Jaa, mä luulin että täällä olis ollut ilo irti kun näin tuon uutisen..näyttääkin olevan päinvastoin vaikka täällä on huudettu jo kolme vuotta että Korpikoski äkkiä vuokralle ulkomaille että rahaa jää kakkosketälliseen. Noh, mä erotun joukosta ja otan ilolla tämän uutisen vastaan ja täytyyhän sitä myös perustella.
Miettikää missä rumbassa tässä on Seura ja ennenkaikkea Korpikoski ollut viimeiset puoli vuotta, vauhti vain kiihtynyt loppua kohden. Nyt saa Tepsi ja varsinkin Korpikoski rauhan kevääseen asti.
Uutisessa lukee että aloite tullut Korpikosken suunnalta. Miksi tästä pitää alkaa tehdä kaikenlaisia salaliittoteorioita taas, kukaan täällä ei tiedä mikä on totuus. Mennään tuolla tiedolla kun salaliitoilla ei ainakaan saa mitään hyvää aikaan ja hyvin todennäköisesti ne kaikki on aivan täyttä paskaa ja osa muuttuu todeksi. Tuo aloite on oikeesti voinut tulla Korpikoskelta, edelleen, miettikään viime kuukausia, voisko olla että Lauri haluaa hetken huilin Suomesta ja tästä hälystä. Saattaa tehdä aivan helvetin hyvää koko perheelle päästä hetkeksi pois.
Mä olen ainakin hiton tyytyväinen tähän ratkaisuun. Se mitä mä tiedän ihmisen mielestä niin, vaikea kausi olisi tullut Korpparille täällä kaiken keskipisteessä.
Henkilökohtainen toive on että missä Korpikoski pelaakaan tulevan kauden, toivon todellista tykkikautta ja keväällä katsotaan miten ja missä ura jatkuu. Hyvä Kapteeni, uskon suhun.