Lainaa kausikorttia – kysy tai tarjoa!

  • 32 850
  • 210

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Tähän ketjuun kausikortti-kysymykset ja tarjonnat. Jos et itse pääse peliin, niin Lukko-sovelluksen kautta saa kätevästi ja turvallisesti lainattua kausikorttia eteenpäin.
Tästä hyötyy jokainen. Kausikortti ei jää käyttämättä, Lukko saa yleisöä paikalle ja ne, jotka ei syystä tai toisesta pysty pääsylippua ostamaan, pääsee peliin.

Friski myättäst kaikille!
 

Samppub

Jäsen
Lasten harrastukset sotkevat ikävästi aikatauluja, joten keskiviikolle täältä myös irtoaisi seisomokatsomosta tikettiä.

YV:llä numeroa tulemaan, niin siirrän kausarin lainaan.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Lataat puhelimeen Lukko sovelluksen. Muistaakseni rekisteröidyttiin nimellä ja puhelinnumerolla(?). Sitten kausikortin omaava lähettää vaan numeroosi lipun. Olikohan järkevästi selitetty...
Kyllä. Ja lainaaja määrittää itse kuinka pitkän aikaa tämä laina kestää. Asettaa siis päivämäärät siihen lainaamisen yhteydeydessä.
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllä. Ja lainaaja määrittää itse kuinka pitkän aikaa tämä laina kestää. Asettaa siis päivämäärät siihen lainaamisen yhteydeydessä.
Ja lippu tulee siis automaattisesti lainaajan sovellukseen puhelinnumeron perusteella ettei lainaajan tarvitse tehdä niinku mitään?

Ohhoh tätä nykyaikaa!
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Ja lippu tulee siis automaattisesti lainaajan sovellukseen puhelinnumeron perusteella ettei lainaajan tarvitse tehdä niinku mitään?

Ohhoh tätä nykyaikaa!
Just näin. Tai pitää sen kausikortin haluavan laittaa yksityisviestillä puhelinnumeronsa lainaajalle, jotta sen voi laittaa eteenpäin. Mutta hiton yksinkertaista ja kätevää.
 

Kepakko

Jäsen
Jos jollakin on lainata kausikorttia Lukon huomiseen Kalpa-peliin, niin heitä YV
Muutama minuutti siinä meni ja köyhä pääsee peliin. Kiitos @Bakaun Imaami

Monelle toki saattaa nousta tunteita, että tässä mennään vähän niin kuin siivellä. Mutta uskon, että jokanen Lukko-kannattaja joka pystyy ostamaan kausarin, myös ostaa sen. Niin minäkin. Ja kyllähän tässä sinänsä voittaa, että käyttämätön kausikortti tulee käyttöön ja ainakin itse pyrin sitten pelissä ostamaan jotakin pientä, jotta seurakin hyötyy. Kiitos!
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Muutama minuutti siinä meni ja köyhä pääsee peliin. Kiitos @Bakaun Imaami

Monelle toki saattaa nousta tunteita, että tässä mennään vähän niin kuin siivellä. Mutta uskon, että jokanen Lukko-kannattaja joka pystyy ostamaan kausarin, myös ostaa sen. Niin minäkin. Ja kyllähän tässä sinänsä voittaa, että käyttämätön kausikortti tulee käyttöön ja ainakin itse pyrin sitten pelissä ostamaan jotakin pientä, jotta seurakin hyötyy. Kiitos!
Ei kai kukaan tuollaista ajattele, että ”siivellä” pääsee. Mun mielestä on parempi, että muuten käyttämättä jäävä kausikortti palvelee sellaista joka peliin pääsisi. Se on yksi katsoja paikan päällä enemmän kuitenkin. Ja luultavasti se katsoja siellä sen yhden kahvin/oluen/limun ostaa.
 

Byyrman

Jäsen
Suosikkijoukkue
PTDT in memoriam 23.-30.9.2023
Vaikka oma kuve kestääkin lippurahojen kaivamisen (koska valitettavasti etäisyyksien takia pääsee paikalle vain kerran tai kaksi per kausi), niin pakko hehkuttaa. Onhan tää ketju aivan mahtava idea sekä toteutus ja jälleen yksi osoitus Lukkoon liittyvästä yhteisöllisyydestä. Win-win-win, lainan tarjoaja saa tilalleen jonkun möykkäämään puolestaan (ja Lukon puolesta) halliin, kortin lainaaja sen pelielämyksen ja isommassa kuvassa Lukko enemmän potentiaalia oheismyyntiin vs. jos samat kausikortit jäisivät kotiin.
 

upreo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Osoittaa myös seuralta sitä samaa kauaskatseisuutta, kun ovat tehneet tämän niin helpoksi. Näkevät lainaamisen yhteisöllisyyden kasvun välineenä ja potentiaalisina seuraajien määrän kasvuna. Kuten muissakin ketjuissa olen todennut, Lukkoa johdetaan raikkaasti ja tulevaisuuteen katsoen hyvin monella osa-alueella. On ihan kiva olla fanipoikana näinä päivinä.
 

Kepakko

Jäsen
Vaikka oma kuve kestääkin lippurahojen kaivamisen (koska valitettavasti etäisyyksien takia pääsee paikalle vain kerran tai kaksi per kausi), niin pakko hehkuttaa. Onhan tää ketju aivan mahtava idea sekä toteutus ja jälleen yksi osoitus Lukkoon liittyvästä yhteisöllisyydestä. Win-win-win, lainan tarjoaja saa tilalleen jonkun möykkäämään puolestaan (ja Lukon puolesta) halliin, kortin lainaaja sen pelielämyksen ja isommassa kuvassa Lukko enemmän potentiaalia oheismyyntiin vs. jos samat kausikortit jäisivät kotiin.
Juuri näin! Ja oheismyynnin lisäksi ainakin omalla kohdallani vielä isompi merkitys: kausikortin lainaamisen ansiosta olen saanut oman jääkiekosta ja Lukosta innostuneen lapseni mukaan katsomaan. Väitän, että tällaiset asiat satavat vielä lopulta Lukon raha-laariin.
 

cts#25

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Harvemmin tulee nykyään tänne palstalle kirjoiteltua, mutta tähän ketjuun voin ottaa osaa. Firman kautta oli tämän päivän peliin tarjolla halpoja lippuja, joten elämyskatsomo kutsuu perjantain kunniaksi. Siksi oliskin seisomapaikkakausikortti tarjolla lainaan halukkaalle. Jos matsi siis kiinnostaa niin heitä YV:llä.
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Seisomakausari tarjolla sairastumisen vuoksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös