King Jeremy
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Liverpool, Bayern München ja Boston Celtics
Jos jollain on lähipiirissä untuvikkopelaajanalku, jolle ei ole vielä hahmottunut olisiko left vai right, niin kehotan välittömästi tekemään kaverista rightin pelaajan. Sillä ei pääse suoraan ihan NHL:ään asti, mutta kaudella 07/08 right-ominaisuus on riittänyt ainakin jatkuvaan peliaikaan HIFK:ssa...
No saatana, mähän oon 1v 10kk poikaani treenauttanut ihan sellaisella suoralapaisella vielä, ja pähkäillyt, että left vai right. Itse oon left ja oikeakätinen, mutta suvussa on vasureitakin. Oon havainnut saman, että rightin pelaajana peliaikaa olis luvassa, jos ei nyt muualla, niin ainakin Baxterin alaisuudessa. En, nimittäin, usko, että tämä sama meno jatkuu ensi kaudella, mutta hyvähän se on tietää, että ainakin Baxter sitten peluuttaa. :)
Jos mennään asiaan, niin kyllähän tämä Korhonen menee samaan sarjaan Jari Munckin, Niklas Hedbergin ym. kanssa, mutta on ehkä vielä heitäkin huonompi. En näe mitään käyttöä HIFKissä. Ehkä jossain Ässissä (nykyään), mutta se onkin eri asia se.
Jotkut ovat väitelleet, että onko Korhosen syy tämä 7. sija. Ei ole syy, mutta ilmaisee hyvin sen, miksi HIFK on 7. Kuten täällä on todettu, ei Kärpissä olisi Korhosen tasoisia pakkeja, vieläpä tuollaisella peliajalla. Mutta ehkä tämä kaveri huuhtoutuu Baxterin mukana vit.. pois. Mieluummin peliaikaa vaikka omille junnuille.