisimman nopeasti.Nautin, että tämä mies on Jokerien valmentaja. Täysin ylivoimainen esitys sarjakärkeä vastaan.