Monot hankittu ja suksetkin jo kotona ovat. Olen siis laskenut muutaman kerran ja siksi päätin ostaa omat tarvikkeet. Kysymys vielä, että onko täällä asiantuntevaa porukkaa tähän DIN-arvon säätämiseen. XXL kun hain sukset niin ei niitä sitten ollut säädetty oikein ja kaveri laittoin vain jotain ja se oli siinä. Vähän nihkeältä tuntui koko tilanne. Mutta siis nyt etusiteessä on 5,5 niin pitääkö takanakin olla sama arvo? Eli tuo 5,5. Laskureista saan 5-6 kun netistä testailen. Vai onko se vain paras testaamalla niinkun tämä kaveri minulle sanoi tiskillä, että menen mäkeen ja katson kuinka suksi lähtee tai ei lähde jalasta :( Ja joo ei sanonut tuota loppua, mutta vähän nihkeä kuva jäi koko toiminnasta... Eli onko mitään "suosituksia/vinkkejä. Kiitos.
Ja @Alamummo - kävin hakemassa monot suosittelemasta liikkeestä. Ihan asiantuntevaa palvelua joo, mutta vähän jätettiin yksin testailemaan sinne ja vietin ehkä yksinäni 80% ajasta, kun kaverit puuhailivat muuta ja tyyppikin vaihtua kesken monojen testauksen :D Mutta joo ihan mukavat monot lähti mukaan, mutta vähän olisin toivinut asiakaspalvelua enemmän varsinkin, kun itse olen vielä suht kujalla näistä asioista. Plussaa siitä, että kaveri kyllä ammattilainen, kun heti osasis sanoa että mitkä voisivat olla sopivat monot minulle. Voin kyllä suositella muillekin liikettä, jos ei seuraavaksi niin kiirus ole siellä ;)
EDIT: Vähän karsittu turhaa.
Ja @Alamummo - kävin hakemassa monot suosittelemasta liikkeestä. Ihan asiantuntevaa palvelua joo, mutta vähän jätettiin yksin testailemaan sinne ja vietin ehkä yksinäni 80% ajasta, kun kaverit puuhailivat muuta ja tyyppikin vaihtua kesken monojen testauksen :D Mutta joo ihan mukavat monot lähti mukaan, mutta vähän olisin toivinut asiakaspalvelua enemmän varsinkin, kun itse olen vielä suht kujalla näistä asioista. Plussaa siitä, että kaveri kyllä ammattilainen, kun heti osasis sanoa että mitkä voisivat olla sopivat monot minulle. Voin kyllä suositella muillekin liikettä, jos ei seuraavaksi niin kiirus ole siellä ;)
EDIT: Vähän karsittu turhaa.
Viimeksi muokattu: