Perjantai Tappara peliin jos jää yksi tai kaksi kausikorttia käyttämättä, ni tänne kelpaa!
13.01.2025 klo 18.49 #251 E Eristysnauha Jäsen Perjantai Tappara peliin jos jää yksi tai kaksi kausikorttia käyttämättä, ni tänne kelpaa!
13.01.2025 klo 21.54 #252 B Bakaun Imaami Jäsen Suosikkijoukkue Ei merkittävän kaupungin Lukko Mulle kelpais myös kausikortti perjantaille, jos jollain jää käyttämättä. Vois pojan kanssa lähteä peliin pitkästä aikaa. Lukko-sovellus löytyy.
Mulle kelpais myös kausikortti perjantaille, jos jollain jää käyttämättä. Vois pojan kanssa lähteä peliin pitkästä aikaa. Lukko-sovellus löytyy.
14.01.2025 klo 18.08 #253 B Bakaun Imaami Jäsen Suosikkijoukkue Ei merkittävän kaupungin Lukko Bakaun Imaami kirjoitti: Mulle kelpais myös kausikortti perjantaille, jos jollain jää käyttämättä. Vois pojan kanssa lähteä peliin pitkästä aikaa. Lukko-sovellus löytyy. Laajenna klikkaamalla Tarve vieläkin;)
Bakaun Imaami kirjoitti: Mulle kelpais myös kausikortti perjantaille, jos jollain jää käyttämättä. Vois pojan kanssa lähteä peliin pitkästä aikaa. Lukko-sovellus löytyy. Laajenna klikkaamalla Tarve vieläkin;)
27.01.2025 klo 09.32 #254 B Bakaun Imaami Jäsen Suosikkijoukkue Ei merkittävän kaupungin Lukko Laitetaanpa taas ajoissa. Jos jollakin jää kausikortti käyttämättä perjantain HIFK-peliin, niin mulle voi laittaa sovelluksella. Pojalle menis tämäkin. Ja jos on kaksi, niin mullekin kelpaa tietty :)
Laitetaanpa taas ajoissa. Jos jollakin jää kausikortti käyttämättä perjantain HIFK-peliin, niin mulle voi laittaa sovelluksella. Pojalle menis tämäkin. Ja jos on kaksi, niin mullekin kelpaa tietty :)
torstai klo 08.53 #255 K Kepakko Jäsen Suosikkijoukkue Tomi Lämsän Lukko Jos jollakin huomiseen HIFK-peliin lippua joutilaana, niin lainaan mielelläni. Lukko-sovellus löytyy. Edit. Ei enää tarvetta. Viimeksi muokattu: torstai klo 23.45
Jos jollakin huomiseen HIFK-peliin lippua joutilaana, niin lainaan mielelläni. Lukko-sovellus löytyy. Edit. Ei enää tarvetta.
perjantai klo 07.02 #256 J Jeriko Jäsen Suosikkijoukkue Lukko Jos jollain jää tänään kausikortti käyttämättä, niin lainaisin mielelläni.