Tuntuu siltä, että ne jotka kyseenalaistavat esim. Facebook-sessioiden mahdollisen vaikutuksen yksilöiden suorituksiin, tuskin ovat koskaan tulleet itse osaksi julkisista arvioinneista. Tällöin voi olla hiukan vähemmän perspektiiviä arvioida omien kokemusten kautta, mitä mahdollisesti tuttujen tai tuntemattomien julkinen analyysi omaan tekemiseen vaikuttaa tai on vaikuttamatta.
No, itse nyt ainakin koen järkevämpänä ajatella niin, että
a) totesi itse pelanneensa heikoimman pelinsä HPK:ta vastaan, eli ei ollut itseensä tyytyväinen
b) joukkue piti oman kriisipalaverinsa jatkuvien tappioiden johdosta
c) joukkue ehti harjoitella tämän jälkeen kolme päivää, etenkin Perrin-Eller-Peverley
Ja näiden seurauksena joukkue käänsi kurssin ja voitti seuraavat kolme ottelua. Vai Peverleykö sai itse koko joukkueen kurssin käännettyä, kun sitä haukuttiin Facebookissa?
Eiköhän tähän, että joukkueessa käytännössä kaikki pelaajat paransivat peliään samalla hetkellä johtunut ihan ammattimaisista toimenpiteistä joukkueen sisällä, niin itse pelaajien kuin valmentajienkin avulla.
Koska ketju koskee kuitenkin Elleriä, niin täytyy todeta että pelasi ainakin omasta mielestäni selkeästi heikoimman pelinsä Bluesia vastaan. Ilmeisesti siis miestä on kehuttu Facebookissa, jonka johdosta ammattimiehellä kihahti hattuun ja alkoi löysäilemään.