Muistanko nyt ihan väärin, jos väitän että Leinonen on ennenkin ollut "vähän pihalla" näiden siirtojen suhteen, jotka tapahtuvat kesken kauden.Erikoista kun eilisestä lähtien Tapparan omilla sivuilla kerrottu miehen siirtyneen loppukaudeksi Lukkoon...pitiköhän siinä olla sitten loppuvuodeksi, erikoista säätöä.
En tiedä tuleeko tämä oikeaan ketjuun, mutta sanottava on kuitenkin.
Miten Lukon budjetilla operoiva "ammattilaisorganisaatio" voi vuodesta toiseen tehdä alokasmaisia virheitä scouttauksessa/pelaajahankinnnassa.
Kaikki kunnia J.Laiholle 70 - 80 luvun pelaajaurasta sekä työstä RTK - palvelussa, mutta nykyajan vaatimuksien mukainen pelaajien kartoitus ja hankinta ei tunnu olevan hänen alaansa (Jacina, Collins, etc.)
Esimerkiksi Mikko Viitanen oli menneillä kausilla lähes ainoa valopilkku joukkueessa, Oululaisten lisäksi.
Aika hyvä ajoitus tälle tekstille. Käyppä lukemassa Riittääkö Laihon ammattitaito?-ketju tuosta alempaa.
Mikä vitun valopilkku? Ja paino sanalle menneillä ja sen voi muuttaa muotoon eräällä menneellä. Sekin vain sen kahdeksan tehdyn maalin osalta, jotka Strakan passeista sattui napsumaan.
Joukkeessa, joka pyrkii toteuttamaan edes hiukan modernia pelikirjaa, ei ole käyttöä Mikko Viitaselle. Syötöt tasoltaan karmeita. Lisäksi liike, pelinluku ja laukauksen tarkkuus puutteellisia. Jos haluat niitä valopilkkuja, niin listaan nimet Toporowski, Straka, Vehanen, Hämäläinen, Morrison, Heikkinen ja Lammassaari herra Viitasen edelle. Tosin mainitsitkin, että lähes ainoa valopilkku.
Viitasesta olen samaa mieltä, kaveri kelpasi kuitenkin hetki sitten vielä maajoukkueeseenkin. Pelikirjasta on pakko kysyä että oletko itse nähnyt sellaista? Luulin että koko pelikirja on Sihvosen mielikuvituksen tuote mutta kerropa mistä näitä pelikirjoja saa niin tutustun tarkemmin.Oletko Kettumainen nähnyt elämässäsi peikirjaa?
Entäs modernia sellaista?
Vähän epäilen.
Mutta tämä oli vain mielipiteeni. Mielestäni Viitanen oli odotuksiin nähden erittäin hyvä puolustava puolustaja. Jos mielestäsi teki maalinsa JStrakan syötöistä, tekeekö se maaleista vähemmän arvokkaita?
On kuitenkin olemassa myös niitä pelaajia jotka eivät tee edes Strakan syötöistä maaleja.
Ei tästä tämän enempää, olen vain yllättynyt myynnistä.
Ei tästä tämän enempää, olen vain yllättynyt myynnistä.
Strakan syötöistä kun oli puhetta, niin ei se kellekään muulle antanut niin paskoja syöttöjä kuin Viitaselle. Välillä vaikutti ainakin siltä, että piruutaan antoi viivassa Mikolle sellasen lätyn ettei suoraan pystynyt ampumaan. Itelle ainakin tuli sellanen kuva ettei Straka paljoa viitasesta välittänyt.
Cook on täysi kysymysmerkki. Esitykset SM-liigassa eivät ole vakuuttaneet tippaakaan. Tuskin Lukossakaan tulee ihmeitä esittämään.
No eihän sitä koskaan tiedä, voihan Cookista yht'äkkiä kuoriutua joku Benoit v2.0 mutta todennäköisyys sille ei lienee valtavan suuri.
Andre BENOIT (1984) 181/87
Hamilton Bulldogs (AHL) 06/07 64 10+21=31 41
Tappara Tampere 07/08 54 12+26=38 96
Charlie COOK (1982) 180/85
Binghamton Senators (AHL) 06/07 74 11+24=35 65
HIFK Helsinki 07/08 38 2+13=15 34
Jokos on jääharjoituksista jotain kommentteja kaksikon esityksistä?
Kyllähän myös Teemu "NHL" Kesä viihdytti meitä kyseinen numero selässä usean kauden ajan vuosituhannen alussa. En toki syytä Rokua Kesän unohtamisesta, itsekin olen pyrkinyt hänet unohtamaan...Laitisen numero 42 kuuluu Lukossa vähän käytettyihin. Muistelisin että suuren pojan (Vesa Salon) pienehkön paluun jälkeen (1994-95) sitä ei olekaan käytetty, eikä sitä ennenkään sen puoleen.
Pettinen ja Laitinen on ykkösparina. Olisko Ardelan-Cook sitten kakkospari..?
Kyllähän myös Teemu "NHL" Kesä viihdytti meitä kyseinen numero selässä usean kauden ajan vuosituhannen alussa. En toki syytä Rokua Kesän unohtamisesta, itsekin olen pyrkinyt hänet unohtamaan...
Cook ja Laitinen pelasivat molemmat ihan kelpo ottelut Bluesia vastaan. Laitinen korvaa helposti Viitasen. Cookista on varmasti iloa ainakin yv:llä.