Lahelainen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pelicans, sympatiat SaiPa
Kahdeksan euroa pieni tölkki, euron halvempi kausarilla.Paljonko maksaa oluttuoppi näinä päivinä jäähallilla?
Kahdeksan euroa pieni tölkki, euron halvempi kausarilla.Paljonko maksaa oluttuoppi näinä päivinä jäähallilla?
Stobekobo 12.5€, kausarilla egen halvempi.Paljonko maksaa oluttuoppi näinä päivinä jäähallilla?
Hyvin näkee, mutta epämukava istua, ja paikan löytäminen voi olla vaikeaa, koska nuo paikat on hieman sekavasti merkattu. Suosittelen semi ajoissa etsimään paikat, ettei tarvitse könytä kauheasti ihmisten päältä, on meinaa ahdas mesta.Moi. Millanen näkymä tuolta "yläkatsomosta" on jäälle. Tarkotus olis tulla muutaman kaverin katsastamaan teidän hallia ens kuussa.
Pääkatsomon yläkatsomosta ("piippuhylly") näkee erinomaisesti kaukaloon ja vaihtoaitioihin, kunhan ei valitse istumapaikkoja yläkatsomon kahdelta alimmaiselta riviltä. Niillä riveillä on joissakin kohdissa näkököesteenä umpikaide, joka rajoittaa näkyvyyttä vaihtoaitioihin tai jopa kaukalon (lähempänä olevaan) laitaan.Moi. Millanen näkymä tuolta "yläkatsomosta" on jäälle. Tarkotus olis tulla muutaman kaverin katsastamaan teidän hallia ens kuussa.
Itse vihaan kyseistä "yläkatsomoa" yli kaiken, en meinisi istumaan sinne omasta tahdosta. Suosittelen mielummin vieras puolen pääty katsomoa, sinne on myös nykyään juoma tarjoilutkin!Moi. Millanen näkymä tuolta "yläkatsomosta" on jäälle. Tarkotus olis tulla muutaman kaverin katsastamaan teidän hallia ens kuussa.
Mielestäni taas parhaimmat paikat koko hallista näkemän suhteen. Koko jää näkyvissä ja kenenkään takaraivoa edessä.Itse vihaan kyseistä "yläkatsomoa" yli kaiken, en meinisi istumaan sinne omasta tahdosta. Suosittelen mielummin vieras puolen pääty katsomoa, sinne on myös nykyään juoma tarjoilutkin!
Eikä liput peitä näkyvyyttä!Mielestäni taas parhaimmat paikat koko hallista näkemän suhteen. Koko jää näkyvissä ja kenenkään takaraivoa edessä.
Se on jännä miten nämä mieltymykset vaihtelee. Itse taas katsoisin ottelun mieluummin jopa television välityksellä kuin päätykatsomosta. En vain syystä tai toisesta osaa katsoa sieltä matsia.Itse vihaan kyseistä "yläkatsomoa" yli kaiken, en meinisi istumaan sinne omasta tahdosta. Suosittelen mielummin vieras puolen pääty katsomoa, sinne on myös nykyään juoma tarjoilutkin!
Sama. Kiekkoa katsotaan pitkältä sivulta …piste.Se on jännä miten nämä mieltymykset vaihtelee. Itse taas katsoisin ottelun mieluummin jopa television välityksellä kuin päätykatsomosta. En vain syystä tai toisesta osaa katsoa sieltä matsia.
Pari kertaa olen saanut päätyyn istumaan lipun jostain. En osaa sieltä katsella, siis näe mitään muuta kuin sekamelskaa. Vaihdoin ekan erän jälkeen seisomakatsomoon, kun siellä oli tilaa. Omasta mielestä yläkatsomot on parhaita, paitsi se ylin rivi. Ei niin väliä, missä kohtaa pituussuunnassa, kunhan on ylhäällä.Se on jännä miten nämä mieltymykset vaihtelee. Itse taas katsoisin ottelun mieluummin jopa television välityksellä kuin päätykatsomosta. En vain syystä tai toisesta osaa katsoa sieltä matsia.