Lasse Kukkonen – kärppäkapteeni

  • 247 332
  • 770

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Eiköhän Junno hoida tämän. Myydään ensin halli täyteen seremoniaan ja seuraavan päivän otteluun uusi satsi.
Ja sitte vielä seuraavaan matsiin Lasselle yhen pelin soppari niin taas on halli täysi ;D
 

Glove

Jäsen
Ei tule muuten olemaan ihan lyhyt seremonia tämä. Eiköhän tässä ainakin tunti patsastella, nään jo silmissäni sen kitinän mitä tällä keskustelupalstalla tulee olemaan kun seremonia vaan jatkuu ja jatkuu vaikka pelin olisi pitänyt jo alkaa... :)
Olisihan nämä hyvä näkyä jossain. "Lähetys alkaa 18:15, ottelu alkaa 19:30"
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Ei tule muuten olemaan ihan lyhyt seremonia tämä. Eiköhän tässä ainakin tunti patsastella, nään jo silmissäni sen kitinän mitä tällä keskustelupalstalla tulee olemaan kun seremonia vaan jatkuu ja jatkuu vaikka pelin olisi pitänyt jo alkaa... :)
Sitten kun kiekon pitäisi pudota jäähän huomataan että siellä paistaa taas joku mainos jään läpi..
 

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Leijonat, Kärpät
Sitten kun kiekon pitäisi pudota jäähän huomataan että siellä paistaa taas joku mainos jään läpi..

Eieiei, ei tule tapahtumaan. Jäästä vastaa maailman paras kaiffari, joka on meritoitunut MM-kisoja myöten.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Minäkin olen sitä mieltä, että Lassen paita kattoon. Kaukana ollaan kuitenkin siitä mitä Atella on Nivalassa: Oma katu.
 

VeeJiiJii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Leijonat, Sharks, Avalanche
Näin saadaan Jukurit-peliin tupa täyteen. HIFK-pelissä se on muutenkin täysi. Tämä on minun tulkintani.
Juurikin näin. Eikä Lassella ollut historiaa toisesta seurasta niinkuin ei koskaan pitänytkään. Ilun seremoniaan valikoitui TPS, koska hän oli mukana Jortikan toisessa triplassa.

Yksi toinen taka-ajatus vastustajan valikoitumisessa saattaisi silti olla myös Lassen monivuotisen sekä seura- että maajoukkueystävän Juhamatti Aaltosen läsnäolo seremoniassa. JMA tulisi siis olemaan se pelaaja, joka ojentaa kukat Lasselle Jukureiden puolesta.
 
Viimeksi muokattu:

Yeap

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Juurikin näin. Eikä Lassella ollut historiaa toisesta seurasta niinkuin ei koskaan pitänytkään. Ilun seremoniaan valikoitui TPS, koska hän oli mukana Jortikan toisessa triplassa.

Yksi toinen taka-ajatus vastustajan valikoitumisessa saattaisi silti olla myös Lassen monivuotisen sekä seura- että maajoukkueystävän Juhamatti Aaltosen läsnäolo seremoniassa. JMA tulisi siis olemaan se pelaaja, joka ojentaa kukat Lasselle Jukureiden puolesta.
Tämä toinen taka-ajatus on ollut varmasti se tärkein ja ainoa ajatus.
 

Corona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Yksi toinen taka-ajatus vastustajan valikoitumisessa saattaisi silti olla myös Lassen monivuotisen sekä seura- että maajoukkueystävän Juhamatti Aaltosen läsnäolo seremoniassa. JMA tulisi siis olemaan se pelaaja, joka ojentaa kukat Lasselle Jukureiden puolesta.
Eikö Lasse tämän suoraan kertonut tuossa Kärppien sivuilla olevassa uutisessa?
Kyseisenä juhlailtana Kärppiä vastaan asettuu Juhamatti Aaltosen tämänhetkinen joukkue. Kukkonen myöntää, ettei kyse ole sattumasta.

”Juhis on yksi parhaista ystävistä, joita jääkiekko on minulle tarjonnut. Hienoa, että hän pääsee olemaan paikan päällä Raksilassa. Se on itselleni tärkeä asia. Lisäksi täytyy todeta, ettei tuollaisia läheisiä pelikavereita enää ihan hirveästi muissa Liiga-seuroissa enää pelaakaan. Melko moni, kenen kanssa olen aikanaan pelannut, on jo lopettanut peliuransa”,
Lasse naurahtaa.
Tästä paidan nostosta ei tarvitse ainakaan käydä samoja keskusteluja sen aiheellisuudesta, mitä ehkä hieman käytiin edellisen seremonian alla. Minun puolesta voidaan jäädyttää vaikka molemmat numerot, mitä Lasse on Kärpissä käyttänyt.

Ja paikalla ollaan, silloinkin.
 

Learn2Play

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa Bay Lightning
Tästä paidan nostosta ei tarvitse ainakaan käydä samoja keskusteluja sen aiheellisuudesta, mitä ehkä hieman käytiin edellisen seremonian alla. Minun puolesta voidaan jäädyttää vaikka molemmat numerot, mitä Lasse on Kärpissä käyttänyt.
Kyllä tuo omaan silmään tulee ainakin näyttämään aika väärältä että Lassen ja Speden vieressä on Ilu Mikkolan paita.. sylettää

Täysin samaa mieltä siis että nyt tässä ei ole mitään epäselvyyttä onko ansaittu
 

VeeJiiJii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Leijonat, Sharks, Avalanche
Eikö Lasse tämän suoraan kertonut tuossa Kärppien sivuilla olevassa uutisessa?
Nyt täytyy myöntää että olen lukenut uutisen ainoastaan somekanavien kautta. Ei ole kahta kysymystä, kuuluisiko hyvän ystävän edustama joukkue olla valikoituna vastustajaksi, eikä Jukurit ainoastaan vain myynnin kannalta. ;) (Toki Jukurit on muutenkin aiempaa mielenkiintoisempi joukkue.)
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tainnut olla kuvailemassa musiikkivideota. Saattaahan tuo olla muuttanutkin.
Jotenkin sain käsityksen että olisi ihan muuttanut, mutta voi olla että ymmärsin väärinkin. Ja toki mulle siis on ihan sama vaikka asuisi kuussa, kunhan hoitaa työnsä Kärpissä.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jotenkin sain käsityksen että olisi ihan muuttanut, mutta voi olla että ymmärsin väärinkin. Ja toki mulle siis on ihan sama vaikka asuisi kuussa, kunhan hoitaa työnsä Kärpissä.
Hoitaa hommia alun jälkeen talven yli etänä. Sitten asettuu lähitöihin.

Edit. Lähiöihin -> lähitöihin. Heh!
 
Viimeksi muokattu:
K

Kiekkokatsoja

Kyllähän Oulussa on rakennettu pitkään hyvää Suomalaista jääkiekkoa.
Pohojosesta on tullut monia hyviä pellaajia, kuten Lasse.
Hän teki pitkään hyvää työtä jääkiekkoilijana, ja hyvä että jatkaa kiekon parissa.
Lasse on juhlansa ansainnut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös