Kommenttisi todellakin kertoo ihmisten erilaisista ajattelutavoista ja erilaisista ihmisistä. Muutama poiminta kommentistasi:
- Osa näkösään ei kunnioita ja pidä kiinni tehdyistä sopimuksista, minusta niitä tulisi kunnioittaa eikä siinä ole mitään outoa.
- Onko Korpikoski voinut vaikuttaa sairauksiinsa tai terveydentilaansa? Ei ole voinut! Sitten kun itse vakavasti sairastuu monesti vasta ymmärtää terveyden merkitykset ja sairastumisen tuomat rajoitukset. Tämän olen henkilökohtaisesti läpikäynyt ja näin olleen sen ymmärrän paljon enemmän haluaisi tehdä mutta ei vaan pysty.
- Mistä tiedät ettei Korpikosken palkkaa leikattu kun muidenkin leikattiin? Olen saanut käsityksen, että yhtälailla leikattiin hänelle vaan todennäköisesti ei maksettu leikattua osuutta takaisin menestysbonuksina kuten muille.
- Eikö Korpikoski olisi halunnut palata jäälle ja pelata kun on vaan maannut ja räkinyt kattoon. Hänhän nimen omaan olisi halunnut välttää leikkausta ja pelata. Hänhän olisi leikkauksen jälkeen halunnut palata pelaamaan ja olla osa joukkuetta. Aina antanut kaikkensa kun siihen terveys on antanut myötä. Korpikoski on aina halunnut antaa parastaan ja osoittanut suurta intohimoa lajia, seuraa ja tekemistään kohtaan suuri kapteeni ja TPS-sydän mielestäni.
- Minun Tepsille Korpikoskesta olisi edelleen hyötyä ja paljon jos häntä osattaisiin hyödyntää toinen juttu on, että tahtooko hän ja se on hänen oma valinta. Ehkä kannattaa miettiä onko seura enää hänen arvoisensa.
Työpaikkakiusaaminen tai -syrjintä on mielestäni erittäin arka ja herkkä asia. Joku organisaatiojohtamisen viisas on joskus sanonut, että työyhteisössä kiusaamista tai syrjimistä on se, että kohde kokee tulleensa kiusatuksi tai syrjityksi ja näin tässä tilanteessa todennäköisesti on päässyt käymään. Monestihan se organisaation ulkopuolinen taho on esim. työterveys joka näitä asioita selvittää ja tutkii.
Seura on tehnyt sopimuksen Korpikosken kanssa ei kukaan yksittäinen toimija. Seuran täytyy tuntea toimiala ja tiedostaa pelaajasopimuksiin liittyvät riskit. Seuran tulisi tätä tehtyä sopimusta kunnioittaa ja pelaajaansa arvostaa. Seurahan on pelaajan joukkueeseensa halunnut. Tällä hetkellä alkaa valitettavasti vaikuttamaan sille, että seurassa nousee esille itse seuraa isompia toimijoita joille minun Tepsissä ei valitettavasti olisi tilaa.
Korpikoski-case tyyppiselle toiminalle yksinkertaisesti ei olisi mitään tarvetta, voittajia ei asiassa tule olemaan. Varmaa on, että tämä jatkuu vielä pitkään. Lisää asiaan liittyvää mielenkiintoista pohdittavaa
Ylen jutussa.
Näin me ihmiset ajatellaan, suhtaudutaan ja ymmärretään asioita eri tavalla.