Lainaa kausikorttia – kysy tai tarjoa!

• 47 534
  • 269

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tomi Lämsän kevät
Mulle kelpais myös kausikortti perjantaille, jos jollain jää käyttämättä. Vois pojan kanssa lähteä peliin pitkästä aikaa.
Lukko-sovellus löytyy.

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tomi Lämsän kevät
Laitetaanpa taas ajoissa. Jos jollakin jää kausikortti käyttämättä perjantain HIFK-peliin, niin mulle voi laittaa sovelluksella. Pojalle menis tämäkin. Ja jos on kaksi, niin mullekin kelpaa tietty :)

Kepakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tomi Lämsän Lukko
Jos jollakin huomiseen HIFK-peliin lippua joutilaana, niin lainaan mielelläni. Lukko-sovellus löytyy.

Edit. Ei enää tarvetta.

Viimeksi muokattu:

upreo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olisi seisomalippu illaksi tarjolla. Ekalle yv:n laittaneelle lippu äppiin.

Muoks. Meni jo.

Viimeksi muokattu:

Kepakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tomi Lämsän Lukko
Jos jollakin jäämässä huominen SaiPa-peli välistä ja kausaria olisi lainaksi asti, niin saa laittaa viestiä. Lukko-sovellus löytyy.

Edit. Sain

Viimeksi muokattu:

Pattero

Jäsen
Samat sanat, olen tulossa itse paikalle mediakatsomoon, mutta pikkuveljeni kaipaisi kausikorttia. Jos on jäämässä huomiselta yli, ottaisin hänelle ilomielin vastaan, sovellus löytyy.

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tomi Lämsän kevät
Perjantain Kärpät-peliin olis hakusessa 1-4 lippua… Pitäis viedä omat 2 muksua ja yksi ranskalainen vaihtomuksu Raumalle peliin.

Eli, jos joillekin jää käyttämättä, niin käyttöä olisi kyllä.

Lukko-sovellus löytyy.

EDIT. yhden sain jo lainaan. Vielä olis haussa 1-3 kpl. Pääsis köyhä hieman edullisemmin kolmen muksun kanssa :)
Edit2. Ei enää tarvetta.

Viimeksi muokattu:

Kepakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tomi Lämsän Lukko
Jos jollakin on huomiseen Kärppä-otteluun lainaan kausaria, niin saa laittaa YV. Lukko-sovellus löytyy.

Edit. Vielä haussa.

Viimeksi muokattu:

Kepakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tomi Lämsän Lukko
Yritetään vielä viime tingassa. Pojalle olisin vailla kausaria tähän peliin. Lukko-sovellus löytyy. Heitä YV, jos sattuu olemaan.

Jeriko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jos joku ei jostain syystä lauantaina käytä kausikorttiaan voisin sitä mielelläni lainata, kiitos!

muok. Vieläkin etsinnässä

Viimeksi muokattu:

Pattero

Jäsen
Veljelle kelpaisi kausikortti lainaan tänään, mikäli joku ei pääse paikalle. Sovellus löytyy!

edit. Saatu, kiitos!

Viimeksi muokattu:

Kepakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tomi Lämsän Lukko
Sama. Jos jollakin tämän päivän JYP-otteluun kausaria lainaan, niin heitä YV. Sovellus löytyy. Pääsisi poikakin mukaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy