Lauri Korpikoski TPS:ään

  • 692 822
  • 3 112

Kanada-malja

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NYR, COL
Jos vituttaa, niin jännä, että tämmöinen ratkaisu on tehty. Siis palaa kaukaloon jne. Kuka on joustanut tässä vai onko edes tarvinnut?
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Jos vituttaa, niin jännä, että tämmöinen ratkaisu on tehty. Siis palaa kaukaloon jne. Kuka on joustanut tässä vai onko edes tarvinnut?

Eikai Lauri voi kieltäytyä mikäli TPS hänet työpaikalle haluaa? Olisikohan TPS antanut Laurille luvan olla saikulla, kunnes soppari oltaisiin saatu purettua. Nyt kun ei saatu ainakaan järkevästi, niin TPS käskee miehen työpaikalle niinkuin kuuluukin. Jos Lauri tuosta kieltäytyisi niin olisi melko helppo paikka Tepsin purkaa soppari.

Mutta nämähän ovat jälleen vain spekulaatiota. Kyllä se kiima nähdään sitten kaukalossa, onko sitä vai ei.
 
No nyt kyllä pakko todeta, vaikka olenkin vankkumaton anti-sikariosasto pro-Lauri, että nyt menee vikaan tulkinnat tuosta videosta. Näillä jatkiksen pohjustuksilla kävin katsomassa videon ja olen ihmeissäni. Tuollainenhan Korppari on aina ollut, hymy on harvassa ja äänensävy rauhallinen. Mieshän jopa hymyili tuossa, mikä on suhtkoht harvinaista kaverin haastatteluissa. Itse sanoisin, että korkeintaan voi havaita tietynlaista, luonnollista ja ymmärrettävää, vaivautumista tilanteen johdosta, mutta eihän tuossa ole banaanin kelleryksestä tietoakaan silmien ja hiusrajan välissä.

Voisin verrata omaa viimeisten pikkujoulujen jälkeistä työmaanantaita tuohon kiusaantuneen vaivaantuneeseen oloon. En minä olisi noin keveällä mielellä ollut haastattelussa.
 

Aleksis Veli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jos asiat olisi saatu sovittua ja nyt olisi yhteisenä päämääränä TPS:n menestys kaukalossa, niin olettaisin, että kumpikin osapuoli haluaisi viestiä ulospäin tämän mukaisesti. Tuossa videossa ei ole huolestuttavaa ensisijaisesti Korpikosken olemus vaan se, mitä hän sanoo.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
No nyt kyllä pakko todeta, vaikka olenkin vankkumaton anti-sikariosasto pro-Lauri, että nyt menee vikaan tulkinnat tuosta videosta. Näillä jatkiksen pohjustuksilla kävin katsomassa videon ja olen ihmeissäni. Tuollainenhan Korppari on aina ollut, hymy on harvassa ja äänensävy rauhallinen. Mieshän jopa hymyili tuossa, mikä on suhtkoht harvinaista kaverin haastatteluissa. Itse sanoisin, että korkeintaan voi havaita tietynlaista, luonnollista ja ymmärrettävää, vaivautumista tilanteen johdosta, mutta eihän tuossa ole banaanin kelleryksestä tietoakaan silmien ja hiusrajan välissä.

Voisin verrata omaa viimeisten pikkujoulujen jälkeistä työmaanantaita tuohon kiusaantuneen vaivaantuneeseen oloon. En minä olisi noin keveällä mielellä ollut haastattelussa.
Niin, katoitko sä tuon yllä olevan videon mikä koski tuota sydänlihastulehdusta? Sehän on vanha video. Vai mistä videosta on kyse? Itse vaan löydän tuon pelaajakortin joka on kyllä aika helvetin kömpelö pläjäys.
 

Nati

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Eetu Liukas
Niin, katoitko sä tuon yllä olevan videon mikä koski tuota sydänlihastulehdusta? Sehän on vanha video. Vai mistä videosta on kyse? Itse vaan löydän tuon pelaajakortin joka on kyllä aika helvetin kömpelö pläjäys.

hc.tps.fi etusivulla eli ylhäällä pyörii lyhyt pätkä Korpparista.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Facessa on maksullinen Turkkarin juttu missä otsikossa on jotain tähän suuntaan.. Huomisessa Turun Sanomissa piti olla Korpikosken haastattelu mutta yllättäen sitä ei ole!
Pystyykö joku vähän avaamaan mistä kyse?
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
hc.tps.fi etusivulla eli ylhäällä pyörii lyhyt pätkä Korpparista.
En tiedä onko käyttäjässä vikaa vai uusissa sivuissa. Hetki sitte ei löytynyt mitään ja nyt se lävähti heti silmille, kiitos.
Outo haastattelu. Ehkä sitä vaan kiinnittää huomiota pieniin asioihin..en tiedä.
 

Kanada-malja

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NYR, COL
Facessa on maksullinen Turkkarin juttu missä otsikossa on jotain tähän suuntaan.. Huomisessa Turun Sanomissa piti olla Korpikosken haastattelu mutta yllättäen sitä ei ole!
Pystyykö joku vähän avaamaan mistä kyse?
 

Vode

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Facessa on maksullinen Turkkarin juttu missä otsikossa on jotain tähän suuntaan.. Huomisessa Turun Sanomissa piti olla Korpikosken haastattelu mutta yllättäen sitä ei ole!
Pystyykö joku vähän avaamaan mistä kyse?

Tepsi oli kertonut jutun tekijä Harri Aholalle tänään aamulla, että Korpikosken haastattelu ja kuvaaminen onnistuu. Iltapäivällä kun Ahola oli mennyt tekemään hallille haastattelua niin Korpikoski oli kieltäytynyt haastattelusta koska ei ole, "siinä asemassa, että voisi asiaa kommentoida" ja pyyhkäisi autonsa kanssa pois. Siinäpä käytännössä koko juttu.
 

Vode

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No ei tämä seuran kotisivulla oleva pelaajakorttikaan nyt innostavalta vaikuta.

Tätä sanaa Aholakin tuossa jutussa kommentoi.

Ennen kaikkea nyt vain toivon, että tämä ei vaikuttaisi negatiivisesti joukkueen ilmapiiriin ja tekemiseen, kun ollaan oltu niin lupaavalla tiellä.

Mielestäni tässä on Laurilla iso vastuu. Jos hän on ammattilainen hänen pitää pitää huoli, että vaikka häntä kuinka vituttaisi niin hän ei saa tartuttaa pahaa mieltänsä muuhun joukkueeseen. Muuten on varmaan haettava taas sairaslomaa. Toki myös Tepsin valmennuksen ja muun johdon on annattava Laurille tasavertainen mahdollisuus ottaa pelipaikka pelaavasta kokoonpanosta.
 

Kanada-malja

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NYR, COL
Tätä sanaa Aholakin tuossa jutussa kommentoi.



Mielestäni tässä on Laurilla iso vastuu. Jos hän on ammattilainen hänen pitää pitää huoli, että vaikka häntä kuinka vituttaisi niin hän ei saa tartuttaa pahaa mieltänsä muuhun joukkueeseen. Muuten on varmaan haettava taas sairaslomaa. Toki myös Tepsin valmennuksen ja muun johdon on annattava Laurille tasavertainen mahdollisuus ottaa pelipaikka pelaavasta kokoonpanosta.
Ahola varmaan kommentoi haastattelua, ei pelaajakorttia.
 

Smirnoff

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS #26
TPS:n sivuilla olevalla game facella, jos jatkaa toivotaan että pysyy poissa edustuksen matkasta. Tuollainen masentava pelaaja myrkyttää vaan koko joukkueen.
Jouduin tykkäämään tästä. Olen suuren suuri korpeedo fani, mutta kyllä se nyt vain niin on, että turha sinne on mennä läpsyttelemään jos mieli on matala syystä taikka toisesta. Perkele, kun on tumma varjo tämän paluun ympärillä.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Jouduin tykkäämään tästä. Olen suuren suuri korpeedo fani, mutta kyllä se nyt vain niin on, että turha sinne on mennä läpsyttelemään jos mieli on matala syystä taikka toisesta. Perkele, kun on tumma varjo tämän paluun ympärillä.

Turha on sinne mennä, mutta pakko jos TPS määrää. Jotenkin alkaa tuntua, että ei tämä nykyinenkään tilanne ole kenenkään etu. Vittu.
 

Saksipotku

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyllä Korpikoski sen verran paljon on elämässään haastatteluja antanut, että osaa mediapelin. Ihan takuulla halusi jäyhällä olemuksellaan viestittää, että hampaankolossa on melkoisesti ja TS:n haastattelusta kieltäytyminen vielä vahvistaa asian. Vaikka tuosta kuinka sanoisi, että turha vetää johtopäätöksiä niin tuo naama norsunvitulla esiintyminen ei taatusti ole vahinko.

Toivon todella paljon, että Lauri vetää aivan huippukauden vielä Tepsissä, mutta kyllä mielenkiintoista on nähdä, miten hyvin pystyy antamaan kaikkensa joukkueelle. Uskomattoman henkisen ja fyysisen mankelin kaveri on kokenut viimeisen reilun kolmen vuoden aikana.
 

Synyster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Tämä tilanne elää nyt kyllä kokoajan.

Fiksuin olisi se, kun jengi keskustelisi tästä asiallisesti, eikä paukuttaisi leukojaan.

Kiusallinen tilanne näyttää vuoronperään tyhmiltä.
 

KovaT

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, seurannassa TPS
Täytyy antaa Tepsille pisteet siitä jos tää on vaan valittu tie, miten mediassa tällä kaudella toimitaan! Ensin saadaan valtamediat puhumaan paskaa ja nyt sitten vielä itse päähenkilö vihdoin ääneen, mutta synkistelemään vain. Jos kaikki edelleen on hyvin, niin hieno mediatemppu kyllä! Pelikin kulkee siinä sivussa. Itselle erikoisinta tuossa haastattelussa oli joukkueen sijoituksesta puhuttaessa se oli "he" eikä "me".
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös